Oι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές ταξιδιών θα επηρεάσουν άμεσα 4,1 δις δολάρια στις καταναλωτικές δαπάνες των ΗΠΑ φέτος.
Αυτό αποκαλύπτει νέα μελέτη των CHEQ και Πανεπιστημίου της Βαλτιμόρης.
Όπως επισημαίνεται “οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές και η τάση των καταναλωτών να μην εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές είναι ένας ακόμη μεγάλος λόγος για τον οποίο οι τουρίστες πρέπει να κάνουν κράτηση με έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο”.
Περίπου το 89% των καταναλωτών βασίζονται σε κριτικές. Αυτό αυξήθηκε σταδιακά από το περίπου 82% πριν από οκτώ χρόνια.
Οι κυριότεροι ιστότοποι διαφέρουν στο ποσοστό ψευδών κριτικών τους. Σύμφωνα με την μελέτη, ψεύτικες είναι οι κριτικές:
- Περίπου το 8% της Yelp.
- Trust Pilot στο 5,7%.
- Trip Advisor στο 0,6%.
- Amazon λιγότερο από 1%.