Μια σύγχρονη πόλη 70 ετών έχει στενούς δρόμους, ανύπαρκτα πεζοδρόμια ( εκτός από 4κεντρικους δρόμους), ράμπες ακατάλληλες , στο δε Φαραώ δεν υπάρχει καθόλου πεζοδρόμιο . Από εκεί περνάνε μαθητές τό χειμώνα και τουρίστες το καλοκαίρι.
Όλα αυτά δεν μας τιμούν.
Δ Καββαδίας Αργοστόλι
Συμφωνώ απόλυτα.
Τι μπορεί να γίνει, όμως, στους υπάρχοντες δρόμους που είναι στενοί και δεν αφήνουν περιθώριο για πλατύτερα πεζοδρόμια;
Η μόνη πρακτική λύση είναι να βγουν τα δένδρα από τα στενά πεζοδρόμια για να μπορούν να περνούν 1 με 2 πεζοί. Αξίζει αυτή η θυσία, όμως, για μια τόσο μικρή καλυτέρευση; Και η ύπαρξη των δένδρων δεν είναι ευεργετική;
Δυστυχώς, η βάση της ρυμοτομίας που έχουμε, δημιουργήθηκε πριν τις απαιτήσεις της σημερινής κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Σπίτια χτίστηκαν και το πλάτος των δρόμων καθορίστηκε τότε. Εκτός από την περίπτωση να πάρει ο Δήμος κανένα μέτρο από το κάθε οικόπεδο κάθε πλευράς – και όπου υπάρχουν οικόπεδα και όχι κτίρια – τι άλλο μπορεί να γίνει;
Μόνο όταν κτίζονται καινούργιοι δρόμοι, μπορεί το λιγοστό πλάτος να προκαθορίζεται για να συμπεριληφθούν πεζοδρόμια.
Τελικά, κάτι γράφτηκε για τα πεζοδρόμια…που δεν υπαρχουν…κυρια…τα τελευταία 50 χρόνια, η κατάσταση με τη ανοχή των τοπικών αρχών, έγινε πολύ χειρότερη….
Ο νέος δήμαρχος τι κάνει;