Παναγής Καππάτος: Οι κινδυνολογίες για τερματισμό της επιδότησης της γραμμής Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη με βρίσκουν απέναντι
Τα νησιά μας όπως και όλες οι μικρές νησιωτικές και απομονωμένες περιοχές, τα χρόνια της κρίσης επλήγησαν από την αφαίμαξη ανθρώπων, αλλά χτυπήθηκαν και στην παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Οι παροχές υγείας συρρικνώθηκαν τα ειρηνοδικεία καταργήθηκαν ή μεταφέρθηκαν, υπηρεσίες όπως ΔΟΥ- ΙΚΑ-τράπεζες κλπ, έκλεισαν.
Οι θαλάσσιες μεταφορές δέχτηκαν βαρύ πλήγμα στερώντας τα δύο νησιά μας για πέντε χρόνια από την κύρια γραμμή σύνδεσης με την ηπειρωτική Ελλάδα, με το δρομολόγιο ΙΘΑΚΗ-ΣΑΜΗ-ΠΑΤΡΑ να αποξενώνει τους πολίτες των νησιών μας από το φυσικό, διοικητικό, ιατρικό και οικονομικό κέντρο τους , την Πάτρα.
Την τεράστια προσπάθεια και τον συνεχή αγώνα των ανθρώπων της Τοπικής αυτοδιοίκησης των νησιών μας, είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις ως Βουλευτής Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Το κράτος μας δεν μπορεί να γυρίσει πίσω, δεν μπορεί να είναι ανάλγητο. Δεν επιτρέπεται να σφυρίζει αδιάφορα και να αφήνει απομονωμένους τους συμπατριώτες μου, δεν επιτρέπεται να τιμωρεί τους νησιώτες. Γι΄αυτό δεσμεύομαι για συνεχή αγώνα μαζί με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Οι θαλάσσιες μεταφορές δέχτηκαν βαρύ πλήγμα στερώντας τα δύο νησιά μας για πέντε χρόνια την κύρια γραμμή σύνδεσης με την ηπειρωτική Ελλάδα. Οι κινδυνολογίες και τα διλήμματα για τερματισμό της επιδότησης της γραμμής με βρίσκουν απέναντι.
Στο ερώτημα αν θα πρέπει να συνεχίσει να επιδοτείται η γραμμή, ξεκάθαρα απαντώ ΝΑΙ, τουλάχιστον μέχρι να αντιστραφούν τα δεδομένα της οικονομικής κρίσης και αυτό το θεωρώ ως ελάχιστο δείγμα ενός σοβαρού κράτους που σκέπτεται τα νησιά και τους πολίτες τους. Και αυτό χωρίς να απαιτούμε καμιά ιδιαίτερη μεταχείριση για την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, παρά μόνο την ίδια μεταχείριση που έχουν αμέτρητα άλλα νησιά της χώρας μας που επιδοτούνται οι θαλάσσιες συγκοινωνίες τους, στα πλαίσια της ενίσχυσης της ιδιαίτερης νησιωτικότητας της χώρας μας.
Παναγής Καππάτος
Υποψήφιος Βουλευτής Κεφαλονιάς και ΙΘάκης