Tα επίπεδα πληρότητας των ξενοδοχείων αυξάνονται, όπως αποκαλύπτουν τα δεδομένα της έκθεσης «Ανακατασκευή Φιλοξενίας» από την Amadeus.
Η πληρότητα σε όλο τον κόσμο έφτασε το 46% τον Απρίλιο του 2021, από μόλις 13% τον Απρίλιο του 2020.
Πριν από την πανδημία COVID-19 κυμαινόταν -στην παγκόσμια φιλοξενία- περίπου στο 70%.
Η έκθεση της Amadeus «Ανακατασκευή Φιλοξενίας» διαπίστωσε επίσης ότι η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών γενικά αυξάνεται.
Η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία ανέφερε αύξηση 60% στις καθαρές κρατήσεις από τις αρχές του έτους.
Το παράθυρο κράτησης του ξενοδοχείου μεγαλώνει
Στις αρχές Απριλίου 2020, το 62% όλων των κρατήσεων παγκοσμίως πραγματοποιήθηκαν εντός επτά ημερών από το ταξίδι. Το 41% αυτών των κρατήσεων πραγματοποιήθηκε την ίδια ημέρα με την άφιξη, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι κρατήσεις της ίδιας ημέρας την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου 2021 ήταν ακόμα υψηλές στο 39%. Και μειώθηκαν σε 23% για την εβδομάδα της 25ης Απριλίου.
Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν 31 έως 60 ημέρες αυξήθηκαν από 6% από την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου σε 11% την εβδομάδα της 25ης Απριλίου.
Τι πιστεύουν οι ξενοδόχοι
- Το 30% των ξενοδόχων αναμένουν να ανοίξουν ένα ή περισσότερα ακίνητα το 2021.
- Το 63% πιστεύει ότι τα ταξίδια αναψυχής θα οδηγήσουν την ανάκαμψη τους.
- Το 59% θα προσλάβει νέο προσωπικό φέτος.
Η μεγαλύτερη βελτίωση της πληρότητας των ξενοδοχείων
- Η μεγαλύτερη βελτίωση πληρότητας των ξενοδοχείων ήταν στην Κίνα, από το +35% τον Ιανουάριο του 2021 σε +61% τον Απρίλιο.
- Η Βόρεια Αμερική ανέφερε το επόμενο υψηλότερο κέρδος κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, από 33% σε 51%.
- Η Ευρώπη συνεχίζει να αγωνίζεται. Με τα επίπεδα πληρότητας να αυξάνονται κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες από τον Ιανουάριο σε 17% τον Απρίλιο.
Οι μακροπρόθεσμες αλλαγές
Όσον αφορά στις αλλαγές που έγιναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 που οι ξενοδόχοι βλέπουν και μακροπρόθεσμα, είναι:
- Μέτρα κοινωνικής απόστασης και υγιεινής 32%.
- Αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μελών του προσωπικού και των επισκεπτών στο ελάχιστο 20%.
«Βλέπουμε τις πρώτες ενδείξεις εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών και μια αύξηση σε ορισμένες κρατήσεις ξενοδοχείων, δήλωσε η Αντιπρόεδρος της Amadeus Κέιτι Μόρο.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, τα δεδομένα είναι τόσο σημαντικά σε ολόκληρη την επιχείρηση του ξενοδοχείου.
Ενημερώνουν όχι μόνο για τις δυνατότητες εσόδων, αλλά και τις στρατηγικές μάρκετινγκ, το προσωπικό και το προφίλ πληρότητας».
Η έκθεση της Amadeus περιελάμβανε στοιχεία από τη λύση πληροφοριών της εταιρείας Demand360.