Η αύξηση της ζήτησης για ταξίδια μετά τη διετή παύση, δεν θα είναι αρκετή από μόνη της για να ωθήσει την τουριστική βιομηχανία να βγει από την κρίση του Covid-19. Αυτό προειδοποίησε η επικεφαλής της Advantage, Julia Lo Bue-Said.
Μιλώντας στο συνέδριο Advantage Travel Partnership στη Μαδέρα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Lo Bue-Said είπε ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι κρίσιμοι για την ενίσχυση του Βρετανικού νομίσματος και της καλής θέλησης που έχουν συγκεντρώσει οι ταξιδιωτικοί πράκτορες κατά τη διάρκεια της πανδημίας για την ισχύ των υπηρεσιών τους.
«Είναι μια καταπληκτική ευκαιρία τώρα για ανεξάρτητους ταξιδιωτικούς πράκτορες να το κάνουν πραγματικά και να δώσουν στον καταναλωτή αυτό που πραγματικά χρειάζεται, και αυτό είναι επαγγελματικές ταξιδιωτικές συμβουλές», είπε.
Ωστόσο, παρά τους αρκετούς μήνες θετικής διαπραγμάτευσης, προειδοποίησε οποιονδήποτε επαναπαύεται στις δάφνες του.