Το ποσό των 220.000 δολαρίων σε μια startup που δραστηριοποιείται σε ροζ πάρτι ενηλίκων προσφέρει η κυβέρνηση του Λονδίνου.
Εν μέσω πανδημίας του νέου κορωνοϊού, ο Μπόρις Τζόνσον αποφάσισε να ενισχύσει την εταιρεία «Killing Κittens» που οργανώνει «πιπεράτα» πάρτι σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη.
Η εταιρεία έχει 180.000 μέλη σε 12 χώρες του πλανήτη. Οργανώνει ροζ πάρτι ενηλίκων σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη.
Τα μοντέλα που ανήκουν στο ροζ δίκτυο της ελίτ, φορούν ψηλοτάκουνα, αισθησιακά εσώρουχα και μάσκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πάρτι της «Killing Kittens» μπορούν να συμμετέχουν μόνο όσοι είναι 18 έως 50 ετών και, βεβαίως, εφόσον έχουν πληρώσει για την είσοδό τους.
Όταν μπαίνεις στο πάρτι, είσαι ντυμένος και μετά από λίγο, βρίσκεται με… αδαμιαία περιβολή.
Η CEO της εταιρείας επιβεβαίωσε χθες ότι η χώρα του Μπόρις Τζόνσον, στο πλαίσιο οικονομικής ενίσχυσης νεοσύστατων εταιρειών που έχουν γονατίσει από την πανδημία, θα δώσει το φιλί της ζωής στην εταιρεία.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Έμα Σέιλ δήλωσε στο CNN:
«Η εταιρεία “Killing Kittens” βρίσκεται στην ψηφιακή εποχή και τώρα πρωτοπορούμε στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο ενηλίκων στον κόσμο», πρόσθεσε.
Η Έμα ίδρυσε την εταιρεία «Killing Kittens» το 2005, οργανώνοντας πάρτι με μάσκα μόνο για μέλη σε αποκλειστικούς χώρους με στόχο την «επιδίωξη της γυναικείας απόλαυσης». Η εταιρεία κατέγραψε αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό της κατά 330% στη διάρκεια του lockdown.
Η πανδημία της νόσου Covid-19 ανάγκασε την εταιρεία να μεταφέρει όλες τις εκδηλώσεις της στο διαδίκτυο, επιταχύνοντας τα υπάρχοντα σχέδια για είσοδο στη βιομηχανία της τεχνολογίας του σεξ – ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος κλάδος με προϊόντα και επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στην ενίσχυση της σεξουαλικής εμπειρίας.
«Το μεγαλύτερο μέρος των κυβερνητικών πόρων του Ηνωμένου Βασιλείου θα δαπανηθεί για το μάρκετινγκ και την καινοτομία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης μιας εφαρμογής γνωριμιών», υπογράμμισε η Έμα.
Στόχος της «Killing Kittens» είναι να ανταγωνιστεί τις εφαρμογές γνωριμιών όπως το «Match.com» και το «Bumble», οι οποίες καταγράφουν επίσης αύξηση στη ζήτηση κατά τη διάρκεια του νέου κορωνοϊού. Επιπλέον, σχεδιάζει να ξεκινήσει μια ψηφιακή πλατφόρμα διαφήμισης για εταιρείες εσωρούχων και σεξ, τονίζει η CEO της εταιρείας.
«Η τεχνολογία του σεξ είναι μία από τις λίγες βιομηχανίες που θα βρεθούν μετά το 2020 σε καλύτερη θέση», υποστηρίζει ο Μπράιονι Κολ, ιδρυτής του «Sextech School», που διδάσκει επιχειρηματίες και επενδυτές για τη συγκεκριμένα αγορά.
«Συγκεκριμένα, οι εφαρμογές γνωριμιών, τα ροζ παιχνίδια και το πορνό αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ψάχνουμε στο διαδίκτυο για περισσότερη οικειότητα ή τρόπους να διασκεδάσουμε», προσθέτει στο CNN Business.
Η εταιρεία «Killing Kittens» είναι μία από τις 800 που δέχθηκαν οικονομική ενίσχυση από το βρετανικό Ταμείο «Future Fund», το οποίο παρέχει δάνεια από 125.000 λίρες (162.000 δολάρια) έως και πέντε εκατομμύρια λιρών (6,5 εκατομμύρια δολάρια) σε εταιρείες, με την επιφύλαξη της χρηματοδότησης από ιδιώτες επενδυτές.
Το Ταμείο «Future Fund» ξεκίνησε να λειτουργεί από τον Μάιο, με σχεδόν 513 εκατομμύρια λίρες (664,9 εκατομμύρια δολάρια) σε δάνεια που εγκρίθηκαν, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών του Ηνωμένου Βασιλείου.