Εγκρίθηκε το master plan της FRAPORT για το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς

1343

Εγκρίθηκαν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας τα Master plan που υπέβαλε η Fraport Greece για τα έργα αναβάθμισης των υποδομών, στα αεροδρόμια των Χανίων, του Ακτίου, της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς, της Μυτιλήνης, της Καβάλας και της Ρόδου.

Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα Οκτωβρίου. H Fraport Greece έχει υποβάλει master plans και για τα υπόλοιπα επτά περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία αναμένεται να εγκριθούν από την ΥΠΑ στο προσεχές μέλλον.

Η Fraport Greece έχει δεσμευθεί να υλοποιήσει έργα αναβάθμισης των υποδομών στα περιφερειακά αεροδρόμια ύψους περίπου 450 εκατομμυρίων ευρώ την επόμενη τετραετία.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Κεφαλοανιάς θα γίνουν οι ακόλουθες αλλαγές:

  •  Νέος Τερματικός Σταθμός
  • Επέκταση και ανακαίνιση τερματικού σταθμού
  • Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  • Μετατόπιση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  • 71% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 12)
  • 100% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 6)
  •  Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

2 Σχόλια

  1. Υπερεξουσίες στη Fraport
    Η FRAPORT εργολάβος: Η Σύμβαση [σελ. 76 § 4.3.3.] δίνει τη δυνατότητα στη FRAPORT να λειτουργήσει και ως εργολάβος όλων των Δημοσίων έργων που ο παραχωρητής έχει δεσμευτεί να ολοκληρώσει πριν την παράδοση. Στη σελ. 164 § 22.3 προβλέπεται ότι για υπεργολαβίες που θα γίνουν από θυγατρική της FRAPORT ΔΕΝ……………. χρειάζεται η συναίνεση του Δημοσίου!!!!!!!!!!!!!!
    Τραπεζικός δανεισμός: Προβλέπεται ότι το Κράτος θα επιτρέπει στη FRAPORT να φεσώνει με δάνεια την επένδυσή της στο όνομα περαιτέρω αναβαθμίσεων [σελ. 108 § 9.1.7]. Η συναίνεση του Δημοσίου σύμφωνα με την ίδια ΡΗΤΡΑ είναι δεδομένη και άνευ καθυστερήσεως. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί τις συνέπειες των δανεισμών, που ουσιαστικά θα γίνονται με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. Η Εταιρεία θα βάζει ενέχυρο τα δικαιώματα που απορρέουν από την Σύμβαση και οι Τράπεζες ίσως κάποτε γίνουν οι νέοι διαχειριστές. Το κράτος θα είναι αδύνατο πρακτικά να επανακτήσει τα διαχειριστικά δικαιώματα επί των Αεροδρομίων, διότι θα απαιτούνται τεράστια ποσά για να εξοφληθούν οι Τράπεζες
    Αποζημίωση για ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ: Το κράτος και όχι η FRAPORT θα αποζημιώνει [σελ. 85 § 4.9.6»] για θάνατο ή ζημία προσώπου ή περιουσίας, εξαιτίας πράξεως ή παραλήψεως κάποιου μέρους της Σύμβασης. Εδώ το λέει κομψά «μέρος της Σύμβασης». Οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται εργολαβικά στο αεροδρόμιο πχ εργάτης τραυματίζεται θανάσιμα στις βαλίτσες, τρακάρει κλαρκ με βυτιοφόρο καυσίμων, γίνεται πυρκαγιά στην αποθήκη Αφορολογήτων, το Δημόσιο θα πληρώνει και θα αποκαθιστά.κλπ.κλπ.κλπ.

Comments are closed.