Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο αβεβαιότητας για τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας, οι τάσεις της αγοράς και οι πρόσφατες πληροφορίες από την Expedia, συνεχίζουν να δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν σφόδρα να ταξιδέψουν, είναι ανήσυχοι να ξεφύγουν και η πλειονότητα αυτών ονειρεύονται, σχεδιάζουν ή κάνουν κρατήσεις για ταξίδια στο εγγύς μέλλον. 

Σύμφωνα με την Expedia, αν και δεν είναι σαφές πότε θα περιοριστούν οι διεθνείς ταξιδιωτικοί περιορισμοί , οι ταξιδιώτες θέλουν να ταξιδέψουν πιο κοντά στον τόπο κατοικίας τους βραχυπρόθεσμα. Στις ΗΠΑ, το 78 % των αναζητήσεων ήταν για εγχώριους προορισμούς, σε σύγκριση με το 22% των διεθνών, μια τάση που ήταν συνεχής τις τελευταίες εβδομάδες.

Από την 1η Μαρτίου 2021, το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών αναζητήσεων που σχετίζονται με ταξίδια πραγματοποιούνται από 0 έως 21 ημέρες νωρίτερα και το 15% αφορά ταξίδια που πραγματοποιούνται μεταξύ 30 και 60 ημερών από την ημερομηνία αναζήτησης.

Η Expedia βοηθώντας τους  παρόχους καταλυμάτων να προετοιμαστούν για την επιστροφή των ταξιδιών και να προσελκύσουν πιθανούς επισκέπτες, οι οποίοι προετοιμάζονται για το επόμενο ταξίδι τους, δίνει τις ακόλουθες 5 συμβουλές:

1. Προσφέρετε ευελιξία

Για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και η οικονομική σιγουριά των ταξιδιωτών, οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει σαφώς να επικοινωνούν την ευελιξία σε όλα τα κανάλια – από ιστοσελίδες και διαφήμιση, μέχρι την απευθείας επικοινωνία με τον ταξιδιώτη. Η ευελιξία μπορεί να περιλαμβάνει την προσφορά πλήρους επιστροφής χρημάτων ή ευέλικτες πολιτικές κράτησης και αλλαγής ημερομηνίας.

Η προσαρμοσμένη έρευνα της Media Solutions διαπίστωσε ότι το 53% των ταξιδιωτών θα αισθανθούν πιο άνετα όταν ταξιδεύουν εάν έχουν δυνατότητα πλήρους ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων από τα καταλύματα, ειδικά οι ομάδες Gen Z και Millenials.

Τα δεδομένα καταχώρησης της Expedia.com δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση με επιστρέψιμη τιμή, 10% πιο συχνά το 2020 από ότι το προηγούμενο έτος.

Υπογραμμίζεται ότι σχεδόν το 70% των προγραμμάτων τιμής διαμονής σε ιστότοπους του Ομίλου της Expedia επιστρέφονται.

2. Διαβεβαιώστε τους ταξιδιώτες και εμπνεύστε τους εμπιστοσύνη

Οι πληροφορίες από τη μελέτη Media Solutions δείχνουν ότι οι πάροχοι διαμονής πρέπει να προβάλλουν τα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης για να καθησυχάσουν τους ταξιδιώτες που θέλουν να διαμείνουν σε αξιόπιστα καταλύματα από πλευράς υγιεινής και πρωτοκόλλων, μετά την πανδημία . Η επισήμανση πληροφοριών σχετικά με μέτρα απολύμανσης και υγιεινής, στα καταλύματα, μπορεί να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες που σκέφτονται να ταξιδέψουν σύντομα ή μετά την πανδημία, καθώς οι ανησυχίες σχετικά με την υγιεινή ενδέχεται να έχουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις.

Ενας στους 2 ταξιδιώτες απέφυγαν τη χρήση αλυσίδων ξενοδοχείων, τα μπουτίκ ξενοδοχεία και τα θέρετρα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω ανησυχιών σχετικά με την καθαριότητα.

Τα μέτρα κατά της πανδημίας θα διαδραματίσουν ρόλο στις μελλοντικές αποφάσεις διαμονής για σχεδόν 8 στους 10 ταξιδιώτες – ανεξάρτητα από την ηλικία .
Το 83% όλων των ταξιδιωτών και το 90% της “σιωπηλής γενιάς”, είπε ότι είναι σημαντικό για τα καταλύματα να παρέχουν τακτικούς καθαρισμούς και απολύμανση, και το 76% όλων των ταξιδιωτών θα ήθελε να δει μια λίστα ελέγχου που να περιγράφει τι έχει απολυμανθεί.

Για αλυσίδες ξενοδοχείων και θέρετρων, η ανταλλαγή μηνυμάτων σχετικά με τη μειωμένη χωρητικότητα και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης μπορούν να καθησυχάσουν περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών που έχουν αποφύγει αυτούς τους τύπους καταλυμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας επειδή πιστεύουν ότι πολλοί άνθρωποι συγχρωτίζονται. Η εφαρμογή και η επικοινωνία των μέτρων υγείας και ασφάλειας είναι απαραίτητη για τους παρόχους διαμονής και αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες για τους επισκέπτες, οπουδήποτε αναζητούν πληροφορίες.

