Η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει ανταποκριθεί στην πανδημία του Covid-19 με βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού, κοινωνικές αποστάσεις και απαιτήσεις μάσκας προσώπου, καθώς και ευέλικτες πολιτικές κράτησης και ακύρωσης.
Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες ήταν πιο αποτελεσματικές από άλλες. Η NerdWallet συνέκρινε πρόσφατα οκτώ μεγάλες μάρκες φιλοξενίας.
Με βάση τις ευέλικτες πολιτικές αλλαγής και ακύρωσης, καθώς και τις πολιτικές υγείας και κοινωνικής απόστασης, όπως η εφαρμογή μάσκας, η κοινωνική απόσταση σε κοινόχρηστους χώρους και οι διαδικασίες check-in χαμηλής επαφής.
Στόχος της NerdWallet είναι να αποκαλύψει ποιες μάρκες φιλοξενίας έχουν χειριστεί καλύτερα την κρίση Covid-19.
Hyatt
Η Hyatt ήταν ο μεγάλος νικητής στη μελέτη του NerdWallet, κερδίζοντας το A σε όλους τους τομείς χάρη στις πολιτικές της που αφορούσαν πρώτα τις ανάγκες του πελάτη σε πολλές κατηγορίες.
Η εταιρεία έλαβε επίσης μια ώθηση από την πρόσφατα ανακοινωθείσα πολιτική μάσκας προσώπου , η οποία τέθηκε σε ισχύ τη Δευτέρα.
Best Western
Η Best Western κατέγραψε τη μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ευελιξίας και βαθμού υγείας, σημειώνοντας ένα B + για τις πολιτικές υγείας και ένα θλιβερό D για τις ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.
Είναι ενδιαφέρον ότι το C + της Best Western δεν είναι η χαμηλότερη γενική βαθμολογία.
Choice Hotels
Το Choice Hotels ισοδυναμεί με τη χειρότερη βαθμολογία συνολικά, λαμβάνοντας ένα C- για την απάντησή του στην πανδημία. Όπως το Best Western, η Choice απέτυχε να προσφέρει σταθερά ευέλικτες επιλογές για νέες και υπάρχουσες κρατήσεις, σύμφωνα με το NerdWallet.
Hilton
Η Hilton κέρδισε ένα Α-, στην ευέλικτη πολιτική ακύρωσης και το ολοκληρωμένο πρόγραμμα καθαρισμού CleanStay την βοήθησε να κερδίσει A + και πήρε Β- για την υγεία.
IHG
Το InterContinental Hotels Group (IHG) εφάρμοσε πρόσφατα το IHG Clean Promise στο δρόμο του για να κερδίσει ένα B + για την υγεία και ένα B για ευελιξία για μια συνολική βαθμολογία B +, το οποίο το κατατάσσει στην πέμπτη καλύτερη από τις οκτώ μάρκες που ανέλυσε η NerdWallet.
Marriott
Όπως η Hyatt και άλλες μάρκες, η Marriott έχει αρχίσει να απαιτεί από τους επισκέπτες να φορούν μάσκες προσώπου σε δημόσιους χώρους.
Ενώ ο ξενοδοχειακός γίγαντας κέρδισε B + για την υγεία, τα πήγε ακόμα καλύτερα από την άποψη της ευελιξίας, λαμβάνοντας ένα Α σε αυτήν την κατηγορία και μια γενική βαθμολογία Α-.
Radisson
Η NerdWallet διαπίστωσε ότι η Radisson προσέφερε σταθερά ευελιξία ανώτερου επιπέδου για τους επισκέπτες, απονέμοντας στη μάρκα ένα A + στην πολύ σημαντική κατηγορία και ένα B- για υγεία για μια γενική βαθμολογία A-.
Wyndham
Το Wyndham συνδέεται με τα Choice Hotels με τη χειρότερη γενική βαθμολογία C-, με βάση την έρευνα του NerdWallet.
Η αλυσίδα κέρδισε ένα αξιοσέβαστο B- για ευελιξία, αλλά ένα φοβερό D για την υγεία παρά την πρωτοβουλία Count on Us που εστιάζει στην ασφάλεια.
Η βαθμολογία υγείας είναι η χειρότερη από τις οκτώ μάρκες που αναλύθηκαν.