Πως η πανδημία άλλαξε την ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών

33

Σχεδόν εννέα στους 10 ταξιδιώτες υποστηρίζουν τα υποχρεωτικά διαβατήρια υγείας για τα διεθνή ταξίδια. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα της Accenture σε, 19 χώρες.

Η έρευνα σε 9.653 ερωτηθέντες πραγματοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου έως τις 5 Μαρτίου.

Περιλάμβανε καταναλωτές σε :

  • Αυστραλία.
  • Βραζιλία.
  • Καναδά.
  • Κίνα.
  • Γαλλία.
  • Γερμανία.
  • Ινδία.
  • Ινδονησία.
  • Ιταλία.
  • Ιαπωνία.
  • Ρωσία.
  • Σαουδική Αραβία.
  • Νότια Κορέα.
  • Ισπανία.
  • Σουηδία.
  • Ελβετία.
  • ΗΑΕ.
  • Ηνωμένο Βασίλειο.
  • ΗΠΑ.

Στοιχεία της έρευνας

  • Το 87% υποστηρίζει τη χρήση διαβατηρίων Covid για διεθνή ταξίδια.
  • Τρεις στους πέντε (60%) θα υποστηρίξουν επίσης την πιστοποίηση Covid-status για εσωτερικά ταξίδια.
  • Το 58%, δήλωσε ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες. Ωστόσο, οι μισοί ερωτηθέντες (53%) αναμένουν να κάνουν λιγότερα ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες από ό, τι πριν από την πανδημία.
  • Δύο στους πέντε (41%) δήλωσαν ότι θα κάνουν «μια σημαντική αλλαγή» στον τρόπο που ταξιδεύουν πέρα ​​από αυτήν την περίοδο.
  • Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες (24%) είπε ότι τα ταξίδια και οι διακοπές τους κάνει να αισθάνονται πιο ενθουσιασμένοι μετά την πανδημία.

Λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια

Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι δεν έχουν σχέδια επαγγελματικών ταξιδιών μετά την πανδημία ή σκοπεύουν να μειώσουν το προηγούμενο επαγγελματικό τους ταξίδι κατά το ήμισυ.

Bleisure ταξίδια και έσοδα για τα ξενοδοχεία

Τέσσερις στους πέντε (79%) δήλωσαν ότι θέλουν να εργαστούν από έναν «τρίτο χώρο». Δηλαδή μια τοποθεσία διαφορετική από το σπίτι ή το χώρο εργασίας τους. Πρόκειται για μια τάση η οποία σύμφωνα με την Accenture μπορεί να παρέχει στα ξενοδοχεία εναλλακτικά έσοδα.

Ψυχική υγεία

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (66%) δήλωσαν ότι η επίγνωση της σωματικής και ψυχικής υγείας τους ήταν η πιο σημαντική αλλαγή στον τρόπο ζωής που έχουν κάνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η πανδημία Covid-19 προκάλεσε αλλαγή στις προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες: Οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες φιλοξενίας θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή που δίνει προτεραιότητα στην υγεία, την ηθική ευαισθητοποίηση, την τοπική κατανάλωση και τα ψηφιακά εργαλεία.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις