Η επιθυμία για μια «απρόσκοπτη» ταξιδιωτική εμπειρία έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου μεταξύ των καταναλωτών παγκοσμίως.
Ως εκ τούτου, οι καταναλωτές αναζητούν εύχρηστες πλατφόρμες για να εμπνευστούν για τα ταξίδια τους και να ενημερωθούν για τους κανονισμούς που ισχύουν.
Ο COVID-19 έχει αυξήσει την ανάγκη για ανάπτυξη ανέπαφων διαδικασιών στα ταξίδια. Παράλληλα, ισχυρή είναι η επιθυμία για ψηφιακά διαβατήρια αλλά και εφαρμογές αποθήκευσης δεδομένων πελατών με ασφάλεια.
Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να αναζητούν την μοντελοποίηση ταξιδιωτικών εφαρμογών. Στόχος είναι η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση και διαχείριση του ταξιδιού μετά την πανδημία. Αυτό αναφέρει η GlobalData, κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.
Αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι τουριστικές εταιρείες στοχεύουν τους πελάτες τους όταν κάνουν κράτηση για διακοπές.
Τόσο οι πληρωμές μέσω κινητής τηλεφωνίας όσο και τα διαδικτυακά ταξίδια ήταν στα πέντε κορυφαία θέματα που αναφέρονται στις καταχωρίσεις τουριστικών εταιρειών το 2020.
Οι ταξιδιωτικές εφαρμογές είναι ο δρόμος προς τα εμπρός προς όφελος των πελατών, της ταξιδιωτικής εταιρείας και των προορισμών.
Τα συστήματα ανέπαφων πληρωμών είναι το “κλειδί”
- Ποσοστό 55% των ερωτηθέντων της GlobalData επέλεξε ότι θα πληρώσει για προϊόντα/υπηρεσίες μόνο χρησιμοποιώντας τις κάρτες ή τα κινητά τηλέφωνα και όχι μετρητά.
- Το 60% ανέφερε ότι θα «ξεκινήσει ή θα συνεχίσει» να κάνει τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου στην μετά Covid εποχή. Οι λόγοι πίσω από αυτό πιθανώς σχετίζονται με τη γενική ευκολία χρήσης παράλληλα με την υγιεινή.