Το “Αγιο Φως” ήρθε στην Κεφαλονιά μετά την Ανάσταση..

1321

Μετά από καθυστέρηση περισσότερων από 2,5 ωρών, το Άγιο Φως έφτασε στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” της Αθήνας, από τα Ιεροσόλυμα.

Λίγο μετά τις 8.30 το βράδυ του Μ. Σαββάτου, η ειδική πτήση της Aegean προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο, μεταφέροντας την ελληνική αποστολή υπό τον υφυπουργό Εξωτερικών, Ανδρέα Κατσανιώτη.

Άγιο Φως: Γιατί άργησε να έρθει τόσο πολύ από τα Ιεροσόλυμα - Η κωλυσιεργία των Ισραηλινών [Εικόνες - Βίντεο]
Άγιο Φως

Η άφιξη του Αγίου Φωτός στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” είχε προγραμματιστεί για τις 6 το απόγευμα, ωστόσο υπήρξαν καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ.

Σύμφωνα με τον Alpha, οι ισραηλινές Αρχές επέδειξαν κωλυσιεργία στη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογής μέτρων, με αποτέλεσμα η ελληνική αποστολή να αναχωρήσει περίπου στις 19.00 με προορισμό την Αθήνα. Η διάρκεια της πτήσης είναι 1 ώρα και 40 λεπτά.

Τελικά στο Αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς έφθασε πολύ μετά την Ανάσταση, στις 12.45 πμ οπου με τη συνοδεία ενός περιπολικού και ελάχιστων αυτοκινήτων έφθασε, κατόπιν εορτής , στον Ιερό Ναό των Ταξιαρχών.

Η ειδική πτήση που θα έφερνε το Φως στην Κεφαλονιά είχε τη διαδρομή Λάρισα, Γιάννενα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά..

