Δεν θα γίνεται πλέον έπαρση Σημαίας και δεν θα ψάλλεται ο Εθνικός
Ύμνος , όπως γινόταν έως σήμερα, στα δημοτικά σχολεία.
Δεν θα παρίστανται οι σημαίες των σχολείων με τους σημαιοφόρους και τους παραστάτες στις δοξολογίες για τις Εθνικές Εορτές, όπως γινόταν έως σήμερα.
Αυτές τις ημέρες όλα τα Δημοτικά σχολεία γίνονται Λοταρία γιατί το Υπουργείο Παιδείας, στερεί τη σημαία από τους καλύτερους μαθητές της Στ΄ τάξης, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, και χρίζει σημαιοφόρους γενικά με κλήρο, χωρίς να χορηγεί κάποιο αντάλλαγμα ή έπαθλο στους καλούς μαθητές για την επίδοσή τους αφού τους στέρησε το δικαίωμα να είναι σημαιοφόροι.
Με τον τρόπο αυτόν καταδιώκει την αριστεία ακόμη και από το δημοτικό σχολείο και από τα 11χρονα παιδιά, αφού για την κυβέρνηση «η αριστεία είναι ρετσινιά» και η «καριέρα είναι χολέρα».
Καταργείται ο υποχρεωτικός εκκλησιασμός και γίνεται προαιρετικά, όποτε και αν αποφασίσει ο σύλλογος διδασκόντων, δηλαδή μάλλον … ποτέ ή σπάνια.
Το Υπουργείο Παιδείας, προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια, αποκρύπτοντας τα πραγματικά προβλήματα των Σχολείων και της Εκπαίδευσης και μη ασχολούμενο με αυτά
Περισσότερα και αναλυτικότερα στην επιστολή που ακολουθεί του Χαράλαμπου Αλεξανδράτου
Ένα αισχρό, άκρως κομματικό κείμενο, βγαλμένο πιθανότατα από τον μύχιο πόθο του συγγραφέα να καπαρώσει κάποιο υψηλότερο κομματικό αξίωμα από αυτό που ήδη κατέχει, διαγωνιζόμενος στην κομματική υποτέλεια και πειθαρχεία για να παραγκωνίσει άλλα κομματικά στελέχη. Όταν θες να υπογράφεις ως “δάσκαλος” και μάλιστα επί 35 έτη, δεν δικαιούσαι να εκφράζεσαι με τέτοιους πολιτικάντικους κομματικούς όρους.
Κι εγώ δάσκαλος είμαι λοιπόν και σου λέω ότι η σημαία δίνεται με κλήρωση εδώ και πολύ καιρό. Κι αυτό γιατί οι δάσκαλοι -άλλοι γιατί δεν ήθελαν να κακοκαρδίσουν κάποιον γονέα ή μαθητή, άλλοι γιατί ήθελαν να προωθήσουν κάποιον δικό τους, άλλοι γιατί αδιαφορούσαν για το θέμα , άλλοι γιατί τους πίεζαν πέρα από τα όρια κάποιοι φιλόδοξοι γονείς κ.τ.λ.- , έβαζαν σε αρκετά παιδιά το “άριστα”, οπότε αναγκαστικά γινόταν κλήρωση και σίγουρα έτσι την σημαία δεν την “κέρδιζε” ο “άριστος” παρά μόνο κατά τύχη. Ποιό είναι το κακό να μπορούν να κρατούν την σημαία όλα τα παιδάκια;
Η υποκρισία είναι όλη δική σου κύριε συγγραφέα της επιστολής, και στην ουσία μάλιστα το παραδέχεσαι στο ίδιο σου το γραπτό κύριε κομματικέ δάσκαλε (και σε λέω πρώτα κομματικό και μετά δάσκαλο γιατί εσύ το επέλεξες με τον τρόπο που γράφεις). Γράφεις λοιπόν , ότι θα δεχόσουν την κλήρωση για την σημαία αν είχε θεσπιστεί κάποιο άλλο βραβείο για τους πρώτους. Άρα δεν σχετίζεται η διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και η σφυρηλάτηση του χαρακτήρα με το ποιός θα πάρει την σημαία όπως θες να μας πείσεις, γιατί αν ήταν έτσι, πώς θα διαμορφωνόταν αυτή όταν το κράτος θα έδινε κάποιο βραβείο στον πρώτο (όπως τα αριστεία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση) αντί για την σημαία; Επομένως αντιμετωπίζεις το εθνικό σύμβολο για το οποίο κόπτεσαι , απλά σαν έπαθλο και όχι σαν ΣΥΜΒΟΛΟ. Τα υπόλοιπα θέματα που αναφέρεις , υπό την σκιά της σημαίας που δεν θα κρατάει ο “άριστος” αλλά κάποιος κακός – άχρηστος – πιθανώς και αλλοδαπός μαθητής, τα αναφέρεις ακριβώς για να διανθίσεις το γραπτό σου με την κλασσική θεματολογία που αρμόζει σε τέτοιες συζητήσεις, κάτι σαν τα S.O.S. που πρέπει να γράψει ένας παπαγάλος στην έκθεση.
Αν στ’αλήθεια σε ένοιαζαν οι συνεδριάσεις του συλλόγου αλλά παράλληλα δεν θες να χάνονται διδακτικές ώρες , γιατί δεν προτείνεις στο υπουργείο , και στον αρμόδιο τομεάρχη του κόμματός σου, να διεξάγονται οι συνεδριάσεις αλλά ακόμα και οι εκλογές δασκάλων και καθηγητών , εκτός διδακτικών ωρών;(σαββατοκύριακα ας πούμε) Δεν σε ενδιαφέρει εδώ η διεθνής πρακτική των κανόνων της αγοράς και της αριστείας που θριαμβεύει στον πολιτισμένο κόσμο; Σε ποια πολιτισμένη χώρα το εκπαιδευτικό έργο σταματά (μια φορά τον μήνα, στην γιορτή του πολιούχου αγίου, στην γιορτή των τριών ιεραρχών, όποτε άλλοτε κρίνει ο σύλλογος) για να πάνε τα παιδιά στην εκκλησία; Γιατί ομοίως δεν προτείνεις ο εκκλησιασμός να γίνεται με την ίδια περίπου συχνότητα και οργανωμένα αν θέλεις από το σχολείο ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ; Μήπως γιατί θα στεναχωρούσες τους δάσκαλους και καθηγητές του κόμματός σου και θα χάνατε ψηφαλάκια; Μπροστά όμως στην σφυρηλάτηση της εθνικής συνείδησης και του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού που θέλει να καταστρέψει ο μπολσεβίκος υπουργός , τι είναι μερικοί ψήφοι; Αλήθεια , τι κάνουν στην διάρκεια του εκκλησιασμού τα παιδιά που δεν ασπάζονται το ελληνορθόδοξο δόγμα; Δεν σε ενδιαφέρουν αυτά τα παιδιά; Γνωρίζεις ή όχι ότι στην δευτεροβάθμια η ώρα του εκκλησιασμού είναι ώρα «κοπάνας» για τους μαθητές και αγγαρείας για τους καθηγητές;
Δεν σε νοιάζουν λοιπόν τα θέματα που θίγεις, απλά για να αναρριχηθείς κι άλλο στην κομματική ιεραρχία , πουλάς εθνική συνείδηση, απλώνεις στο πανέρι της λαϊκής το εθνικό σύμβολο και το διαλαλείς σαν πραμάτεια , ανακατεύεις στον τέντζερη εθνικό ύμνο, εκκλησιασμό , σημαία , αριστεία , “εθνικούς φάρους” ως άλλος εθνικός τηλεβιβλιοπώλης , για να ταΐσεις ψηφοφόρους και κομματικούς προϊστάμενους.
Δεν θα απαντήσω στα υβριστικά και προσβλητικά σχόλια του κ. Ανώνυμου, γιατί εφαρμόζω την ρήση του συμπατριώτη μου Ανδρέα Λασκαράτου: «ό,τι έχει ο καθένας προσφέρει». Εμένα μου αρκούν η εκτίμηση των συναδέλφων μου και γενικά των συνανθρώπων μου, καθώς και τα συγχαρητήρια που έχω εισπράξει και εισπράττω καθημερινά τόσο για το παρόν κείμενο όσο και για την συνολική στάση μου και πορεία μου στη ζωή.
Ας ξαναδιαβάσει όμως το κείμενο, αν είναι πράγματι δάσκαλος ο κ. Ανώνυμος, να ανακαλύψει τα παιδαγωγικά στοιχεία και τις πρακτικές της αγωγής που περιέχονται στην επιστολή μου. Απορώ πως δεν τα είδε ο ανώνυμος «συνάδελφος», αφού τα μαθαίνουν από το πρώτο κιόλας έτος οι φοιτητές των παιδαγωγικών σχολών.
Να το πληροφορήσω επίσης ότι αν κάτι στραβό συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, αυτό δεν σημαίνει ότι «πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι» κι ας μην το χρησιμοποιεί ως άλλοθι, για να δικαιολογήσει και να υποστηρίξει τα τερατουργήματα της κυβέρνησης που τυφλά και ανώνυμα στηρίζει.
Ας έβγαινε το προηγούμενο διάστημα ή ας βγει έστω και τώρα να πει επώνυμα ο κ. Ανώνυμος, τεκμηριωμένα και ευθαρσώς τις απόψεις του, όπως τις λέω και εγώ, χωρίς να κρύβομαι και χωρίς να ντρέπομαι να πω ποιος είμαι και σε ποιο πολιτικό χώρο ανήκω, καθώς τούτο είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου.
ΥΓ. Απαντώ αρκετά ετεροχρονισμένα, γιατί τώρα έγινε αντιληπτός από εμένα ο παραπάνω σχολιασμός.
Όταν το σχόλιο στο σχόλιο είναι ισόμηκες, τότε το δεύτερο σχόλιο είναι για τον συντάκτη και όχι για την άποψή του.
Ο αγράμματος Συριζαίος συντάκτης του εμπαθούς σχολίου που κατηγορεί τον πρώτο συντάκτη:
1) Τον γνωρίζει προσωπικά και από την καλή.
2) Τον έχει άχτι.
3) Ουδόλως ενδιαφέρεται για τις απόψεις του και να τις αντικρούσει, αλλά «να του την πει»
Και τι το λέει;
Ότι θέλει να αναρριχηθεί σε παραπάνω κομματικά κλιμάκια!
Σοβαρά ρε Ανώνυμε;
ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ;
Έχει δεν έχει ποιον νοιάζει; Πόση αξία έχει η αναρρίχηση; Θα αυξήσει την σύνταξή του; ΕΛΕΟΣ!
Τα υπόλοιπα «επιχειρήματα»έχουν τόση αξία όση και η απροκάλυπτη εμπάθεια του «Ανώνυμου»
Θέλει ο φασιστοσυριζανέλ να κρυφτεί κι η χαρά δεν τον αφήνει.
Αγαπητέ οπαδέ του μορφώματος που κυβερνά τυχαία, είσαι στην κυβέρνηση, επειδή κάποιοι Νεοδημοκράτες και όλο το ΠΑΣΟΚ σας ψήφισαν γιατί ο πρόεδρος του 15-μελούς είπε νέας εσοδείας, ιδιαιτέρως ειδεχθή ψέμματα και οι αυταπατώμενοι που τσιτώθηκαν με τον ΕΝΦΙΑ του Σαμαρά δείχνοντας ότι είναι «γνήσιοι» Φιλελεύθεροι ψήφισαν και τον εσμό των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ, τους LGBTQI όλο το αδελφάτο που διαβρώνει τα θεμέλια της κοινωνίας πιο πολύ από την οικονομική κρίση.
Ο βρωμερός θίασος των σαλτιμπάγκων ψευτών που υποστηρίζεις, μαγαρίζει την Πατρίδα μου κάθε μέρα , ανοίγει κάθε τόσο έναν βόθρο με λύματα που ρίχνει στην κοινωνία και διαλύει δομικά, ό,τι έχει απομείνει…
Εσύ με το θράσος των χιλίων πιθήκων , ων οιονεί ανθρωποειδές, ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ τα βρωμερά ΑΙΣΧΗ του Συγκαμένου κα ιτου Ξύριζα και υποστηρίζεις τη Βενεζουλοποίηση της Ελλάδας.
Δηλώνεις ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΚΙΚΟΣ και ΔΕΝ ντρέπεσαι!
ΕΛΕΟΣ!
ΕΛΕΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΤΟΥ ΨΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ!
ΕΛΕΟΣ!!!!