To 82% των δαπανών των millennials ποικίλλει από μήνα σε μήνα με βάση τα μεταβαλλόμενα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητές τους. Αυτό προέκυψε από πρόσφατα στοιχεία έρευνας της Citibank σε 1.009 Αμερικανούς ηλικίας 25-34 ετών.
Επιπλέον, το 87% εξέφρασε την επιθυμία για μια πιστωτική κάρτα με υψηλές ανταμοιβές με βάση τα μεταβαλλόμενα πρότυπα δαπανών τους.
Οι περισσότερες εταιρείες πιστωτικών καρτών έχουν αρκετά άκαμπτες δομές ανταμοιβών. Ορισμένες πιστωτικές κάρτες είναι πιο επωφελείς για ταξίδια, δίνοντας διπλούς ή τριπλούς πόντους για αγορές που πραγματοποιούνται σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Περισσότερο από το ένα τρίτο δήλωσε ότι οι δαπάνες τους έχουν αλλάξει τον τελευταίο χρόνο και οι τρέχουσες πιστωτικές κάρτες τους δεν ανταμείβουν τα νέα τους πρότυπα δαπανών.
- Το 66% ανυπομονεί να ταξιδέψει.
- Το 45% είναι πιο ενθουσιασμένοι για να πάει σε ένα εστιατόριο.
- Το 31% ανυπομονεί για μια συναυλία.
- Το 25% προετοιμάζεται για ένα πάρτι.
- Το 17% θέλει να επιστρέψει στα μαθήματα γυμναστικής.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η επιστροφή χρημάτων είναι «απολύτως απαραίτητη ή πολύ σημαντική για αυτούς κατά την υποβολή αίτησης για νέα πιστωτική κάρτα.
Η μετατόπιση των προγραμμάτων ανταμοιβών υποδηλώνει ότι τα μέλη της κάρτας κατέχουν πλέον το προβάδισμα στην πιστωτική αγορά.