Ο πρόσφατα επανεκλεγμένος δήμαρχος στο Λονδίνο Σαντίκ Kαν στράφηκε στον τουρισμό. Και αποκάλυψε «τη μεγαλύτερη εγχώρια τουριστική εκστρατεία που έχει δει ποτέ η πρωτεύουσα».
Η εκστρατεία «Let’s Do London» 7 εκατ. λιρών θέλει να προσελκύσει τους Λονδρέζους και τους περιφερειακούς επισκέπτες στα καταστήματα, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα της πρωτεύουσας.
Θα παρουσιάσει τις προσφορές φαγητού του Λονδίνου και νέες δημόσιες καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις.
«Πρόκειται για το μήνυμα στο Λονδίνο και τους ανθρώπους σε όλη τη χώρα ότι η πρωτεύουσα μας είναι έτοιμη να διασκεδάσει, να εμπνεύσει και να συναρπάσει για άλλη μια φορά», τονίζει ο Σαντίκ Kαν.
Το πρόγραμμα προώθησης αναπτύχθηκε και χρηματοδοτήθηκε σε συνεργασία με τη βιομηχανία φιλοξενίας, πολιτισμού και λιανικής της πόλης.
Η ανάλυση των προβλέψεων του Δημαρχείου από την VisitBritain έδειξε ότι οι καταναλωτικές δαπάνες στο εξωτερικό του Λονδίνου από τουρίστες στο εξωτερικό ήταν 7,4 δις λίρες χαμηλότερες το 2020. Και οι εγχώριοι τουρίστες ξόδεψαν 3,5 δις λίρες λιγότερο, από το 2019.
Το καλοκαίρι, μουσεία, γκαλερί και οι χώροι πολιτισμού και μουσικής της πόλης θα παρατείνουν τις ώρες λειτουργίας. Μεγάλα δημιουργικά φεστιβάλ όπως η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου θα επιστρέψουν στην πρωτεύουσα το φθινόπωρο.
Περισσότερα χαρακτηριστικά του «Let’s Do London» θα ανακοινωθούν καθώς η καμπάνια συνεχίζει να αναπτύσσεται.
Ο δήμαρχος του Λονδίνου επεσήμανε ότι το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί με βάση τα πρωτόκολλα ασφάλειας Covid.