Οι συνήθειες στις πτήσεις θα αλλάξουν δραστικά μακροπρόθεσμα. Οκτώ στους δέκα επιβάτες αεροπορικών εταιρειών (83%) περιμένουν ότι δεν επιστρέψουν στην προ Covid-19 ταξιδιωτική τους…ρουτίνα μόλις τελειώσει η πανδημία.
Αυτό είναι μόνο ένα από τα βασικά ευρήματα από την νέα παγκόσμια έρευνα “Passenger Confidence Tracker” της Inmarsat.
Η έρευνα ξεκίνησε μόλις εκδηλώθηκε η πανδημία. Και αποκαλύπτει τις τάσεις 10.000 επιβατών αεροπορικών εταιρειών.
- Μόνο το ένα τρίτο (34%) έχουν πραγματοποιήσει εμπορική πτήση από τότε που ξεκίνησε η πανδημία.
- Τέσσερις στους δέκα επιβάτες (41%) θα ταξιδέψει λιγότερο με οποιοδήποτε μέσο.
- Το 31% θα ταξιδεύει λιγότερο συχνά αεροπορικώς, στο μέλλον.
Το αρνητικό συναίσθημα για τα αεροπορικά ταξίδια είναι ακόμη υψηλότερο σε Ασιάτες επιβάτες.
Με το 58% στην Ινδία και 55% στη Νότια Κορέα να σχεδιάζει να ταξιδέψει λιγότερο στο μέλλον.
Παρά αυτήν την αλλαγή, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι ταξιδιώτες αρχίζουν να αισθάνονται σίγουροι για την πτήση τους.
Σχεδόν οι μισοί (47%) των επιβατών που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι αισθάνονται έτοιμοι να πετάξουν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
Ποιοι είναι έτοιμοι για μία πτήση και σήμερα
Η μελέτη αποκαλύπτει σημαντική διακύμανση σε ολόκληρο τον κόσμο όσον αφορά την εμπιστοσύνη των επιβατών σχετικά με τις πτήσεις εν’ μέσω πανδημίας.
Ούγγροι και Βρετανοί έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τα ταξίδια, με το 26% και το 16% αντίστοιχα να δηλώνουν έτοιμοι να πάρουν πτήση σήμερα.
Ποιοι θα ξαναμπούν σε αεροπλάνο μόλις εξαφανιστεί ο ιός
Οι Ασιάτες επιβάτες δεν θα πάνε πουθενά με αεροπλάνο αν δεν εξαφανιστεί ο ιός. Το μεγαλύτερο ποσοστό που το δηλώνει αυτό (35%), είναι οι ταξιδιώτες από την Νότια Κορέα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα μέσα στο αεροπλάνο
Οι επιβάτες αισθάνονται σε μεγάλο βαθμό αυτοπεποίθηση σχετικά με τον έλεγχο των διαβατηρίων, την ασφάλεια και την επικοινωνία με το πλήρωμα της καμπίνας.
Αντίθετα είναι λιγότερο άνετοι όταν επισκέπτονται την τουαλέτα ή όταν κάθονται κοντά σε άλλους.
Πως επιλέγουν αεροπορική εταιρεία
Σχεδόν οι μισοί επιβάτες (44%) δηλώνουν ότι η φήμη είναι πλέον ένας πιο σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας από ότι ήταν πριν από την πανδημία.
Οι επιβάτες δίνουν μεγάλη σημασία στην βελτίωση συνθηκών της πτήσης. Από επιπλέον χώρο για τα πόδια (43%) έως δωρεάν αποσκευές (39%), οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας καθίστανται ολοένα και πιο σημαντικές για τους επιβάτες που επιστρέφουν στα αεροπορικά ταξίδια.
Τι θέλουν οι επιβάτες να διατηρηθεί στην πτήση, μετά την πανδημία
Οι ψηφιακές λύσεις γίνονται γρήγορα απαραίτητες για μια απολαυστική εμπειρία πτήσης, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) να συμφωνούν ότι το ενσωματωμένο Wi-Fi έχει μεγαλύτερη σημασία σήμερα από ποτέ.
Ειδοποιήσεις κατάστασης προορισμού, παρακολούθηση αποσκευών σε πραγματικό χρόνο – όλα ενεργοποιημένα από τη συνδεσιμότητα της καμπίνας – είναι από τις κορυφαίες νέες πτυχές του ταξιδιού που οι επιβάτες θέλουν να διατηρήσουν μετά την πανδημία.