Η Ιωάννα Πολλάτου μαθήτρια του 2ου Λυκείου Αργοστολίου με 19.146 μόρια και ένα 20άκι στα μαθηματικά !!! ακολουθεί στις επιδόσεις τον πρωτεύσαντα συμμαθητή της Γεράσιμο Μουντάκη!

Εξεπλάγην με το τηλεφώνημά μας η Ιωάννα, αλλά φάνηκε αποφασιστική και γρήγορη στις κινήσεις της..

Με γονείς δυο εξαιρετικούς επιστήμονες καθηγητές, την Αντωνία Κωστή και τον Γεράσιμο Πολλάτο , η Ιωάννα πέρασε άνετα τον κάβο , τόσο άνετα που διαβάζοντας για τις Πανελλήνιες δημιούργησε δυο video!!

Ιωάννα συγχαρητήρια ! κατάφερες να έρθεις δεύτερη  στην Κεφαλονιά στα μόρια για την εισαγωγή σου στα ΑΕΙ και με ένα 20άρι  στα μαθηματικά!!

Η βαθμολογία της Ιωάννας:

20 μαθηματικα * 19.8 φυσική * 18.8 χημεια * 19.5 βιολογία * 17.2 έκθεση

Εϊχες στόχο την υψηλή βαθμολόγια??

 Ναι, από την πρωτη στιγμή.

Εδώ κσι ποσα χρόνια ετοιμαζόσουν για τις πανελλήνιες;;

 Από την αρχή της σχολικής ζωής μου ειχα έφεση στα μαθήματα, οπότε έθεσα τις βάσεις για τη συνέχεια απο νωρίς. Η συστηματική προετοιμασία βέβαια άρχισε περίπου στα μέσα της δευτέρας Λυκείου.

Ποιο είναι το μυστικο της επιτυχίας σου; Πως δηλαδή οργάνωσες το διάβασμα σου;;

 Κατά κύριο λόγο αφιέρωνα κάθε μέρα για ένα μόνο μάθημα και διάβαζα περίπου 6-7 ώρες την ημέρα μέχρι τον Φεβρουάριο και έπειτα -παραδόξως- λιγότερο καθώς είχαν βγει οι ύλες και δεν υπήρχε ιδιαίτερο άγχος για “τρέξιμο”.

Είχες περιορίσει διασκέδαση , social media . Φίλους ;;

Όχι σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς υπήρχε χρόνος για όλα. Μόνο τις τελευταίες ημέρες τα περιόρισα καθώς ήταν η τελική ευθεία.

Οι γονείς σου πως σε βοήθησαν;

 Πετύχατε την περίπτωση.. Γονείς με ρόλο διπλό, πατέρας (Γεράσιμος Πολλάτος) φυσικός και μητέρα (Αντωνία Κωστή) μαθηματικός, που στάθηκαν σε όλη τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας δίπλα μου στηρίζοντας με και ψυχολογικά και ως “προπονητές”.

Σε ποια σχολή θελεις να φοιτήσεις;;

Το μεγάλο δίλλημα.. Εγώ επέλεξα να δώσω φέτος και μαθηματικά και βιολογία, καθώς ήταν και τα δύο μαθήματα που μ’άρεσαν αρκετά, ανοίγοντας έτσι δύο επιστημονικά πεδία. Και στα δύο πεδία έχω συγκεντρώσει εξίσου υψηλή βαθμολογία και μένει τις επόμενες μέρες να πάρω την απόφαση μου.

Πως φαντάζεσαι τη φοιτητική σου ζωή μακριά από το σπίτι;;

Είμαι αισιόδοξη. Σίγουρα θα υπάρξουν πράγματα που θα μου λείψουν όμως κατά πάσα πιθανότητα θα μένω με τον αδερφό μου οπότε “λίγο από το σπίτι μου” θα είναι εκεί χαχα!

Ιωάννα, πιστεύεις ότι η βαθμολογία είναι το μοναδικό κριτήριο για την ευφυΐα ενός μαθητή ´η και άλλοι παράγοντες;

Όχι, προφανώς και δεν είναι το μοναδικό καθώς υπάρχουν πολλές δεξιότητες που ο μαθητής δεν μπορεί να εκδηλώσει στο σχολείο, όμως αναμφίβολα αποτελεί ενα δείκτη.
 Είναι η ευφυΐα απαραιτητο στοιχείο για την επιτυχια στις πανελληνιες;
Πιστεύω ακράδαντα ότι, ακόμη και αν όχι απαραίτητο, είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τον μαθητή να επιτύχει. Πριν τις πανελλήνιες μπορεί να πίστευα ότι για μία ικανοποιητική βαθμολογία δεν ειναι αναγκαίο, όμως τα θέματα με διέψευσαν.. Θέματα με αυξημένο βαθμό δυσκολίας που ξεχώρισαν τον μαθητή που εχει κατανοήσει τις έννοιες από αυτόν που έμαθε 4 τόμους χωρίς να εμβαθύνει. Γενικά, μιλώντας για τα μαθήματα τις θετικής και από τη εμπειρία μου φέτος, ούτε χρειάζεται ούτε και βέβαια ζητείται απομνημόνευση μεγάλου όγκου πληροφοριών στα περισσότερα μαθήματά μας, αλλά κατανόηση σε βάθος που θα βοηθήσει τον μαθητή να αντιμετωπίσει τόσο οικεία, όσο άγνωστα θέματα.
Τέλος, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πέτυχαν τον στόχο τους, και όσοι δεν τον πετύχατε δεν πειράζει, μαζί θα είμαστε όλοι σερβιτόροι:)
Υ.Γ. Η φετινή μου εμπειρία με μία άλλη πινελιά στα παρακάτω βίντεο που έφτιαξα στη διάρκεια των εξετάσεων..
Και πάλι θερμά συγχαρητήρια Ιωάννα, σε σένα, στους καθηγητές και στους γονείς σου.
Σου ευχόμαστε να είσαι πάντα δημιουργική στη ζωη σου και να συνδυάζεις τη μάθηση με τη διασκέδαση με αυτό τον εκπληκτικό τρόπο… 
Σας ευχαριστω!
ΥΓ Τα videos που βλέπετε ειναι οι δημιουργιες της Ιωάννας στη διαρκεια των  εξετάξεων.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σχόλιο

Comments are closed.