Οι τουρίστες θέλουν να κάνουν κράτηση με αξιόπιστους παρόχους ταξιδιών που θα προσφέρουν τις εμπειρίες τους, θα τους κρατήσουν ασφαλείς και θα τους προστατεύσουν από οικονομικές παγίδες.
Αυτό αποκαλύπτει νέα παγκόσμια έρευνα του Ομίλου Expedia.
Τα ταξίδια γίνονται προτεραιότητα καθώς η πανδημία είναι πιο ελεγχόμενη σε πολλά μέρη του κόσμου.
- Το 34% έχει μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τώρα σε σύγκριση με το 2020.
- Σχεδόν ένας στους πέντε ερωτηθέντες παγκοσμίως (18%) λέει ότι τα ταξίδια θα είναι η δραστηριότητα στην οποία ξοδέψει περισσότερο το 2021.
- Πάνω από το ένα τρίτο (36%) δηλώνουν ότι θα ανταλλάξουν την αύξηση μισθού για περισσότερες ημέρες διακοπών.
Οι ταξιδιώτες σκέφτονται διαφορετικά για τη συχνότητα και τη διάρκεια του ταξιδιού
Το 60% επιλέγουν βραχυπρόθεσμα ταξίδια εσωτερικού. Ωστόσο σχεδιάζουν να φεύγουν πιο συχνά. Με το 41% να επιλέγει πιο συχνά και πιο σύντομα ταξίδια.
- Οι προοπτικές για διεθνή ταξίδια βελτιώνεται επίσης. Το (27%) των ταξιδιωτών εξετάζει ταξίδι σε άλλη χώρα τον επόμενο χρόνο.
- Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) των ταξιδιωτών αισθάνονται άνετα να παρουσιάζουν διαβατήριο εμβολίου για να ταξιδέψουν διεθνώς.
Αυξημένη η επιθυμία για νέες και διαφορετικές εμπειρίες σε προορισμούς
- Τα τρία τέταρτα (75%) των ταξιδιωτών επιλέγουν έναν ταξιδιωτικό προορισμό που δεν είχαν ξαναδεί.
- Περισσότεροι από τους μισούς (52%) είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν έναν νέο τρόπο μεταφοράς.
- Το 22% αναζητά μια εμπειρία ζωής στο επόμενο ταξίδι.
Βιώσιμα ταξίδια
- Σχεδόν τρεις στους πέντε ταξιδιώτες (59%) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερα τέλη για να κάνουν το ταξίδι τους πιο βιώσιμο.
- Το 65% είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση με ταξιδιωτικούς παρόχους που έχουν πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς.
“Καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται και τα σύνορα ανοίγουν σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να ταξιδέψουν, λέει η Αριάν Γκόρεν πρόεδρος της Expedia for Business.
Ωστόσο, οι μήνες αβεβαιότητας επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.
Και μεταβάλλουν τη συμβατική πεποίθηση ότι η τιμή είναι ο κορυφαίος οδηγός των κρατήσεων.
Αυτές οι πληροφορίες δείχνουν ότι οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κράτηση με αξιόπιστους ταξιδιωτικούς παρόχους”.