Τι θα οδηγήσει στην ανάκαμψη τα ξενοδοχεία το 2022

48

Σχεδόν δύο χρόνια από την εμφάνιση του COVID-19, ο κλάδος της φιλοξενίας δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως.

Τα ποσοστά πληρότητας στα ξενοδοχεία και το ενδιαφέρον για ταξίδια κυμαίνονται από εποχή σε εποχή και από χώρα σε χώρα. Και όλα επηρεάζονται από τους κυβερνητικούς κανονισμούς, τη διαθεσιμότητα εμβολίων και την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

Τι μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι για να εμπνεύσουν ταξίδια αναψυχής στον προορισμό τους επόμενους μήνες; Πώς θα συνεχίσει ο COVID-19 να εξελίσσει τις αγοραστικές συμπεριφορές επισκεπτών και τις προτιμήσεις διαμονής το επόμενο έτος;

Τις απαντήσεις δίνει νέα έρευνα της Amadeus, με βάση στοιχεία και τρόπους δράσης για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας, σύμφωνα με τις τάσεις για το 2022.
Με στόχο να δημιουργήσουν σχέδια ανάκαμψης σε τέσσερις βασικούς λειτουργικούς τομείς. Σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, διαχείριση εσόδων και λειτουργίες.

Προσαρμόστε τα σχέδια μάρκετινγκ

Μπορεί να ήταν μια φυσιολογική διαδικασία να χαράσσονται επιχειρηματικές στρατηγικές σε ετήσια βάση, αλλά η πανδημία αλλάζει τη δυναμική των ταξιδιών. Οποιαδήποτε απόφαση είναι δύσκολο να παραμείνει μακροπρόθεσμα.

Αξιολογώντας τακτικά βασικούς δείκτες της αγοράς (όπως ο χρόνος κράτησης και τα προτιμώμενα κανάλια), οι ξενοδόχοι θα μπορούν να κατανοούν πότε και πώς να επικοινωνούν με τους επισκέπτες. με τρόπο που να οδηγεί σε μακροπρόθεσμη πίστη.

Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να παρακολουθούν στενά τις συνθήκες της τοπικής αγοράς τους και να διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών έτοιμες να αναπτύξουν.
Αυτό περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα και διαφήμιση, τα οποία κατατάχθηκαν ως η πιο χρήσιμη τεχνολογία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

Διατηρήστε έναν παλμό σε πραγματικό χρόνο στις αλλαγές καναλιών κρατήσεων

Οι άμεσες κρατήσεις αυξήθηκαν στα ύψη κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας πέρυσι. Κι αυτό γιατί οι ταξιδιώτες προσπαθούσαν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες απευθείας από το κατάλυμα. Από τις διαθέσιμες ανέσεις έως τα πρωτόκολλα απολύμανσης.

Καθώς τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν σε πολλές αγορές και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών αυξάνεται. Και οι κρατήσεις επιστρέφουν και πάλι σε άλλα κανάλια.

Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η στρατηγική εσόδων τους βασίζεται στα μακροπρόθεσμα δεδομένα. Πρέπει να:

  • Είναι αρκετά ευέλικτοι.
  • Τραβούν τα βλέμματα των ταξιδιωτών.
  • Προσελκύουν τις κρατήσεις σε όλα τα κανάλια.
  • Παρακολουθούν στενά τον ανταγωνισμό για αλλαγές στις στρατηγικές διανομής.

Μην ξεχνάτε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που αναζητούν το GDS. Αυτό το κανάλι είναι μια άλλη εξαιρετική ευκαιρία για να τονίσετε το απόθεμα σε ένα βασικό κοινό τόσο σε ταξιδιώτες αναψυχής όσο και σε εταιρικούς ταξιδιώτες, με αποτέλεσμα υψηλότερη συνολική αξία κράτησης.

Δεδομένου ότι το 95% των παγκόσμιων ξενοδόχων αξιοποιεί δεδομένα απόδοσης της αγοράς για να παρακολουθεί τις τάσεις, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να συμβουλεύονται μακροπρόθεσμα δεδομένα επιχειρηματικής ευφυΐας. Έτσι θα ορίσουν ανταγωνιστικές τιμές με ελκυστικά πακέτα ή ανέσεις και θα προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για να κερδίσουν περισσότερες επισκέπτες.

Αυτοματισμός και ανέπαφη τεχνολογία θα γίνουν στάνταρ στις ξενοδοχειακές λειτουργίες

Καθώς επιστρέφουν τα ταξίδια, αυξάνεται και η ανάγκη βελτίωσης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Οι προσδοκίες και οι προτεραιότητες των επισκεπτών έχουν αλλάξει.

Οι πληρότητες αυξάνονται και οι ξενοδόχοι θα πρέπει να βρουν δημιουργικούς τρόπους για να ικανοποιήσουν τα αιτήματα των επισκεπτών χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής που θα επηρεάσουν τους βαθμούς ικανοποίησης τους.

Για ακίνητα τόσο μεγάλα όσο και μικρά, οι λύσεις βελτιστοποίησης υπηρεσιών είναι κρίσιμες για τους ξενοδόχους που θα αναγκαστούν να κάνουν «περισσότερα με λιγότερα» στο άμεσο μέλλον.

Ακόμη και σε έναν κλάδο που επικεντρώνεται στην ανθρώπινη σύνδεση, οι ξενοδόχοι εξακολουθούν να συμφωνούν ότι τόσο τα ενισχυμένα μέτρα καθαρισμού όσο και η μακροπρόθεσμη μείωση της επαφής με τους επισκέπτες είναι εδώ για να μείνουν.

Το 30% των ξενοδόχων παγκοσμίως, λέει η Amadeus είναι ενθουσιασμένο με την επιτάχυνση της νέας ανέπαφης τεχνολογίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών καθώς βγαίνουμε από την πανδημία.

Από τους ελέγχους θερμοκρασίας κατά την είσοδό τους, μέχρι το check-in μέσω κινητού και τα ψηφιακά κλειδιά, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξετάσουν την τεχνολογία για την περαιτέρω υποστήριξη μιας νέας εποχής ανέπαφων αφοσίωσης επισκεπτών.

Αυτές οι τεχνολογίες δεν προσφέρουν μόνο άνεση στον επισκέπτη. Σε περισσότερους από τέσσερις στους πέντε τουρίστες αυξάνει την αυτοπεποίθηση τους για να ταξιδέψουν.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις