Γράφει ο
Όπως αναφέρει στο newsit.gr ο ιατροδικαστής Κέρκυρας Γιάννης Αϊβατίδης οι
έρευνες βρίσκονται κοντά στη λύση του μυστηρίου, ενώ εκτός από μηχανικό
πραγματογνώμονα που έχει διοριστεί, ο ιδιοκτήτης του ενός σκάφους διόρισε
δικό του τεχνικό σύμβουλο:
“Η λιμενική αρχή διόρισε πραγματογνώμονα μηχανικό για να εξετάσει τις δυο
προπέλες των ύποπτων μέχρι ώρας σκαφών. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι
ότι στη μια εκ των δυο προπελών διαπίστωσα κάποια στοιχεία τα οποία είναι
δυνητικά ύποπτα. Αυτά έχουν αφαιρεθεί και θα αποσταλούν με τα υπόλοιπα
πειστήρια στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. Η τελευταία από τις
εξετάσεις των δυο προπελών έγινε και παρουσία τεχνικού συμβούλου που
διορίστηκε από τον έναν από τους δυο ιδιοκτήτες των σκαφών, καθώς και
παρουσία αντικλήτου δικηγόρου από την άλλη πλευρά”.
“Είμαστε ακόμα στην διαδικασία της έρευνας και φαίνεται πως κάτι θα βγει. Ο
εντοπισμός του πιθανού ύποπτου ευρήματος έγινε την περασμένη εβδομάδα,
παρουσία του διοικητή ασφαλείας του κεντρικού λιμεναρχείου Κέρκυρας. Την
Δευτέρα έγινε η επόμενη εξέταση. Όλα τα πειστήρια θα σταλούν, μαζί με αυτά
που βρήκαμε και αυτά που πήραμε από το θύμα και θα περιμένουμε τις
απαντήσεις. Ευελπιστώ και πιστεύω πως είμαστε κοντά στη λύση του
μυστηρίου”.
Δεν υπάρχει στρέβλωση πτερυγίων
“Διενεργείται μια προσεκτική και επισταμένη προανάκριση από όλες τις
εμπλεκόμενες αρχές. Η απόδοση των ευθυνών αφορά άλλη αρχή γι αυτό και
δεν μπορώ σε να πω σε πια από τις δυο προπέλες βρέθηκε το πιθανό ύποπτο
εύρημα. Δεν έχει βρεθεί dna στα πτερύγια της προπέλας είναι κάτι άλλο, όπως
και δεν υπάρχει θέμα στρέβλωσης των πτερυγίων”.
Το χρονικό της τραγωδίας
Η 60χρονη, κολυμπούσε όπως έκανε κάθε μέρα σε απόμερο σημείο της
παραλίας Αυλάκι στη βορειοανατολική Κέρκυρα, έχοντας απομακρυνθεί από την ακτή. Μαρτυρίες φέρουν τη γυναίκα να είχε φτάσει σε απόσταση μερικών εκατοντάδων μέτρων από την παραλία, χωρίς να διαθέτει την ειδική σημαδούρα για λουόμενους που απομακρύνονται πέραν των 200 μέτρων.
Τότε, ένα ταχύπλοο σκάφος το οποίο έσερνε σκιέρ, προφανώς δεν είδε τη
γυναίκα, πέρασε από πάνω της και στη συνέχεια, ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα
αλλάζοντας ρότα και εξαφανίστηκε απομακρυνόμενο από τον κόλπο του
Αυλακίου στην ανοικτή θάλασσα.
Το περιστατικό είδαν λουόμενοι αλλά και επαγγελματίες, ενώ χειριστής
ταχύπλοου που συνεργάζεται με τοπική επιχείρηση ενοικίασης σκαφών, μπήκε
αμέσως σε σκάφος στην παραλία και έσπευσε να βοηθήσει την
πολυτραυματισμένη γυναίκα.
Πόσα επιτέλους θύματα πρέπει να υπάρξουν ακόμη , για να γίνει υποχρεωτική δια νόμου η χρήση προστατευτικού πλέγματος ( πρακτικότητα , λειτουργικότητα , σκοπιμότητα πρωτίστως ) στις προπέλες των σκαφών , ούτως ώστε να μεγιστοποιηθεί το ποσοστό θνησιμότητας από τέτοιους τραυματισμούς ;;;;;
Τα πράγματα στην Κέρκυρα είναι ανεξέλεγκτα. Τα σκάφη πλέουν με μεγάλη ταχύτητα πολύ κοντά στην ακτή και χωρίς κανένα προστατευτικό πλέγμα, συνήθως σέρνοντας σκιέρ,η κάνοντας όλων των ειδών τα extreme sports και ενώ οι λουόμενοι κολυμπούν ανάμεσα τους. Η κατάσταση είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.