Ο υπερβάλλων ζήλος ενός εργαζόμενου στη Google, τον οδήγησε σε λάθος που κανείς δεν είχε αντιληφθεί για τουλάχιστον 45 λεπτά με αποτέλεσμα να ζημιωθεί ο διαδικτυακος κολοσσός τουλάχιστον 10 εκατ. δολάρια.
Το περιστατικό συνέβη στην Καλιφόρνια, όταν και κατά την διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης ο εργαζόμενος κατά την διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης για την διαφήμιση στη Google όπου παρουσιαζόταν πως να χρησιμοποιείται το ηλεκτρονικό σύστημα. Ο υπάλληλος πάτησε κατά λάθος το κουμπί «buy» και εισήγαγε μια ψεύτικη διαφήμιση σ’ ένα τεράστιο αριθμό σελίδων και εφαρμογών αγοράζοντας διαφημιστικό χώρο για την Google. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εμφανιστεί ένα τεράστιο κίτρινο ορθογώνιο παραλληλόγραμμο που ήταν κενό να εμφανιστεί σε διάφορες ιστοσελίδες και εφαρμογές σε ΗΠΑ και Αυστραλία για περίπου 45 λεπτά.
Σύμφωνα με τους Financial Times το κόστος για την Google που παραδέχθηκε το λάθος μπορεί να στοιχίσει μέχρι και 10 εκατ. δολάρια καθώς ο εκπαιδευόμενος έκανε παραγγελίες για αγορά διαφημιστικού χώρου με τιμή έως και 10 φορές υψηλότερες από την κανονική τιμή για διαφημίσεις. Οι παραγγελίες κόστιζαν περισσότερο από 25 δολάρια ανά CPM ή το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις – πολύ υψηλότερο από την τιμή αγοράς των 2 έως 4 δολαρίων για διαφημιστικό χώρο.