Ο Γιώργος Θεοδόσης και η Levante ferries ανοίγουν τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη της Τουρκίας??

Το τελευταίο διάστημα  οι φήμες στους εφοπλιστικούς κύκλους του Πειραιά ότι ο «κίτρινος στόλος» της LevanteFerries αυξήθηκε με την αγορά ενός ακόμη πλοίου είναι εξαιρετικά έντονες. Ουδείς μπορεί ακόμα να επιβεβαιώσει την πληροφορία καθώς ο πρόεδρος της εταιρίας Γιώργος Θεοδόσης είναι επιχειρηματίας χαμηλών τόνων όσο αφορά τις σχέσεις του με τα ΜΜΕ αλλά αποφασιστικών βημάτων όσο αφορά την ανάπτυξη της εταιρείας.

Η φήμη της απόκτησης του 5ου τέκνου της LevanteFerries συνδυάστηκε με το πρόσφατο ταξίδι των δυο κορυφαίων στελεχών της εταιρίας , Γιώργου Θεοδόση και Στρατή Απέργη στη Τουρκία και ειδικά στη Σμύρνη.

 Όμως ένα ταξίδι στην Τουρκια – για τους γνωρίζοντες τις επαγγελματικές δραστηριότητες του Κυριου 11880 – δεν αποτελεί κανενός είδους μυστήριο  καθώς εδώ και πολλά χρόνια, πριν ακόμα δραστηριοποιηθεί ο Γιώργος Θεοδόσης στην ακτοπλοΐα του Ιονίου, είχε δημιουργήσει και το 11880 της Τουρκίας!!!

Όμως αυτό το ταξίδι , μάλλον δεν ήταν για το Τουρκικόν 11880.

Όλα δείχνουν ότι ήταν ένα διερευνητικό ταξίδι για την δυνατότητα ή όχι λειτουργίας της ιστορικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σμύρνη!

√ Να υπενθυμίσουμε ότι η επαναλειτουργία της εν λόγω γραμμής ήταν στην ατζέντα των συζητήσεων  κατά τη συνάντηση Τσιπρα – Ερντογάν, τον Φεβρουάριο. (Διάβασε εδω ).  Είχαν βέβαια προηγηθεί συζητήσεις μεταξύ των δυο πλευρών από το 2016.

Αν ακολουθήσουμε τα βήματα των δυο στελεχών της LevanteFerries , Γιωργου Θεοδοση προεδρου της και Στρατή Απέργη δ/ντος συμβούλου , στο πρόσφατο ταξίδι τους στη Σμύρνη , μάλλον θα διαπιστώσουμε ότι οι συζητήσεις για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη βρίσκονται σε ένα πολύ καλύτερο στάδιο.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, όταν η Τούρκικη πλευρά κατάλαβε ότι έχουν μπροστά τους τον ιδρυτή του Τούρκικου 11880  έπεσαν μεν από τα σύννεφα από την έκπληξη αλλά και βελτιώθηκε θεαματικά το κλίμα εμπιστοσύνης.  Τώρα πια δεν συνομιλούσαν με δυο πετυχημένους Έλληνες επιχειρηματίες, αλλά με έναν δικό τους άνθρωπο που καθημερινά κάνουν χρήση των υπηρεσιών του!

Η διαφήμιση του 11880 στην Τουρκία είναι ανάλογη με την αντίστοιχη ελληνική, με μια διαφορά ότι η Τούρκικη καλύπτει πολλά περισσότερα εκατομμύρια χρηστών των υπηρεσιών της !   Εάν προσέξετε μόνο τα views στα  διαφημιστικά spot της εταιρίας στο youtube θα διαπιστώσετε το μέγεθος της Τούρκικης αγοράς των υπηρεσιών του 11880.

 

Ας επανέλθουμε όμως στο πρόσφατο σημαντικό όσο και μυστήριο (μέχρι στιγμής) ταξίδι του Κυρίου 11880 στη Σμύρνη.

Ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος της Σμύρνης έδωσε πολύ μεγάλη δημοσιότητα στην επίσκεψη.Σύμφωνα με δημοσιεύματα των κορυφαίων εφημερίδων της ιστορικής πόλης της Σμύρνης, οι συναντήσεις ήταν πολύ υψηλού επιπέδου , άριστα προετοιμασμένες και με  άριστα αποτελέσματα κατά τα δημοσιεύματα. Τα δημοσιεύματα περιλάμβαναν και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της Levante Ferries στην Ελλάδα και πλήθος φωτογραφιών των ιδιόκτητων πλοίων της εταιρίας .  Σίγουρα μια μεγάλη προβολή για τα Ιόνια νησιά και την Ελλάδα.

Ενα μέρος των δημοσιευμάτων :

Οι δυο ισχυροί άνδρες της LevanteFerries συναντήθηκαν :

  • με τον δήμαρχο της Σμύρνης Μουσταφά ΤουντςΣογιέρ και την κα Αργυρώ Παπούλια, Πρόξενο της Ελλάδας εκεί.
  • Mε τον πρόεδρο του Ναυτικού Επιμελητηρίου Σμύρνης ΓιουσούφΟζτούρκ.
  • Με κορυφαίους επιχειρηματίες οι οποίοι διακινούν προϊόντα προς Βαλκάνια και Ευρώπη.

Μετά τις ολιγομελείς συναντήσεις,  το Ναυτικό Επιμελητήριο οργάνωσε ευρεία σύσκεψη και εκπροσώπους μεγάλων τουρκικών  επιχειρήσεων κατά την οποία μάλιστα μίλησε και ο κ Θεοδόσης  (δείτε ανω video) και ο οποίος αναφέρθηκε για την ανάγκη ανάπτυξης φιλικωνσχεσεων μεταξύ τω δυο χωρών και των λαών τους τονίζοντας πόσο σημαντική θα είναι  αυτή η ιστορική σύνδεση των δυο κρατών και πόσο περήφανη θα είναι η LevanteFerries που θα έχει συμβάλει σε αυτό.

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σμύρνης ( Λιμάνι Αλσανάκ) με την Θεσσαλονίκη , στην ουσία θα είναι η σύνδεση της Τουρκίας με τα Βαλκάνια, τη Νότια Ευρώπη και την Ιταλία» επισήμανε ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου.

Το λιμάνι Αλτσανάκ της Σμύρνης δεν είναι ένα οποιοδήποτε λιμάνι.Βρίσκεται στην δεύτερη θέση  στη διακίνηση containers και πρόκειται για μεγάλο εμπορευματικό λιμάνι με ένα ποσοστό της τάξης του 26% όλων των τουρκικών εξαγωγών να περνάει από εκεί.

Η θέση του επίσης στις ακτές της Ιωνίας προσελκύει χιλίαδες τουρίστες ετησίως και λόγω του ότι διαθέτει cruiseterminal,είναι δημοφιλής προορισμός για τα  κρουαζιερόπλοια.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το πλοίο , ή τα πλοία της LevanteFerries  που θα δρομολογηθούν στην  γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη, σε περίπτωση συμφωνιας βεβαίως θα είναι κίτρινα , αλλά με αναβαθμισμένες  υπηρεσίες κρουαζιερόπλοιου πέντε αστέρων. Οπότε αντιλαμβάνεστε τα μεγέθη της ανακαίνισης του πλοίου/των πλοίων και τα μεγέθη συνολικά  της επένδυσης από την πλευρά της LevanteFerries.

Η επίσκεψη των στελεχών της LevanteFerries στη Σμύρνη διήρκεσε δυο ημέρες. Ήταν ημέρες έντονες τόσο σε επιχειρηματικές συζητήσεις όσο και σε συναισθήματα.. Γιατί η Σμύρνη για τους Έλληνες δεν είναι μια οποιοδήποτε πόλη της Τουρκίας..

Πάντως εάν επιβεβαιωθούν οι φήμες για αυτό το project,  τότε η Levante Ferries , η κορυφαία ακτοπλοϊκή εταιρία του Ιονίου, θα έχει κάνει ένα πρωτοφανές  άλμα προς διεθνοποίηση των  υπηρεσιών της , αλλά κυρίως η συμβολή της θα έχει διεθνές αντίκτυπο καθώς θα ενώσει το Ιόνιο με το Αιγαίο και την Τουρκία με την Ευρώπη,  σε μια ιστορική ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη – Σμύρνη που θα συμβάλει και στην εισροή Τούρκων τουριστών προς Κεφαλονιά , Ζάκυνθο και Ιθάκη.

Ελένη Δ. Χιόνη

Πηγές :

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις