More
    Αρχική ΤΟΠΙΚΑ Οικονομία

    Η Παγκόσμια αγορά τυριών θα φθάσει τα 112,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025

    107

     Τυρί, ένα προϊόν για το οποίο η Κεφαλονιά έχει να επιδείξει μόνο επιτυχίες. Παρά την απαγόρευση της χρήσης του ονοματος φέτα, το βαρελίσιο τυρί Κεφαλονιάς αλλά και τα σκληρά τυριά μας έχουν πανελλήνια αναγνώριση. Ας δούμε το διεθνές οικονομικό περιβάλλον για τους παραγωγούς τυριών:

    Η παγκόσμια αγορά τυριών προβλέπεται να φτάσει τα 112,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, με μέσο ρυθμό αύξησης 8,4%, κατά την περίοδο 2020-2025.

    Οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού αντιπροσωπεύουν έναν από τους σημαντικότερους καταναλωτές τυριών παγκοσμίως λόγω νέων ρυθμών ζωής, της αυξανόμενης αστικοποίησης και των αυξανόμενων εισοδημάτων σε όλο τον κόσμο. Η υψηλή ανάπτυξη της βιομηχανίας fast food αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση τυριού στο εγγύς μέλλον.

    Η Ευρώπη κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά τυριών. Άλλες μεγάλες περιοχές είναι η Βόρεια Αμερική, η Ασία στην ακτή του Ειρηνικού, η Λατινική Αμερική η Μέση Ανατολή και η Αφρική.

    Αναδυόμενες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία αναμένεται να οδηγήσουν την παγκόσμια αγορά τυριών τα επόμενα χρόνια.

    Μέχρι τώρα η κατανάλωση τυριού περιοριζόταν σε μεγάλο βαθμό στις δυτικές χώρες, αλλά με την τάση της δυτικοποίησης των προτύπων κατανάλωσης τροφίμων, μαζί με την ανάπτυξη της οικονομίας, την αύξηση του πληθυσμού της μεσαίας τάξης και την αστικοποίηση, η κατανάλωση τυριού σε αυτές τις αγορές αναμένεται να αυξηθεί.

    Η ανάπτυξη του οργανωμένου τομέα λιανικής επηρεάζει θετικά την παγκόσμια αγορά τυριών στις αναπτυσσόμενες χώρες. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, ορισμένοι παγκόσμιοι παίκτες δίσταζαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους σ? αυτές λόγω του φόβου της αλλοίωσης και της έλλειψης υποδομών, εγκαταστάσεων αποθήκευσης και κατάλληλων γνώσεων. Ωστόσο, με την αύξηση του αριθμού των οργανωμένων καταστημάτων λιανικής, πολλοί παίκτες επενδύουν σε αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα. Με τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που αναλαμβάνονται μέσω διαφόρων διαφημιστικών μέσων, όπως εφημερίδων, τηλεόρασης κ.λπ., αυξάνεται η ζήτηση προϊόντων από τον πληθυσμό σε πολλές νέες αγορές.

    Οι σημαντικότεροι παίκτες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τυριών επικεντρώνονται στην είσοδο στην πράσινη αγορά. Η αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για φυσικά προϊόντα και η επιθυμία των παρασκευαστών να αντικαταστήσουν χημικά μη οργανικά συστατικά με φυσικές παραλλαγές κερδίζουν τεράστιο ενδιαφέρον. Ως ?φυσικά συστατικά? ορίζεται κάθε πρώτη ύλη που προέρχεται από φυτά ή ζώα. Οι καταναλωτές τα θεωρούν ασφαλέστερα για την υγεία και το περιβάλλον.

    Καθώς το τυρί αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, λίπους και ασβεστίου έχει γίνει κατανοητό ότι μπορεί να συμβάλει σε μια σωστή υγιεινή διατροφή και αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση για διάφορους τύπους τυριών στα επόμενα χρόνια.

    Πηγή: Cheese-exports.gr  – NeaPaseges.gr

    Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις