Καθώς πλησιάζει μια άλλη αβέβαιη περίοδος διακοπών λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας, η Google αποκαλύπτει τις βασικές τάσεις στα ταξίδια. Και δίνει χρήσιμες πληροφορίες για το μάρκετινγκ στους ταξιδιώτες διακοπών.
Περισσότερο από το ένα τρίτο των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο (36%) ταξιδεύουν αυτήν τη στιγμή.
Αυτή η βελτίωση από την αρχή της πανδημίας οφείλεται στη μείωση του εκτιμώμενου κινδύνου διακοπών (-17% από τον Ιανουάριο του 2021).
- Το 45% σχεδιάζει να ταξιδέψει στις χώρες του το φθινόπωρο.
- Το 8% σχεδιάζει να ταξιδέψει διεθνώς.
“Παράθυρο” στις κρατήσεις
Όσον αφορά στα ταξίδια διακοπών, το 30-40% θα προγραμματίσει ταξίδια ένα μήνα ή περισσότερο πριν.
Η πλειοψηφία θα προγραμματίσει λιγότερο από ένα μήνα πριν από το ταξίδι.
Επομένως, οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις θα πρέπει να επισημάνουν τις ευέλικτες επιλογές κράτησης και ακύρωσης.
Κορυφαίες προτεραιότητες κράτησης
Στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA), η ευελιξία κρατήσεων και ακυρώσεων κατατάσσεται ως ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις, μετά από την τιμή, τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
Οι διαδικασίες υγείας και ασφάλειας είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες στις χώρες Ασίας-Ειρηνικού (APAC).
Που θα ταξιδέψουν
Με τις συμβουλές και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς να αλλάζουν συνεχώς, οι περισσότεροι ταξιδιώτες θα παραμείνουν πιο κοντά στο σπίτι τους.
Η APAC πρωτοπορεί όσον αφορά τα εσωτερικά ταξίδια (55 %), ακολουθούμενη από τη Λατινική Αμερική (42 %) και τη Βόρεια Αμερική (40%) και τον EMEA (40%).
“Οι ταξιδιώτες θα δώσουν προτεραιότητα στις επιλογές κοινωνικής απόστασης κατά το υπόλοιπο του 2021, τονίζει η Susie Vowinkel, Διευθύντρια Βιομηχανίας Ταξιδιου της Google.
Με τη σειρά της, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην υγιεινή, τη μάσκα, τα πρωτόκολλα κοινωνικής απόστασης και την ελαχιστοποίηση του πλήθους”.