Λαβαίνουμε μηνύματα κατοίκων και επισκεπτών της Θηνιάς για διακοπές νερού. Χαρακτηριστικό είναι το ακόλουθο :
Ο δήμος και κατ επέκταση η ΔΕΥΑΚ πρέπει να αντιληφθεί ότι οι καταναλωτές της δεν είναι πολίτες β κατηγορίας. Εδώ και τρεις ημέρες κόβει την παροχή ύδρευσης αυθαίρετα και απροειδοποιητα στα χωριά της Θηνιάς το βράδυ για έξι και πλέον ώρες.
Είναι δε τέτοια η αναλγησία τους ώστε α) οι υπάλληλοι της ΔΕΥΔΑΚ αγνοούν εντελώς το θέμα όπως εξακριβώθηκε κατόπιν τηλεφωνικών οχλήσεων, β)κυκλοφορεί φήμες από επίσημα και μη χείλη ότι το νερό φτάνει στα Φάρσα και δεν φτάνει παρακάτω
.Αυτό δεν είναι πρόβλημα των καταναλωτών (εάν μαζεύτηκαν πολλοί αυτή την περίοδο να ανακοινώσει ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερους το νήσί).Και το τελευταίο που χρειάζεται είναι να δημιουργεί εμφυλιακό κλίμα μεταξύ κοινοτήτων.
Επιπλέον να μην ξεχνάμε ότι πόσιμο νερό έχει μόνο το Αργοστόλι και η Λάσση ένω η χρέωση είναι ίδια για όλες τις περιοχές. Είναι επιβεβλημένο και τίμιο να σταματήσει και να αφαιρεθεί αμέσως οποιαδήποτε μορφή χρέωσης κατανάλωσης στα μέρη που συμβαίνει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση με τον τρόπο που συμβαίνει. Αναμένετε με πολύ ενδιαφέρον του τι πρόκειται να συμβεί ώστε να προχωρήσει η υπόθεση.
√ Θέσαμε τις καταγγελίες στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ Σταύρο Σπαθή, ο οποίος μας απάντησε ότι από το πρωί γίνεται προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης στα Φάρσα και τη Θηνιά. Μέχρι την αποκατάστασή της και για να μην υπάρχουν προβλήματα ύδρευσης στέλονται βυτία με νερό στα Φάρσα τα οποία τροφοδοτούν και τη Θηνιά. Η ΔΕΥΑΚ δεν έχει ενημέρωση για τριήμερη βλάβη και διακοπή της ύδρευσης τις βραδινές ώρες.
Όπως και να έχει το θέμα, ο Σταύρος Σπαθής ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία των κατοίκων και επισκεπτών της περιοχής, επαναλαμβάνει ότι πρόκειται για απρόβλεπτες βλάβες λόγω της υπερκατανάλωσης νερού εξ αιτίας του καύσωνα αλλά και της αύξησης των κατοίκων του νησιού λόγω καλοκαιρινών διακοπών. Τα συνεργεία εργάζονται πυρετωδώς για την άμεση αποκατατάσταση.