Σχεδόν εννέα στους 10 ταξιδιώτες υποστηρίζουν τα υποχρεωτικά διαβατήρια υγείας για τα διεθνή ταξίδια. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα της Accenture σε, 19 χώρες.
Η έρευνα σε 9.653 ερωτηθέντες πραγματοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου έως τις 5 Μαρτίου.
Περιλάμβανε καταναλωτές σε :
- Αυστραλία.
- Βραζιλία.
- Καναδά.
- Κίνα.
- Γαλλία.
- Γερμανία.
- Ινδία.
- Ινδονησία.
- Ιταλία.
- Ιαπωνία.
- Ρωσία.
- Σαουδική Αραβία.
- Νότια Κορέα.
- Ισπανία.
- Σουηδία.
- Ελβετία.
- ΗΑΕ.
- Ηνωμένο Βασίλειο.
- ΗΠΑ.
Στοιχεία της έρευνας
- Το 87% υποστηρίζει τη χρήση διαβατηρίων Covid για διεθνή ταξίδια.
- Τρεις στους πέντε (60%) θα υποστηρίξουν επίσης την πιστοποίηση Covid-status για εσωτερικά ταξίδια.
- Το 58%, δήλωσε ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες. Ωστόσο, οι μισοί ερωτηθέντες (53%) αναμένουν να κάνουν λιγότερα ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες από ό, τι πριν από την πανδημία.
- Δύο στους πέντε (41%) δήλωσαν ότι θα κάνουν «μια σημαντική αλλαγή» στον τρόπο που ταξιδεύουν πέρα από αυτήν την περίοδο.
- Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες (24%) είπε ότι τα ταξίδια και οι διακοπές τους κάνει να αισθάνονται πιο ενθουσιασμένοι μετά την πανδημία.
Λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια
Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι δεν έχουν σχέδια επαγγελματικών ταξιδιών μετά την πανδημία ή σκοπεύουν να μειώσουν το προηγούμενο επαγγελματικό τους ταξίδι κατά το ήμισυ.
Bleisure ταξίδια και έσοδα για τα ξενοδοχεία
Τέσσερις στους πέντε (79%) δήλωσαν ότι θέλουν να εργαστούν από έναν «τρίτο χώρο». Δηλαδή μια τοποθεσία διαφορετική από το σπίτι ή το χώρο εργασίας τους. Πρόκειται για μια τάση η οποία σύμφωνα με την Accenture μπορεί να παρέχει στα ξενοδοχεία εναλλακτικά έσοδα.
Ψυχική υγεία
Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (66%) δήλωσαν ότι η επίγνωση της σωματικής και ψυχικής υγείας τους ήταν η πιο σημαντική αλλαγή στον τρόπο ζωής που έχουν κάνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η πανδημία Covid-19 προκάλεσε αλλαγή στις προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες: Οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες φιλοξενίας θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή που δίνει προτεραιότητα στην υγεία, την ηθική ευαισθητοποίηση, την τοπική κατανάλωση και τα ψηφιακά εργαλεία.