ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Με μοναδικό κριτήριο τα κέρδη της και όχι τις ανάγκες του λαού των νησιών μας, η λεβάντε φέρρις προσπάθησε να απαντήσει στα αμείλικτα ερωτήματα που δημιουργούνται από την τακτική της, εξαπολύοντας λοιδορίες, ειρωνείες και χλευασμούς προς την Λαϊκή Συσπείρωση. Προσπάθησε επίσης να εκβιάσει ότι θα εγκαταλείψει την επιδοτούμενη γραμμή Ιθάκη–Σάμη–Πάτρα (την έχει παρατήσει με διάφορες αιτιάσεις από την αρχή της χρονιάς), ως αντίδραση για την υπερψήφιση της πρότασης της Λαϊκής Συσπείρωσης, σχετικά με το θέμα από το Δημοτικό Συμβούλιο Ληξουρίου.
Είναι προφανές ότι η στοχοποίηση της Λαϊκής Συσπείρωσης από την συγκεκριμένη εταιρεία έχει να κάνει με την συνεπή και σταθερή θέση και στάση της Λαϊκής Συσπείρωσης στην διεκδίκηση του δικαιώματος των κατοίκων των νησιών μας, που με κάθε τρόπο και ευκαιρία αμφισβητεί, προκειμένου να αυγαταίνει κάθε φορά τα κέρδη της. Η επίθεση στην Λαϊκή Συσπείρωση επιβεβαιώνει ότι αποτελεί καρφί στην μόνιμη επιδίωξη των εφοπλιστών διαχρονικά, να προσαρμόζουν δρομολόγια, προσεγγίσεις, εισιτήρια-ναύλους κ.α., προκειμένου να εξασφαλίζουν την άνοδο των κερδών τους, θυσιάζοντας τις εργασιακές σχέσεις των ναυτικών και τις ανάγκες των κατοίκων των νησιών μας ακόμη και στις συνθήκες πανδημίας. Οι διαμαρτυρίες άλλωστε επιβατών και οδηγών που βλέπουν το φως της δημοσιότητας συχνά-πυκνά αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω, καθώς και μια τακτική ασυδοσίας, που έχει την απόλυτη κάλυψη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αλλά και της τοπικής διοίκησης (Δήμων και ΠΙΝ).
Είναι ανάγκη να βγάλει ο λαός των νησιών μας τα απαραίτητα συμπεράσματα γι αυτήν την στήριξη της ασυδοσίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου από όλες τις κυβερνήσεις (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ) που διευρύνεται από την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Να βγάλει επίσης συμπεράσματα και για την τακτική των Δήμων και της ΠΙΝ που είτε θα συγχαίρουν την εταιρεία και τους εφοπλιστές για την «προσφορά», τις «επιδόσεις» και τα κέρδη τους, είτε αδιαμαρτύρητα και ως συνδαιτυμόνες στους προσχηματικούς διαλόγους στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), θα υιοθετούν κάθε φορά τις απαιτήσεις των εφοπλιστών.
Η Λαϊκή Συσπείρωση κατέθεσε εισήγηση στο Δ.Σ του Δήμου Ληξουρίου που υπερψηφίστηκε και που στην απαντητική της επιστολή η εταιρεία όχι μόνο δεν αποδόμησε ούτε ένα επιχείρημα, αλλά αντίθετα εκτέθηκε παραπέρα για το πώς κατανοεί την ανάγκη για την απρόσκοπτη ασφαλή και φθηνή ακτοπλοϊκή συγκοινωνία στα νησιά μας. Το «απάνθισμα» των απόψεών της το βλέπει κανείς στην επιστολή της που δηλώνει εκτός των άλλων ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ιθάκης «…είναι σε καλύτερη μοίρα από την Άνδρο και την Τήνο που έχουν σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα κάθε τρεις μέρες(!!!), στην εντατικοποίηση των πληρωμάτων που ισχυρίζεται ότι «…οι ώρες πλεύσης δεν είναι και ώρες εργασίας των πληρωμάτων..» (είναι «γνωστόν τοις πάσι», πως στα καράβια της ακτοπλοΐας του εσωτερικού αν δεν υπάρχει διπλό πλήρωμα, δεν μπορούν να ξεκουραστούν οι περισσότερες ειδικότητες), στο πως αντιλαμβάνεται την χειμερινή ακινησία στην επιδοτούμενη γραμμή (με 2 εκατ) Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, όταν καταστρατηγεί ακόμη και την ρύθμιση που προκύπτει από την υπ΄ αριθμ. 2252.1.3.15/13871/2020/26-02-2020 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (ΑΔΑ: ΡΙΤ64653ΠΩ-55Γ), που έδινε ακινησία μόνο από 06-04-2020 μέχρι και 17-04-2020 και όχι 60 μέρες που «εξασφάλισε» αυτή, στις σημαντικές αυξήσεις στα εισιτήρια και ναύλους (μέχρι και κατά 17% περίπου στην αρχή του 2020)κ.α.
Τώρα είναι η ώρα ο λαός να διεκδικήσει τις δικές του ανάγκες να καταδικάσει την τακτική των εφοπλιστών που επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά το καθεστώς της δικτατορίας του κεφαλαίου που βιώνει .
Οι εκλεγμένοι με την Λαϊκή Συσπείρωση
στην ΠΙΝ και τους Δήμους Αργοστολίου, Ληξουρίου, Σάμης, Ιθάκης