Η «ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ» ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
Και μετά την γ΄φάση διορισμού αναπληρωτών , το τμήμα ένταξης στο Γυμνάσιο Ιθάκης , παραμένει χωρίς καθηγητές. Δέκα πέντε μαθητές που δικαιούνται πρόσθετης επιστημονικής βοήθειας για να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες τις εκπαίδευσης , θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Η κανονικότητα που διαφημίζουν η υπουργός , ο βουλευτής και άλλοι τοπικοί παράγοντες έχασε το καράβι.
Φαίνεται πως η λογική των «αρίστων» της κ.Υπουργού παραπέμπει στον καιάδα της μάθησης τους μαθητές της Ιθάκης. Έχουν ευθύνη οι διευθύνσεις εκπαίδευσης και οι προϊστάμενοι στο νομό και την περιφέρεια για το πόσο διεκδικούν την χωρίς κενά λειτουργία των σχολείων της ευθύνης τους. Είναι παρελκυστική η τακτική του υπουργείου Παιδείας και όλων των τοπικών υπευθύνων για το θέμα. Η παραπάνω κατάσταση είναι αποτέλεσμα της πολιτικής Κυβέρνησης – Ε.Ε. που εκτός από τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση έχει στόχο και την μείωση του κόστους σε αυτήν ώστε να εξοικονομηθούν πόροι για να τροφοδοτηθεί η ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου.
Προφανώς για την «βιώσιμη ανάπτυξη για όλους» , που οραματίζονται κυβερνητικοί και τοπικοί παράγοντες δεν χρειάζονται σχολεία που να λειτουργούν σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής που να παρέχουν ολοκληρωμένες και σύγχρονες γνώσεις.
Η Λαϊκή συσπείρωση καλεί το λαό της Ιθάκης να συνεχίσει τον αγώνα για την κάλυψη όλων των κενών όπως απαιτούν οι σύγχρονες ανάγκες, μέσα από μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και να σταματήσει πλέον η ομηρία των χιλιάδων αναπληρωτών που ουσιαστικά αναπληρώνουν τον εαυτό τους κάτω από αντίξοες συνθήκες. Επιπλέον ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί και για την επαναφορά της διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών για τα δυσπρόσιτα σχολεία στα οποία ανήκουν και αυτά της Ιθάκης.
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΙΘΑΚΗΣ 11/11/2019