Πως να προσεγγίσετε επιτυχώς τους νεότερους ταξιδιώτες

44

Στροφή προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν οι ταξιδιωτικές εταιρείες προκειμένου να προσεγγίσουν οικονομικά και αποτελεσματικά τους νεότερους καταναλωτές.

Μάλιστα παρατηρείται αύξηση 175,8% στις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο από το 2020 έως το 2021. Αυτό αναφέρει η βάση δεδομένων Job Analytics της GlobalData.

Ειδικότερα, 30% των Gen Z και 32% των Millennials δηλώνουν ότι η άμεση δέσμευση με μια επωνυμία είναι βασικός μοχλός μιας αγοράς.

Τα εν λόγω ποσοστά είναι σημαντικά υψηλότερα σε σύγκριση με αυτά των Boomers και της Silent Generation, με 13% και 4% αυτών να αντιλαμβάνονται την άμεση δέσμευση με μια επωνυμία ως βασικό μοχλό, αντίστοιχα.

«Η επιτυχία μιας ταξιδιωτικής εταιρείας με τους Millennials και Gen Z μπορεί πλέον να καθοριστεί από την απόδοσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Σε αυτή τη δήλωση προχώρησε ο Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις