Ποιες υπηρεσίες αναζητούν οι μεταπανδημικοί ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία

34

Οι υπηρεσίες και οι ανέσεις στα ξενοδοχεία που έγιναν αναγκαίες στην πανδημία θα αποτελέσουν τον κανόνα στα ταξίδια και τη διαμονή. Αυτό αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Oracle.

  • Το 76% των ξενοδόχων παρέχει επιλογές ανέπαφων πληρωμών. To 36% αυτοεξυπηρέτηση στο check-in και το 59% υπηρεσίες ψηφιακών μηνυμάτων για τον περιορισμό των αλληλεπιδράσεων προσωπικού και επισκεπτών. Τέλος το 42% δίνει κλειδιά δωματίου μέσω smartphone.
  • Το 67% των ταξιδιωτών ελπίζουν ότι η αυξημένη συχνότητα των διαδικασιών καθαρισμού και απολύμανσης παραμένει το πρότυπο στα ξενοδοχεία.
  • Το 55% των καταναλωτών εξακολουθούν να θέλουν να βλέπουν τους χώρους επισκεπτών / δημόσιους χώρους να οργανώνονται για κοινωνικές αποστάσεις
  • Το 11% των καταναλωτών σχεδιάζει να δειπνήσει αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας δωματίου για να ελαχιστοποιήσει την επαφή.
  • Το 30% σχεδιάζει να δειπνήσει σε εστιατόρια ξενοδοχείου και το 48% αναμένει να κάνει και τα δύο.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις