Ωστόσο η ανακοίνωση προκάλεσε την οργή των πελατών της.

«Ακυρώνοντας λιγότερο από το 2% των πτήσεων κατά τη διάρκεια των έξι προσεχών εβδομάδων (έως την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων στις αρχές Νοεμβρίου), μπορούμε (…) να αποκαταστήσουμε το επίπεδο της ακρίβειά μας στο επίπεδο του ετήσιου στόχου μας, του 90%» εξήγησε ο Ρόμπιν Κιέλι, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, σε ένα δελτίο τύπου.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους διευκρίνισε ότι το ποσοστό συνέπειας του προγράμματος των πτήσεών της «μειώθηκε κάτω του 80% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου» εξαιτίας των καθυστερήσεων που οφείλονται στην αύξηση της κυκλοφορίας, των απεργιακών κινητοποιήσεων, των άσχημων καιρικών συνθηκών και της υποχρέωσης της εταιρείας να εκπληρώνει το καθήκον της στο να δίνει άδειες στους κυβερνήτες και τα πληρώματα.

«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη στον μικρό αριθμό των πελατών μας που θα επηρεαστούν από τις ακυρώσεις και θα κάνουμε το καλύτερο για να τους βρούμε μια άλλη πτήση και/ή να τους αποζημιώσουμε συνολικά» επέμεινε ο Κιέλι.

Η συγγνώμη ωστόσο της εταιρείας δεν ικανοποίησε τους πελάτες της, πολλοί εκ των οποίων σήμερα εξέφρασαν την οργή τους στο Twitter. Ένας εξ αυτών έκανε λόγο για την «απόλυτη ντροπή», καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε τις ακυρώσεις την τελευταία στιγμή.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του αεροδρομίου του Δουβλίνου, δύο πτήσεις από το Τουρ και το Νιουκάστλ ακυρώθηκαν ήδη σήμερα και άλλες θα ακυρωθούν αύριο Σάββατο, μεταξύ άλλων με προορισμό το Παρίσι, τη Μαδρίτη και το Άμστερνταμ.

 

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις