Προβάδισμα στην ανάκαμψη των επιχειρήσεών τους έχουν τα ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα που ενσωματώνουν ψηφιακές ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Αυτό προκύπτει σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Appnovation με τίτλο Digital Innovation for the Experience Economy: Travel & Tourism.
Ειδικότερα, το 21% των ταξιδιωτών νιώθει άνετα με τα διεθνή ταξίδια εντός έξι έως δώδεκα μήνες. Το 28% θα νιώθει καλύτερα σε ένα έτος ή περισσότερο.
Η έρευνα της Appnovation μέτρησε το συναίσθημα των Αμερικανών και Καναδών καταναλωτών σχετικά με την ταξιδιωτική ετοιμότητα εν μέσω της πανδημίας.
Πως διαμορφώνεται η ψηφιακή ταξιδιωτική εμπειρία
-Τα ταξιδιωτικά brands πρέπει να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή εμπειρία. Μόνο το 16% των ταξιδιωτών αξιολογεί την τρέχουσα ψηφιακή τους εμπειρία ως «Άριστη». Η ψηφιακή εμπειρία των πλατφορμών κρατήσεων ελαφρώς υψηλότερη, στο 19%. Ωστόσο, αυτό δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
-Οι ταξιδιώτες περιμένουν μια εξαιρετική ψηφιακή εμπειρία προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες κατέταξαν την εύκολη πλοήγηση και τις ενημερωμένες πληροφορίες ως τους σημαντικότερους παράγοντες (18% και 19%). Ένα φιλικό προς το χρήστη σχέδιο (16%) κατατάχθηκε ως ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας για μια αξέχαστη διαδικτυακή εμπειρία.
Οι ταξιδιώτες επισκέπτονται ιστότοπους προορισμού για πληροφορίες σχετικά με:
- Kαταλύματα (71%).
- Mέρη για επίσκεψη (69%).
- Δραστηριότητες (62%).
- Συστάσεις για φαγητό (59%).
- Ταξιδιωτικό συναίσθημα.
-Ο ημερήσιες εκδρομές προ πανδημίας ήταν η πιο δημοφιλής μορφή ταξιδιού για τους Αμερικανούς τουρίστες (64%). Το αντίστοιχο ποσοστό για τους Καναδούς ομολόγους ήταν (71%). Οι Αμερικανοί ήταν πιο πιθανό να ταξιδέψουν στη χώρα τους, με το 58% να κάνει ταξίδια εκτός κράτους, έναντι μόνο του 44% των Καναδών.
-Οι Αμερικανοί επιθυμούν να επιστρέψουν στα ταξίδια, αλλά με τον δικό τους ρυθμό. Λίγο περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς δηλώνουν έτοιμοι να ταξιδέψουν εκτός πολιτείας (49%) ή διεθνώς (24%).
-Ένα τρίτο (33%) ανέφερε ότι θα ένιωθαν άνετα να ταξιδέψουν ξανά μόλις εξαφανιστεί ή σχεδόν εξαφανιστεί ο COVID-19. Το ένα τέταρτο των ανθρώπων ανέφεραν ότι θα αισθάνονταν άνετα να ταξιδέψουν μόλις εμβολιαστούν πλήρως και οι περισσότεροι στον προορισμό τους.