Και του χρόνου με Υγεία…

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σχόλιο

  1. ”Φως ιλαρον αγιας δοξης Αθανατου Πατρος ουρανιου αγιου μακαρος Ιησου Χριστε. Ελθοντες επι την ηλιου δυσιν ιδοντες φως εσπερινον υμνουμεν Πατεραν Υιον και Αγιον Πνευμα Θεον.”ψαλλει η Εκκλησια μας στην ακολουθια του εσπερινου των Κυριακων αλλα κυριως των μεγαλων εορτων της πιστεως και των εορτων των αγιων. Υμνει και δοξαζει τον Εναν φωτοκρατορα Κυριον και Βασιλεαν του παντος τον Παναγιον Τριαδικον Θεον.
    Ο Θεος γνωριζουμε ολοι συμφωνα κυριως με την μαρτυρια των γραφων Παλαιας και Καινης Διαθηκης οτι ειναι φως και ζωη.Στην Παλαια Διαθηκη ο Θεος μαρτυρειται οτι ειναι ο φως οικων απροσιτον. Στην Καινη ο Ιδιος ο ενανθρωπησας Υιος και Λογος ο Χριστος Σωτηρ αυτοαποκαλειται το φως και η ζωη και η αναστασις και η αληθεια. Σε παμπολλες περιπτωσεις ειδικα μεσα στο κατα Ιωαννην ιερον Ευαγγελιον βρισκουμε τις εκφρασεις”εγω ειμι το φως του κοσμου. ο ακολουθων εμοι ου μη περιπατησει εν τη σκοτια αλλ’εξει το φως της ζωης”. Αλλα και η Εκκλησια μεσα απο την ιερα υμνολογια της ψαλλει ιδιως κατα την κορυφωση του θειου δραματος”Σε τον αναβαλλομενον το φως ωσπερ ιματιον καθελων απο του ξυλου Ιωσηφ συν Νικοδημω”.Επισης ο Χριστος εκτος απο φως ειναι και η αναστασις η ζωη και η οδος.
    Καθε τετοια ημερα στο κεντρο της πιστεως στα παναγια και ιερα προσκυνηματα οπου εστησαν οι ποδες του Κυριου ευαγγελιζομενοι την ειρηνην ευαγγελιζομενοι τα αγαθα γινεται η θαυματουργικη επαναληψη της αφης του Αγιου Φωτος μεσα στο κουβουκλιο του Αγιου Ταφου απ οπου δια των τιμιων χειρων του πατριαρχου Ιεροσολυμων μεταλαμπαδευεται και διαδιδεται ανα την χριστιανικη οικουμενη. Ποσα μηνυματα αντλει κανεις απο αυτο το γεγονος. Πρωτα-πρωτα η αταλαντευτη αποδειξη της αναστασεως του Χριστου, ο οποιος ανετειλεν εκ της Παρθενου ως ο νοητος Ηλιος της δικαιοσυνης και αφετερου ”αυθις εκ του ταφου ωραιος δικαιοσυνης ελαμψεν Ηλιος”.Το δευτερο και εξισου συγκλονιστικο γεγονος ειναι η επαναληψη του γεγονοτος της Αγιας Πεντηκοστης.Στο γεγονος αυτο το πραγματικα συγκλονιστικο γινεται ολη η ανθρωποτης και δη η χριστιανικη ορθοδοξος οικουμενη απο περατων εως περατων της υπ’ουρανων δια των τηλεοπτικων διαυλων η κυριως εκ του συνεγγυς μαρτυρας και αυτοπτης του μεγαλειου του μοναδικου της αφης του Αγιου Φωτος. Οπως οι Αποστολοι την ημερα της Πεντηκοστης ”επλησθησαν απαντες Πνευματος Αγιου” οτε ”ωφθησαν οι διαμεριζομεναι γλωσσαι” του πυρος και ”ηρξαντο λαλειν ετεραις γλωσσαις καθως το Πνευμα εδιδου αυτοις αποφθεγγεσθαι ”κατα την μαρτυρια του αποστολου Λουκα στις ”Πραξεις των Αποστολων”ετσι και ο Ναος της Αναστασεως γινεται μια νοητη κολυμβηθρα και ενα αλλο υπερωο της Πεντηκοστης με κεντρο και πηγη της Χαριτος του Αγιου Τριαδικου Θεου τον Παναγιο και Ζωοδοχον Ταφον του Χριστου στην οποια αναβαπτιζονται τα πληθη των εισερχομενων για την εορτη του Πασχα πιστων και αυτη η ανεπαναληπτη φωτοπλημμυρα γινεται μεταδοτικη του αγιασμου και της αγαλλιασεως του σωτηριου του Θεου στον σημερα κοσμο. Λαβαινουν ετσι οι παντες πειρα οτι οντως”Φως ο Πατηρ φως ο Λογος φως και το Αγιον Πνευμα οπερ εν γλωσσαις πυριναις τοις Αποστολοις επεμφθη και δι’Αυτου πας ο κοσμος φωταγωγειται Τριαδαν σεβειν Αγιαν”.Υμνουνε τον Θεον λαβαινοντας ετσι πειρα οτι ειναι Θεος Τρισηλιος Τρισυποστατος Τριαδικος Ενα και μοναδικον Φως.
    Το τριτον στοιχειον ειναι το ”ελθοντες επι την ηλιου δυσιν ιδοντες φως εσπερινον”.Ειναι γνωστον οτι αυτος ο υμνος η ”επιλυχνιος ευχαριστια”οπως ονομαζεται στην λειτουργικη γλωσσα της Εκκλησιας ψαλλεται το εσπερας στην ακολουθια του εσπερινου στην οποια μεταβαινουν οι οπουδηποτε πιστοι χριστιανοι κατα το εσπερας κατα την ηλιου δυσιν.Αυτο ομως δηλωνει ισως και κατι αλλο οτι ενας ανθρωπος ο οποιος δεν ανεζητησε τον Θεο ποτε στην ζωη του λογω θρησκευτικης κυριως αδιαφοριας ξαφνικα εμφορειται θειου ποθου προς αναζητηση Του εστω και κατα την δυση του επι γης βιου του.Η και ενας απιστος και αθεος με αφορμη ενα θαυμαστο γεγονος να οδηγηθει εστω και αργα στην πιστη και να γινει ενθερμος ομολογητης του ανεσπερου Φωτος που ειναι ο Ιδιος ο αναστας εκ ταφου Χριστος ο αληθινος Θεος.”Ει τις εφθασεν μετα την εκτην μηδεν αμφιβαλλετω. Φιλοτιμος και γαρ ο Δεσποτης δεχεται τον εσχατον καθαπερ και τον πρωτον”(ιερος Χρυσοστομος, Κατηχητικος λογος επι τη αγια και μεγαλη Κυριακη του Πασχα).
    Ενα τετοιο παραδειγμα κοντα στα τοσα αλλα συμφωνα με την περισταση ειναι και το επειοδιο ενος αγαρηνου χοντζα στα Ιεροσολυμα την εποχη της τουρκοκρατιας.Εκεινους τους καιρους οι Αρμενιοι δωροδοκησαν τον μουσουλμανο διοικητη της Αγιας Πολεως να εκβαλλουν τους Ορθοδοξους απο τον Παναγιο Ταφο για να λαβουν εκεινοι πρωτοι το Αγιον Φως. Ομως δια θαυματος εξηλθεν το Φως σχιζοντας την κολωνα της θυρας του Ναου και ετσι το ελαβε ο κανονικος ελληνο-ορθοδοξος τοτε πατριαρχης γεγονος που ειδε ο χοντζας εκεινος απο το γειτονικο τοτς τζαμι και ανεβοησε μεγαλη τη φωνηοτι”Μεγας ο Χριστος ο Θεος των χριστιανων”και επεσε απο το τζαμι κατω χωρις να παθει απολυτως τιποτα. Οι ομοπιστοι του ακουγοντας τον πληρεις οργης τον εκτελεσαν και ετσι εβαπτισθη στο αιμα του μαρτυριου του γενομενος χριστιανος και μαρτυς ομολογητης του Χριστου.Ετσι λοιπον ο ελθων επι την ηλιου δυσιν του βιου του χοντζας ιδων Φως εσπερινον ωμολογησεκαι υμνησε Πατεραν Υιον και Αγιον Πνευμα Θεον αλλα και τοσοι αλλοι νεο-μαρτυρες οι οποιοι ελθοντες επι την ηλιου δυσιν κατεταγησαν στον χορο των απ αιωνος μαρτυρων και ομολογητων του Χριστου.

Comments are closed.