Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία σημειώνουν μεγαλύτερη αύξηση στα συνολικά έσοδά τους και στις μέσες ημερήσιες τιμές τους σε σύγκριση με τις επώνυμες αλυσίδες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα δεδομένα του Expedia Group, όπως επισημαίνεται σε άρθρο της αντιπροέδρου του τμήματος Owner Relations του Expedia Group, Sue Spinney στο PhocusWire, που συγκρίνει τις επιδόσεις των ξενοδοχείων του πρώτου τριμήνου του 2018 με τα δεδομένα την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Η διαπίστωση είναι ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μεγαλώνουν δύο φορές πιο γρήγορα σε σχέση με τις αλυσίδες.

Με αφορμή αυτό το άρθρο, το businessblog της trivago συγκέντρωσε διάφορες πρακτικές για για το πώς τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αυξάνουν τη δημοφιλία τους…

Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να επωφεληθούν από τη δημοτικότητά τους

Οι αριθμοί δεν δείχνουν μόνο την αυξανόμενη δημοτικότητα των ανεξάρτητων ξενοδοχείων για τους ταξιδιώτες.

Σήμερα, η ολοένα αυξανόμενη επιτυχία των ανεξάρτητων παρόχων καταλυμάτων επίσης μας δείχνει ότι οι ξενοδόχοι αυτών των καταλυμάτων προσαρμόζονται σε αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και των καναλιών μάρκετινγκ ξενοδοχείων. Αποκτούν online παρουσία και υιοθετούν νέες τεχνολογίες.

Με αυτόν τον τρόπο, αυτά τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία που χειρίζονται άριστα την τεχνολογία επωφελούνται από τον διαρκή ενθουσιασμό των ταξιδιωτών και από τη ζήτηση για τη μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου που προσφέρουν.

Σύμφωνα με τη Spinney, «καθώς η τεχνολογία προσφέρει τις ίδιες ευκαιρίες σε όλα τα ξενοδοχεία, τα μικρότερα ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να στοχεύουν σε υψηλά κέρδη μέσω της πρόσβασης σε κορυφαία εργαλεία και τεχνολογίες μάρκετινγκ, διαχείρισης εσόδων, ηλεκτρονικού εμπορίου και πληροφοριών όσον αφορά τους ανταγωνιστές».

Πώς οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι μεγαλώνουν την επιχείρησή τους σήμερα

Στο ίδιο άρθρο, η Spinney αποκάλυψε στους ξενοδόχους μυστικά για το πώς τα επιτυχημένα ανεξάρτητα ξενοδοχεία επωφελούνται από τη δημοτικότητά τους, για να προσελκύουν ολοένα και περισσότερους ταξιδιώτες σήμερα. Διαβάστε αυτά τα μυστικά μαζί με μερικά δικά μας παρακάτω.

1. Προσφέρετε μια ποιοτική και αξέχαστη εμπειρία στους πελάτες σας

Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους αξέχαστες διαμονές και να τους δώσουν μια γεύση από την τοπική κουλτούρα. Γι’ αυτό οι ταξιδιώτες αναζητούν κατά κύριο λόγο τέτοιου είδους καταλύματα, γεγονός που αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουν τα ξενοδοχεία αυτήν την εμπειρία.

Ένα property management system μπορεί να βοηθήσει τους ξενοδόχους να εξοικονομήσουν χρόνο και ενέργεια, ώστε να επικεντρωθούν στους πελάτες τους.

2. Χρησιμοποιήστε εργαλεία σχετικά με το προφίλ των επισκεπτών για να γνωρίζετε καλύτερα το κοινό στο οποίο στοχεύετε

Αυτό που ισχύει ακόμη και για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι ότι, μια στρατηγική μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι τόσο ισχυρή όσο ισχυρά είναι και τα δεδομένα πάνω στα οποία βασίζεται.

Χάρη στα δεδομένα που διαθέτουν για το online κοινό τους, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μπορούν πρώτα να εντοπίσουν και στη συνέχεια να στοχεύσουν στους ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για τις προσφορές τους.  Καθώς έχουν πρόσβαση σε δεδομένα για τους ανταγωνιστές τους, οι ξενοδόχοι μπορούν να κρίνουν σε ποιες νέες ομάδες πελατών μπορούν επίσης να στοχεύσουν.

Η ενότητα Προφίλ επισκεπτών στο trivago Hotel Manager PRO παρέχει πρόσβαση σε αυτά τα πολύτιμα δεδομένα.

3. Μεταφράστε την ιστοσελίδα σας σε διάφορες γλώσσες και προσελκύστε ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο

Οι ταξιδιώτες προτιμούν να κλείνουν καταλύματα σε ιστοσελίδες στη γλώσσα τους και στο νόμισμά τους. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία σήμερα να μεταφράσουν όσα χρειάζονται για την online επικοινωνία μάρκετινγκ και τη διαδικασία κράτησης, ώστε να ανταποκριθούν σε αυτήν την προτίμηση.

4. Παρακολουθείτε τις αλλαγές στην αγορά, ώστε να μπορείτε να προσαρμόζεστε γρήγορα

Όπως τονίζει η Spinney, «όταν γνωρίζετε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς σας, μπορείτε να κάνετε πιο έξυπνες κινήσεις όσον αφορά την τοποθέτησή σας».

Εμείς συμφωνούμε απόλυτα μαζί της. Επίσης, ένα εργαλείο σύγκρισης τιμών είναι πάρα πολύ χρήσιμο για ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο, ώστε να μπορεί να παρακολουθεί τις αλλαγές στις τιμές των ανταγωνιστών και τις διακυμάνσεις στη ζήτηση της τοπικής αγοράς.

5. Διευκολύνετε τις απευθείας κρατήσεις στα ίδια κανάλια που χρησιμοποιούν οι online ταξιδιωτικές εταιρείες και οι αλυσίδες

Παρόλο που στο παρελθόν τα μεγάλα ξενοδοχεία κυριαρχούσαν στο online τοπίο διανομής, η τεχνολογία δίνει πλέον τη δυνατότητα στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να συμμετέχουν επίσης στον online ανταγωνισμό.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις