Η Seabourn ξεκίνησε μια καμπάνια πολλαπλών πλατφορμών που εστιάζει σε «δυνατές και εύπορες γυναίκες που λαμβάνουν αποφάσεις».
Ο Josh Leibowitz, πρόεδρος της γραμμής κρουαζιέρας, είπε ότι η καμπάνια «This Is Your Moment» δημιουργήθηκε μετά από έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία μάρκετινγκ Grace Creative για λογαριασμό της Seabourn. Η έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες άνω των 50 ετών:
- Λαμβάνουν το 87% των ταξιδιωτικών αποφάσεων.
- Διαθέτουν περιουσιακά στοιχεία 19 τρις δολαρίων.
- Αποτελούν το 80% της κοινότητας των ταξιδιωτικών πρακτόρων στις ΗΠΑ.
Εν όψει των εναρκτήριων ταξιδιών της γραμμής για το 2022, το «This Is Your Moment» έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει απαιτητικούς ταξιδιώτες που είναι παθιασμένοι με την εξερεύνηση προορισμών εμπνευσμένης ομορφιάς, δραστηριότητας και πολιτισμού στην πιο κατάλληλη «στιγμή» της ζωής τους.
Η καμπάνια θα προσεγγίσει το κοινό μέσω της τηλεόρασης, έντυπων και ψηφιακών μέσων.
«Η έρευνα μας επισημαίνει το γεγονός ότι κάθε νοικοκυριό έχει έναν υπεύθυνο λήψης αποφάσεων που οδηγεί τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού, είπε ο Josh Leibowitz.
Εντοπίσαμε την ισχυρή και εύπορη γυναίκα που λαμβάνει αποφάσεις ως έναν από τους βασικούς στόχους πελατών μας. Και δημιουργήσαμε αυτή τη νέα καμπάνια με επίκεντρο το «This Is Your Moment».
«Οι γυναίκες 50 ετών και άνω βρίσκονται σε μια μεταβατική περίοδο όπου μπορούν να ακολουθούν τα πάθη τους. Και έχουν τους πόρους για να το κάνουν», δήλωσε η Jennifer Nottoli, διευθύνουσα σύμβουλος της Grace Creative.
Η Karen Thomas, ανώτερη διευθύντρια μάρκετινγκ και δημιουργίας της Seabourn, είπε ότι «η στοχευμένη δημογραφική ομάδα είχε τώρα χρόνο να εκμεταλλευτεί τη στιγμή. Και να ταξιδέψει επιτέλους μετά από χρόνια που πέρασε σε οικογένεια και εργασία».
Η καμπάνια «This Is Your Moment» ξεκινά καθώς η γραμμή ετοιμάζεται να υποδεχθεί το πρώτο της πλοίο αποστολής Seabourn Venture τον Απρίλιο του 2022.