Η Sabre Corporation δημοσίευσε μια νέα παγκόσμια μελέτη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, «Mapping Travel’s New Normal», η οποία προσδιορίζει εξέχουσες αλλαγές στα ταξίδια.
Η ευρεία μελέτη υπογραμμίζει τους διαφορετικούς τομείς εστίασης για τις αεροπορικές εταιρείες και τα πρακτορεία, καθώς και οι δύο τομείς επιδιώκουν να συλλάβουν ευκαιρίες για ανάκαμψη και για μελλοντική ανάπτυξη.
Η μελέτη ανατέθηκε από την Sabre και πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία συμβούλων διαχείρισης με έδρα το Μόναχο Dr. Fried & Partners, η μελέτη περιελάμβανε τόσο ποσοτική όσο και ποιοτική έρευνα με 500+ υπεύθυνους λήψης αποφάσεων από αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά γραφεία. Οι ερωτηθέντες ερωτήθηκαν σε οκτώ γλώσσες σε 20 χώρες στην EMEA, την APAC και την Αμερική, μαζί με εις βάθος συνεντεύξεις με επιλεγμένους ηγέτες του κλάδου.
Οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν για τον αντίκτυπο της πανδημίας στους πελάτες και τις επιχειρήσεις τους, καθώς και για τις επιπτώσεις στο μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Τα βασικά ευρήματα καλύπτουν τις διαφορετικές προτεραιότητες των αεροπορικών εταιρειών και των πρακτορείων καθώς και οι δύο τομείς προετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν πιθανές ευκαιρίες ανάκαμψης και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη, καθώς και διαφορές στις τεχνολογικές επενδυτικές προτεραιότητες ανά παγκόσμιες περιοχές.
Τα ευρήματα περιλαμβάνουν:
Πάνω από το ένα τρίτο των ηγετών αεροπορικών εταιρειών και πρακτορείων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι πιστεύουν ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του 2024. Ένα άλλο τρίτο απάντησε ότι πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί το 2025 ή μετά.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι τα «ταξίδια εκδίκησης» – με στόχο την αναπλήρωση του χαμένου χρόνου – είναι ένα σημαντικό φαινόμενο, με το 68% των ταξιδιωτικών ηγετών να απαντούν ότι προβλέπουν υψηλότερες δαπάνες από τους καταναλωτές για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια.
Οι ταξιδιωτικοί ηγέτες αναφέρουν ότι οι ταξιδιώτες εξετάζουν περισσότερους παράγοντες απόφασης από ποτέ πριν δεσμευτούν σε ένα ταξίδι.
Το 82% των στελεχών αεροπορικών εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αναμένουν ότι ο συνδυασμός επιχειρήσεων και αναψυχής θα είναι ακόμη πιο σημαντικός μετά την ανάκαμψη.
Περισσότεροι από τους μισούς φορείς που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο τώρα αναζητώντας νέα εργαλεία, υπηρεσίες και τεχνολογίες. Αυτός είναι ένας ιδιαίτερος τομέας εστίασης στο APAC, για το 71% των ανταποκρινόμενων φορέων.
Το 92% των ταξιδιωτικών γραφείων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θέλουν την υποστήριξη των συνεργατών της ταξιδιωτικής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία όσον αφορά τις αγορές, τις κρατήσεις και την ολοκλήρωση, ενώ το 89% απάντησε ότι θέλει χρήσιμα εργαλεία για την εξατομίκευση του ταξιδιού.
Το 96% των αεροπορικών εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αναμένουν βελτιωμένες δυνατότητες να προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και βαθμολογίες ικανοποίησης
«Ένα πράγμα που μας έκανε εντύπωση καθώς πραγματοποιούσαμε την έρευνα ήταν ο άνευ προηγουμένου ρυθμός αλλαγής τους τελευταίους μήνες», δήλωσε ο Darren Rickey, Senior Vice President, Airline Global Sales and Accounts, της Sabre. «Αυτό φυσικά παρουσιάζει μια τεράστια ευκαιρία, αλλά επιβαρύνει επίσης τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που πρέπει να προσαρμόσουν τα σχέδια, τις διαδικασίες και τις λειτουργίες τους για να αντιμετωπίσουν αυτές τις πιθανές αλλαγές».
Οι βασικές τάσεις που εντοπίστηκαν από τα πρακτορεία που συμμετείχαν στην έρευνα στη νέα έρευνα Sabre-Dr.Fried περιλαμβάνουν τη σημασία των οργανωμένων και συνδεδεμένων ταξιδιών για την εξάλειψη της πολυπλοκότητας των ταξιδιών για τους πελάτες, τη συνεχιζόμενη προβολή των εγχώριων και περιφερειακών ταξιδιών και τις προκλήσεις (και τις ευκαιρίες) για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών.
Εν τω μεταξύ, για τις αεροπορικές εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα, οι κύριες τάσεις που εντοπίστηκαν περιλαμβάνουν την αύξηση της προστασίας των κρατήσεων των καταναλωτών, την ανάπτυξη της «ευθυμίας» ως καταλύτη για την πιθανή ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών και την προσφορά πιο βιώσιμων επιλογών πτήσης για την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών.
«Η τελευταία μας έρευνα Sabre έχει επισημάνει έναν βαθμό αισιοδοξίας σε όλο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα», πρόσθεσε ο Andy Finkelstein, Senior Vice President, Global Agency Sales and Corporate Solutions. «Ωστόσο, πρότεινε επίσης ότι δεν είναι όλοι οι ταξιδιωτικοί ηγέτες έτοιμοι για αυτές τις πιθανές αλλαγές εάν συμβούν γρήγορα. Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει σαφής ανάγκη για ευελιξία, μετασχηματισμό και συνεργασία, ώστε τα ταξιδιωτικά γραφεία, οι αεροπορικές εταιρείες και άλλοι παράγοντες του κλάδου να μπορούν να διασφαλίσουν ότι είναι σε θέση να εντοπίσουν αυτές τις αλλαγές, να σχεδιάσουν στρατηγική για μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και να βελτιώσουν την εμπειρία για τον ταξιδιώτη. ”