Tripadvisor: Δύο νέες υπηρεσίες για πρόβλεψη ζήτησης και προβολή των ξενοδοχείων

29

H Tripadvisor λανσάρει δύο νέες λύσεις τεχνολογίας για ξενοδοχεία, τις Spotlight και Reputation Pro, προκειμένου να συμβάλλει στην αποκατάστασης της ταξιδιωτικής εμπιστοσύνης, στην προσέλκυση νέων πελατών και στη λήψη έξυπνων και εμπεριστατωμένων αποφάσεων από τις επιχειρήσεις για κερδοφορία, σε μια περίοδο εξαιρετικής αστάθειας.

Γράφει η

Οι λύσεις Spotlight και Reputation Pro προσφέρουν τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα brand τους, να προβλέπουν τη ζήτηση και να ορίζουν τις πιο κερδοφόρες τιμές διανυκτέρευσης.

Το Spotlight, το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία data intelligence στον κλάδο της φιλοξενίας, OTA Insight, συνδυάζει την ευρείας κλίμακας προσέγγιση της Tripadvisor στους ταξιδιώτες με δεδομένα σχετικά με τις αναζητήσεις δωματίων ώστε να γίνονται ασφαλείς προβλέψεις για τη μελλοντική ζήτηση.

Με το Reputation Pro οι ξενοδόχοι θα μπορούν να αξιοποιούν τη λειτουργία της πλατφόρμας ως πεδίο κριτικών. Συγκεκριμένα, θα μπορούν να επιταχύνουν τη συλλογή ποιοτικών αξιολογήσεων μέσω email, γραπτού μηνύματος και εφαρμογής κινητού, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο ώστε να μη χάνουν καμία κριτική και να απαντούν στις κριτικές σε όλες τις πλατφόρμες (Tripadvisor, Google και Facebook) από ένα και μόνο σημείο.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις