Αν και υπάρχουν λόγοι αισιοδοξίας στον τομέα της φιλοξενίας τον τρίτο χρόνο της πανδημίας οι περισσότεροι ξενοδόχοι έχουν «καεί» από την αντιμετώπιση της αστάθειας της αγοράς, τις ελλείψεις προσωπικού και την κρίση ικανοποίησης.
Αλλά, πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για «μία από τα ίδια» και το 2022.
Τα καλά νέα είναι ότι πλέον οι ξενοδόχοι γνωρίζουν ήδη πολλές από τις δεξιότητες και τις στρατηγικές που χρειάζονται για να αντεπεξέλθουν.
Η Kelly McGuire υπεύθυνη σε Ταξίδια & Φιλοξενία στην εταιρεία στρατηγικής ZS, προκαλεί τους ξενοδόχους να αφαιρέσουν μεγάλη πίεση και να βρουν δημιουργικές και αποτελεσματικές λύσεις. Πώς; Οπως συνιστά στους παρόχους φιλοξενίας «το 2022 να σκεφτείτε πρώτα τι δεν πρέπει να κάνετε».
Και ετοίμασε μία λίστα για να μετατρέψτε συμπεριφορές σε συνήθειες. Με στόχο να προετοιμαστούν οι ξενοδόχοι για ένα πιο επιτυχημένο 2022.
Τι «δεν πρέπει να κάνετε» στον τομέα της φιλοξενίας φέτος
1. Μην βασίζεστε στο παρελθόν ως σημείο αναφοράς για την επιτυχία το 2022
Τα έτη 2019 και 2021 ήταν και τα δύο πολύ διαφορετικά έτη από ό,τι είναι πιθανό να είναι το 2022. Ως κλάδος, μας αρέσουν οι συγκρίσεις μας από έτος σε έτος.
Ωστόσο, σε μια ευμετάβλητη αγορά, η συνάντηση ή η υπέρβαση μιας μέτρησης από έτος σε έτος δεν υποδηλώνει εάν εντοπίσατε και αξιοποιήσατε το πλήρες δυναμικό της αγοράς σας. Τίποτα δεν είναι ίδιο, άρα έχει περάσει η ώρα να αφήσουμε να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με το παρελθόν.
Αντίθετα, συνεχίστε να παρακολουθείτε κορυφαίους δείκτες και πρόσφατες τάσεις. Θυμηθείτε, τα παράθυρα κρατήσεων παραμένουν μικρότερα από το κανονικό και οι συνδυασμοί αγοράς δεν έχουν σταθεροποιηθεί.
Παρόλο που τα σύνορα ανοίγουν ξανά και επιστρέφουν τόσο τα επαγγελματικά ταξίδια όσο και οι εκδηλώσεις, ο συνδυασμός των εργασιών σας εξακολουθεί να μην είναι σταθερός.
Οι παραλλαγές του COVID-19 προκαλούν αλλαγές της τελευταίας στιγμής στους περιορισμούς και πρέπει να είστε έτοιμοι.
Οι τρέχουσες τάσεις και τα αναδυόμενα μοτίβα θα είναι το καλύτερο παράθυρο για το πλήρες δυναμικό της αγοράς σας.
2. Μην κοιτάτε πίσω στο παλιό κανονικό
Το «νέο κανονικό» έχει γίνει ξανά τσιτάτο, αλλά υπάρχει λόγος για αυτό.
Οι αλλαγές στην αγορά από μόνες τους δεν είναι ο λόγος για τον οποίο λέμε ότι έχουμε ένα «νέο κανονικό».
Λόγω των περικοπών της πανδημίας, χρειάστηκε να επανεφεύρουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε και υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να συνεχίσουμε να προχωράμε.
Έτσι, τα περιβάλλοντα λειτουργίας μας μπορούν επίσης να δημιουργήσουν μια «νέα κανονικότητα». Αυτό έχει δύο σημαντικές παραμέτρους:
Μην κάνετε προεπιλογή με βάση τον προηγούμενο τρόπο εργασίας σας. Πολλοί οργανισμοί έκοψαν πολλές δραστηριότητες λόγω ελλείψεων προσωπικού. Αλήθεια σας λείπουν;
Μπορεί να βρείτε την ευκαιρία να εξαλείψετε πράγματα που δεν πρόσθεταν αξία και να ανακατευθύνετε τις προσπάθειες σε κάτι πιο πολύτιμο.
Μην ξαναγεμίσετε απλώς το προηγούμενο οργανόγραμμα, εάν δεν επιστρέφετε στον προηγούμενο τρόπο εργασίας σας.
Αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε πώς ο οργανισμός πρέπει να κοιτάξει προς τα εμπρός. Χρησιμοποιήστε αυτή τη στιγμή για να φέρετε νέες θέσεις με δεξιότητες στον οργανισμό που θα σας επιτρέψουν να αξιοποιήσετε νέες ευκαιρίες.
3. Μην αφήνετε τις ελλείψεις σε προσωπικό να αποτελούν δικαιολογία
Δυστυχώς, οι ελλείψεις προσωπικού είναι πιθανό να επηρεάσουν τον κλάδο μέχρι το 2022.
Πολλές χειρωνακτικές δραστηριότητες στη φιλοξενία μπορούν να γίνουν με άλλους τρόπους.
Σε επίπεδο ιδιοκτησίας, οι εταιρείες ήδη χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις, όπως το ανέπαφο check-in και τα chatbots για να αντικαταστήσουν τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις.
Έχουμε επίσης μυριάδες ευκαιρίες για αυτοματοποίηση χειρωνακτικών δραστηριοτήτων σε εταιρικό ή διοικητικό επίπεδο.
Πόσα άτομα στον οργανισμό σας είναι αφιερωμένα στη μεταφορά δεδομένων από σύστημα σε σύστημα για την επεξεργασία τιμολογίων, τη δημιουργία αναφορών, τη φόρτωση τιμών ή την απάντηση σε RFP; Ξοδεύετε πολύ χρόνο για να διασταυρώσετε ή να επικυρώσετε πληροφορίες μεταξύ διαφόρων συστημάτων; Τι θα λέγατε να απαντάτε στα email;
Οι περισσότερες από αυτές τις συνήθεις, χειροκίνητες εργασίες μπορούν να αυτοματοποιηθούν, ακόμη και εκείνες που απαιτούν ανθρώπινη κρίση.
Αντί να περιμένετε μέχρι να βρείτε κάποιον να προσλάβετε, ξεκινήστε να διερευνάτε εάν μπορείτε να εξορθολογίσετε τον αριθμό των ατόμων που χρειάζεστε μέσω έξυπνων εφαρμογών τεχνολογίας αυτοματισμού. Με τις πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες ξενοδοχείων, υπάρχουν αναδυόμενες επιλογές για την αυτοματοποίηση των χειροκίνητων και μεγάλου όγκου διοικητικών διαδικασιών.
4. Μην σταματήσετε να καινοτομείτε
Είναι εύκολο να σκεφτείς τις λύσεις που τέθηκαν σε εφαρμογή κατά τη διάρκεια της πανδημίας ως προσωρινές ή ενδιάμεσες. Αλλά κοιτάζοντας αντικειμενικά την κατάσταση στο παρελθόν, υπήρξαν πολλές ενδιαφέρουσες καινοτομίες.
Ακριβώς επειδή τα πράγματα μπορεί να επιστρέφουν στο φυσιολογικό, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε πέρα από τα συνηθισμένα.
Μπορεί να διαπιστώσετε ότι τα προγράμματα που βασίζονται στην πανδημία είναι πιο επικερδείς χρήσεις χώρου ή πόρων από τις προηγούμενες χρήσεις.
Συνεχίστε να σκέφτεστε «έξω από το κουτί», με προνοητικότητα και προγραμματισμό.
Πλέον έχετε συνηθίσει να βλέπετε τα δεδομένα με διαφορετικό τρόπο, να εργάζεστε διαφορετικά και να βρίσκετε δημιουργικούς τρόπους για να μετακινήσετε την επιχείρηση προς τα εμπρός.