Η στρατηγική του ΕΟΤ για το 2021

46

Της Εύας Οικονομάκη

Σε δύο άξονες αναπτύσσεται η στρατηγική που χαράσσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για το 2021, στοχεύοντας στην τόνωση του ελληνικού τουρισμού, με αιχμή την προβολή της χώρας διεθνώς 12 μήνες τον χρόνο.

Στην κατεύθυνση αυτή, και με στόχο η Ελλάδα να είναι παρούσα σε παγκόσμιο επίπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου ξεκινά στα τέλη Οκτωβρίου η καμπάνια του Οργανισμού για την προβολή των πέντε νησιών του ανατολικού Αιγαίου, της Σάμου, της Λέρου, της Χίου, της Λέσβου και της Κω, που έχουν δεχτεί τον μεγαλύτερο όγκο των προσφυγικών ροών.

Η καμπάνια, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, θα αποτελείται από 6 βίντεο, ένα για κάθε νησί και ένα ακόμη στο οποίο θα προβάλλεται η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός και θα έχει στόχευση στις αγορές της Ευρώπης και του Ισραήλ.

Επιδίωξη του ΕΟΤ, ο οποίος κινείται στην κατεύθυνση διατήρησης του brand της χώρας «ενεργού» 12 μήνες τον χρόνο, είναι η Ελλάδα να είναι για πρώτη φορά παρούσα στις διεθνείς αγορές το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου, ενώ, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το πρώτο 15νθήμερο του Ιανουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει η εθνική καμπάνια για την προβολή της χώρας το 2021, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούνιο.

Digital παρουσία

Την ίδια στιγμή, προσαρμοζόμενος στις ειδικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η υγειονομική κρίση και με δεδομένο ότι σίγουρα μέχρι το τέλος του έτους δεν θα πραγματοποιηθεί καμία τουριστική έκθεση με φυσική παρουσία, ο ΕΟΤ βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση προκειμένου να μπορέσει να συμμετέχει διαδικτυακά σε εκθέσεις και να προγραμματίσει B2B συναντήσεις που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στον ελληνικό τουρισμό ενόψει του 2021, μιας χρονιάς ιδιαίτερης σημασίας, έπειτα από ένα 2020 που κρίθηκε από την πανδημία του κορωνοϊού.

Ήδη, ο ΕΟΤ, στο πλαίσιο αυτό, θα δώσει το «παρών» virtually στη διεθνή τουριστική έκθεση Luxperience, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 2012, επιδιώκοντας να διευρύνει το μερίδιο της Ελλάδας στον τουρισμό πολυτελείας, έναν τομέα που έχει πληγεί σημαντικά από την πανδημία της νόσου COVID-19.

Οι εταιρείες που θα συμμετάσχουν στην έκθεση, η οποία φέτος λόγω των υγειονομικών συνθηκών θα διεξαχθεί ως Virtual Event από τις 13 έως τις 16 Οκτωβρίου, θα έχουν τη δυνατότητα για online B2B «συναντήσεις». Με στόχο, μάλιστα, την ενίσχυση των επιχειρήσεων, ο ΕΟΤ αναμένεται να καλύψει τη δαπάνη για την συμμετοχή των συνεκθετών, η οποία εκτιμάται στα 54.000 ευρώ περίπου.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις