Έδαφος κερδίζει η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά στην Ρωσία. Όλο και περισσότεροι Ρώσοι επιλέγουν το διαδίκτυο για κράτηση σε ταξίδια.
Η νέα αυτή τάση στα ταξίδια ενισχύεται από τα αυξανόμενα ποσοστά διείσδυσης της χώρας στο διαδίκτυο (81%) και τα smartphone (73%).
Αυτό δείχνει η τελευταία έκθεση της Phocuswright για την ρωσική ταξιδιωτική αγορά. Το 2021 αναμένεται να ανακτήσει τη θέση της, καθώς τα έσοδα αυξάνονται κατά 16% στα 8,4 δις δολάρια.
Η αύξηση των ακαθάριστων online κρατήσεων θα ξεπεράσει τη συνολική ταξιδιωτική αγορά ετησίως έως το 2024. Κι αυτό λόγω της ανόδου διείσδυσης στο διαδίκτυο.
Είτε χρησιμοποιούν διαδικτυακά είτε εκτός σύνδεσης κανάλια διανομής, οι Ρώσοι επιλέγουν να ταξιδέψουν -στο μεγαλύτερο ποσοστό- στην πατρίδα τους.
Τα ταξίδια εντός της χώρας θα αυξήσουν τα έσοδα για τις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, σιδηρόδρομους και ταξιδιωτικούς πράκτορες το 2021.
Με τον αριθμό των κρουσμάτων να αυξάνεται στα μέσα αυτής της χρονιάς, τόσο τα εισερχόμενα όσο και τα εξερχόμενα διεθνή ταξίδια αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις.
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ανυπομονούν να ανοίξουν ξανά τα σύνορα. Δέχθηκαν το μεγαλύτερο πλήγμα.
Περίπου το 30% των μικρών ταξιδιωτικών πρακτορείων της χώρας έκλεισαν μόνιμα τις πόρτες τους, σύμφωνα με την Ένωση Τουριστικών Υπηρεσιών Ρωσίας.