Το PrettyLittleThing συνεργάζεται με μοντέλα και influencers από όλο τον κόσμο, ενώ έχει και διάσημους πρεσβευτές.
Η εταιρεία εξηγεί ότι ακούει πάντα τα αιτήματα των πελατών να παρέχει καινοτόμο και προοδευτικό περιεχόμενο και το νέο «εικονικό κορίτσι» θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του Metaverse και της πραγματικής ζωής.
Η Τόνι Χέιντεν, creative director της εταιρείας, εξήγησε τις φιλοδοξίες για τον χαρακτήρα: «Θέλουμε το κορίτσι μας να αναπτύξει μια όσο γίνεται πιο αληθινή σχέση με τους πελάτες μας. Θα διαμορφώσουμε τον τρόπο ζωής της με βάση τα ενδιαφέροντα, τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες των πελατών μας.
Θα αποτελέσει έναν πραγματικό πρεσβευτή του brand μας. Θα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και ανυπομονούμε να αναπτύξουμε τις δυνατότητές της τους επόμενους μήνες επιτρέποντας στους πελάτες μας να μάθουν πολλά περισσότερα για αυτήν και τι πρόκειται να ακολουθήσει καθώς μπαίνουμε στο Metaverse».
Το PrettyLittleThing ζήτησε από τους ακολούθους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να δώσουν όνομα στο νέο μοντέλο, λαμβάνοντας μέρος σε διαγωνισμό. Ο εμπνευστής του ονόματος που θα επιλεγεί θα έχει επίσης την ευκαιρία να μετατραπεί σε άλλο ένα εικονικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί στον ιστότοπο.
Αρκετές οι αντιδράσεις- Περνά λάθος μήνυμα;
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να προτείνουν ονόματα για το εικονικό μοντέλο με την ελπίδα να κερδίσουν την ευκαιρία να μετατραπεί επίσης σε χαρακτήρα, αλλά οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η ιδέα θα δημιουργήσει ακόμα πιο μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς.
Άλλοι επικρίνουν την εταιρεία ότι το κάνει για να γλιτώσει χρήματα και να επεκτείνει το περιθώριο κέρδους, αφού θα μπορούσε να προσλάβει πραγματικά μοντέλα για αυτή τη δουλειά.
Πηγή: Reporter.gr