- Nα επισημάνουμε ότι το άρθρο μαζί με τις παρακάτω “διαφημιστικές” φωτο για την εταιρία kefaloanian lines, ήρθε στα email των ΜΜΕ απο το ΓΡΑΦΕΙΟ τυπου ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ και όχι απο το προσωπικό εμαιλ του κ. Κεκάτου.
Και αυτά σε συνέχεια των χθεσινών διαφημιστικών της Kefalonian lines απο το Λουγκάνο που βλέπετε παρακάτω σταλμένα ως δελτίο τύπου του κ. Κεκάτου. Ενας δημόσιος οργανισμός – ο Δήμος- χρησιμοποιείται για την προβολή μιας ιδιωτικής εταιρίας. Λεπτομέρειες θα πείτε…
Απολαύστε το άρθρο του κ. Κεκάτου: Ομηρική πλεύση
Είναι γεγονός ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο Ομηρικών Νησιών μεταξύ τους, της Κεφαλονιάς με την Ιθάκη και η τελική σύνδεση με τη γειτονοπούλα Πάτρα μοιάζει με «Γάμο από Έρωτα», έχει δηλαδή όλα τα στοιχεία της «επιθυμίας», της «ομορφιάς», της «πρακτικότητας» και της «απόλαυσης», αλλά ταυτόχρονα περικλείει μέσα της την «ανασφάλεια», το φόβο της «απόρριψης», την αγωνία για τη «διάρκεια» και το ρίσκο της «ευτυχίας».
Η «αναγκαιότητα» της σύνδεσης των Νησιών δεν συζητείται ,γιατί η απορία εστιάζεται όχι στον αν χρειάζεται η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή ή όχι, αλλά πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ήδη.
Πολλές προσπάθειες έγιναν στο παρελθόν για την υλοποίηση αυτού του «ονείρου», αλλά κυρίως για οικονομοτεχνικούς λόγους δεν ευόδωσαν να καρποφορήσουν προς όφελος των κατοίκων όχι μόνο των δύο ιστορικών Νησιών, αλλά επιπροσθέτως και της Πάτρας.
Τώρα γιατί, η μέχρι χθες «ασύμφορη» ακτοπλοϊκή γραμμή γίνεται από αύριο 1η Νοεμβρίου 2017 «υλοποιήσιμη», θα μπορούσε να βάλει κανείς διάφορες σκέψεις στο μυαλό του, μία εκ των οποίων, ως θεσμικός Α/Δήμαρχος Τουρισμού της Κεφαλονιάς, που επέλεξα ως χώρο δράσης τη «σκηνή» και όχι το «παρασκήνιο», θα κάνω και εγώ.
Αφού οικονομικά «δεν βγαίνει» η «γραμμή» , τότε προφανώς ένας «άλλος παράγοντας», πιο ισχυρός από το «οικονομικό κίνητρο» την κάνει πραγματικότητα και αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από το «συναίσθημα», την «καρδιά» κάποιου που ξέρει να «αγαπά» τα δύο Νησιά και τους Ανθρώπους τους, κάποιου που βλέπει το «επιχειρείν» όχι μόνο ως κέρδος αλλά κυρίως ως μέσο «ανάπτυξης» του ιδίου πρωτίστως και φυσικά της όποιας κοινωνίας διάλεξε για να δραστηριοποιηθεί προς όφελός της.
Αυτός λοιπόν δεν μπορεί να είναι ο κάθε «Πολιτικός παράγοντας», που εκ του ασφαλούς βγαίνει στη «βιτρίνα» οικειοποιημένος επικοινωνιακά την επιτυχία της «Συμφωνίας», ούτε βέβαια ο κάθε κατά φαντασία «ειδικός» περί την ακτοπλοΐα, που μοιράζει κατ’ επιλογήν εύσημα, δίνοντας απίστευτες εξηγήσεις, ερμηνείες και παρερμηνείες.
Η επιτυχία, κατά την άποψη μου, έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται «Οικογένεια Διονύση Λυκούδη», αφού αυτή θα «βάλει το χέρι στην τσέπη», στα δύσκολα, αυτή θα «πληρώνει τα πληρώματα», αυτή θα διαχειριστεί την «οικονομικά ασύμφορη γραμμή» και θα το κάνει με επιτυχία, με λεβεντιά και σιγουριά, γιατί διαθέτει ένα επιπλέον προσόν, που λέγεται «καρδιά», που ξέρει να χτυπά δημιουργικά σε ένα άκαρδο, σκληρό και συχνά ανεξήγητα αγενές και επιθετικό πολιτικά περιβάλλον.
Ο Όμηρος λοιπόν, που συνέδεσε πριν αιώνες ιστορικά τα δύο Νησιά, είναι βέβαιο ότι με την «Οδύσσεια αύρα» του, που μάγεψε όλον τον κόσμο μέσα από το «Ταξίδι του Ιθακήσιου Βασιλιά», θα φυσά ούριους δημιουργικούς και κερδοφόρους ανέμους στην “Kefalonian Lines”, σε μία «Ομηρική πλεύση» που όλοι μας θα απολαύσουμε και θα επωφεληθούμε.
Άπειρες Ταξιδιωτικές Ευχές και Ευχαριστίες λοιπόν στο Φίλο και Συνάδελφο Α/Δήμαρχο Διονύση Λυκούδη, που σε ένα ασταθές Τουριστικό περιβάλλον πρόσθεσε με συναισθηματική υπέρβαση μία «Γραμμή ζωής», που θα τροφοδοτεί διαρκώς τα δύο Νησιά με πρόοδο και ανάπτυξη.
Ευάγγελος Κεκάτος
Α/Δήμαρχος Τουρισμού
- Η εικόνα στο εξώφυλλο είναι ο διάσημος πίνακας του Γιάννη Γαϊτη με τίτλο “Οδυσσέας” – Η επιλογή ειναι του Kefaloniapress
- Nα επισημάνουμε ότι το άρθρο μαζί με τις παρακάτω “διαφημιστικές” φωτο για την εταιρία kefaloanian lines, ήρθε στα email των ΜΜΕ απο το ΓΡΑΦΕΙΟ τυπου ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ και όχι απο το προσωπικό εμαιλ του κ. Κεκάτου.
Και αυτά σε συνέχεια των χθεσινών διαφημιστικών της Kefalonian lines απο το Λουγκάνο!
(*) Η εικόνα στο εξώφυλλο είναι ο διάσημος πίνακας του Γιάννη Γαϊτη με τίτλο “Οδυσσέας” – Η επιλογή ειναι του Kefaloniapress
[…] Tην αποκλειστικότητα της προβολής της εταιρίας εκτός των συνόρων της Κεφαλονιάς φαίνεται ότι έχει αναλάβει ο αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Κεκάτος. Μας το απέδειξε άλλωστε δια δελτίων τύπου σταλμένων από το γραφείο τύπου του Δημάρχου Αλέξανδρου Παρίση όπως αποκάλυψε το Kefaloniapress. (δες εδω) […]