Για να βοηθήσει τους συνεργάτες να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, η ομάδα Expedia ξεκίνησε μια δυνατότητα που επιτρέπει στους συνεργάτες διαμονής να επισημάνουν τα μέτρα υγείας και υγιεινής που λαμβάνουν στις ιδιοκτησίες τους σε διαδικασίες όπως check-in και check-out χωρίς επαφή, διαθεσιμότητα απολυμαντικών χεριών, βελτιωμένος καθαρισμός και ενίσχυση της κοινωνικής απόστασης μέτρα, μεταξύ άλλων.

3. Οι κριτικές έχουν σημασία

Οι διαδικτυακές κριτικές έπαιζαν εδώ και πολύ καιρό σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση των αποφάσεων των ταξιδιωτών, αλλά θα είναι ακόμη πιο σημαντικές για τον μελλοντικό προγραμματισμό ταξιδιών. Σύμφωνα με μια μελέτη της Expedia, σχεδόν τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα και θεωρούν πιο σημαντικές τις κριτικές για την “καθαριότητα των δωματίων” και τη “συνολική κατάσταση του ξενοδοχείου”.

Το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι εάν τα ξενοδοχεία δεν απαντούν σε αρνητικές κριτικές για ακίνητα, τότε η κριτική είναι αληθινή.

Κοιτώντας μπροστά, οι ταξιδιώτες θα στραφούν σε πρόσφατες διαδικτυακές κριτικές 41% περισσότερο από ότι πριν από την πανδημία.

Οι πάροχοι καταλυμάτων πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να αφήνουν σχόλια και να  απαντούν σε κριτικές επισκεπτών, θετικά και αρνητικά, ιδανικά εντός 24 ωρών, για να δείξουν στους επισκέπτες ότι οι απόψεις και οι προτάσεις τους για βελτίωση έχουν σημασία.

4. Ξεχωρίζω

Οι ταξιδιώτες θα στραφούν ολοένα και περισσότερο σε ιστότοπους ξενοδοχείων, διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιωτικές διαφημίσεις για τον προγραμματισμό ταξιδιών μετά την πανδημία, και οι εικόνες και οι πληροφορίες σε αυτά τα κανάλια θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο μέλλον. Καθώς η ζήτηση των ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να εφαρμόσουν μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών για να διασφαλίσουν ότι το κατάλυμά τους είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό και αξιοποιεί την πλήρη σειρά εργαλείων μάρκετινγκ.

5. Στοχεύστε τον σωστό ταξιδιώτη

Με τα ταξιδιωτικά κίνητρα και τις διαφορετικές προτιμήσεις ανά ηλικία, και ακόμη και τη γεωγραφία, οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες προσφορές και προωθητικές ενέργειες που θα απευθύνονται σε διαφορετικές γενιές. Παρόλο που τα ταξίδια την εποχή της πανδημίας, οφείλονται σε διάφορους λόγους – οι κυριότεροι είναι η αλλαγή παραστάσεων ή να δουν την οικογένεια ή τους φίλους τους – τα ταξίδια με πλεονεκτήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις νεότερες γενιές και μπορεί να εμπνεύσουν για μελλοντικά ταξίδια. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές αναμένεται να είναι στην πρώτη γραμμή της αύξησης της ζήτησης για να φτάσουμε στα προ της πανδημίας επίπεδα, και έτσι οι πάροχοι θα πρέπει να την στοχεύσουν με μηνύματα ή προσφορές μεγαλύτερης διάρκειας.

Το 20% των millenials που ταξίδεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας το έκαναν για να επωφεληθούν από προσφορές και εκπτώσεις, ενώ το 15% τηςυ Gen Z ταξίδεψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να εργαστεί ή να σπουδάσει σε μια νέα περιοχή.

Για να προσεγγίσουν τις νεότερες γενιές, τα καταλύματα θα πρέπει να καταρτίσουν και να προβάλλουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Επίσης και τα οικογενειακά πακέτα μπορεί να είναι πιο ελκυστικά.

Η Generation X και οι baby boomers ενδιαφέρονται περισσότερο για φύση και τοπία, ενώ εντυπωσιάζονται και από γραφικές απεικονίσεις. Επομένως οι εικόνες πρέπει να είναι το επίκεντρο των καμπανιών που στοχεύουν αυτούς τους ταξιδιώτες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις στάσεις, τα κίνητρα και τις επιρροές που θα οδηγήσουν σε μελλοντικές ταξιδιωτικές αποφάσεις σε όλο τον κόσμο, ρίξτε μια ματιά στην πλήρη έρευνα Traveler Sentiment & Influences .

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις