Τα ταξίδια “εκδίκησης”, που συνδέονται με τις αυξημένες δαπάνες, αποτελούν τη νέα τάση στην τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία την πρώιμη μετά-πανδημική εποχή. Αυτό διαπιστώνει η νέα μελέτη “Mapping Travel’s New Normal”, που διεξήγαγε για λογαριασμό της Sabre η εταιρία συμβούλων διαχείρισης Dr. Fried & Partners, με έδρα το Μόναχο.
Η έρευνα βασίστηκε στις απόψεις και τις εμπειρίες περισσότερων των 500 επικεφαλής αεροπορικών εταιριών και ταξιδιωτικών γραφείων και σύμφωνα με τα ευρήματά της, πάνω από το ένα τρίτο αυτών των επικεφαλής πιστεύουν ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα στα τέλη του 2024, ενώ άλλο ένα τρίτο εκτιμά ότι ότι αυτό θα συμβεί 2025 ή και αργότερα.
Στη μελέτη συμμετείχαν άνθρωποι από 20 χώρες στην περιοχή EMEA, στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και στην Αμερική, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με τον αντίκτυπο της πανδημίας στους πελάτες τους και τις επιχειρήσεις τους, καθώς και για τις επιπτώσεις της στο μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Τα βασικά ευρήματα καλύπτουν τις διαφορετικές προτεραιότητες των αεροπορικών εταιριών και των ταξιδιωτικών πρακτορείων, καθώς και οι δύο τομείς προετοιμάζονται για την αντιμετώπιση και τη δημιουργία πιθανών ευκαιριών ανάκαμψης, καθώς και τις διαφορές στις προτεραιότητες τεχνολογικών επενδύσεων ανά παγκόσμια περιοχή.
Η νέα μελέτη αναδεικνύει σημαντικές αλλαγές στα ταξίδια, μία εκ των οποίων είναι τα “ταξίδια εκδίκησης”, που στόχο έχουν την αναπλήρωση του χαμένου χρόνου, με το 68% των ηγετών των ταξιδιωτικών γραφείων να προβλέπουν υψηλότερες δαπάνες από τους καταναλωτές για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια.
Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας:
– Το 82% των στελεχών των αεροπορικών εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αναμένουν πως ο συνδυασμός επαγγελματικών υποχρεώσεων και αναψυχής θα είναι ακόμη πιο σημαντικός μετά την ανάκαμψη.
– Περισσότερα από τα μισά πρακτορεία που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αφιερώνουν επιπλέον χρόνο στην αναζήτηση νέων εργαλείων, υπηρεσιών και τεχνολογιών- αυτός είναι ένας τομέας ιδιαίτερης εστίασης στην περιοχή APAC, για το 71% των πρακτορείων που απάντησαν.
– Το 92% των ταξιδιωτικών γραφείων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι επιθυμούν την υποστήριξη των συνεργατών ταξιδιωτικής τεχνολογίας για τη δημιουργία μιας πιο απρόσκοπτης εμπειρίας όσον αφορά τις αγορές, τις κρατήσεις και την εκτέλεση του ταξιδιού, ενώ το 89% απάντησαν ότι επιθυμούν χρήσιμα εργαλεία για την εξατομίκευση των ταξιδιών.
– Το 96% των αεροπορικών εταιριών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι αναμένουν από τις βελτιωμένες δυνατότητες να προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιωμένες βαθμολογίες εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών τους.
“Ένα πράγμα που μας έκανε εντύπωση καθώς πραγματοποιούσαμε την έρευνα ήταν ο πρωτοφανής ρυθμός των αλλαγών τους τελευταίους μήνες”, δήλωσε ο Darren Rickey, ανώτερος αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Πωλήσεις και Λογαριασμών Αεροπορικών Εταιριών της Sabre. “Αυτό βέβαια αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία, αλλά ταυτόχρονα επιβαρύνει τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει να προσαρμόσουν τα σχέδια, τις διαδικασίες και τις λειτουργίες τους για να αντιμετωπίσουν αυτές τις πιθανές αλλαγές”, πρόσθεσε ο κ. Rickey.
Το “bleisure” στο επίκεντρο
Οι βασικές τάσεις που εντοπίστηκαν από τα ταξιδιωτικά γραφεία περιλαμβάνουν επίσης τη σημασία των οργανωμένων και συνδεδεμένων ταξιδιών για την άρση της ταξιδιωτικής πολυπλοκότητας για τους πελάτες, τη συνεχιζόμενη εξέχουσα θέση των εγχώριων και περιφερειακών ταξιδιών και τις προκλήσεις (και τις ευκαιρίες) για την ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών.
Για τις αεροπορικές εταιρίες, οι κύριες τάσεις που εντοπίστηκαν περιλαμβάνουν την αυξανόμενη προστασία των κρατήσεων των καταναλωτών, την ανάπτυξη του “bleisure” ως καταλύτη για την πιθανή ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών και την προσφορά πιο βιώσιμων επιλογών πτήσεων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών.
Αντικατοπτρίζοντας τις απαντήσεις των πρακτορείων, η έρευνα δείχνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες επικεντρώνονται επίσης στην αύξηση των εγχώριων και περιφερειακών δρομολογίων, καθώς και στο πώς νέες μορφές προϊόντων, όπως τα οργανωμένα και συνδεδεμένα ταξίδια, μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση των ευκαιριών ανάκαμψης, δημιουργώντας παράλληλα όλο και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους ταξιδιώτες.
“Η τελευταία μας έρευνα ανέδειξε έναν βαθμό αισιοδοξίας σε όλο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα”, δήλωσε ο Andy Finkelstein, ανώτερος αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Πωλήσεων Ταξιδιωτικών Γραφείων και Εταιρικών Λύσεων της Sabre. Ωστόσο, πρότεινε επίσης ότι δεν είναι όλοι οι ταξιδιωτικοί ηγέτες ίσως έτοιμοι για αυτές τις πιθανές αλλαγές, αν αυτές συμβούν γρήγορα. “Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει σαφής ανάγκη για ευελιξία, μετασχηματισμό και συνεργασία, ώστε τα ταξιδιωτικά γραφεία, οι αεροπορικές εταιρίες και άλλοι παράγοντες του κλάδου να διασφαλίσουν ότι είναι σε θέση να εντοπίσουν αυτές τις αλλαγές, να χαράξουν στρατηγική για μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και να βελτιώσουν την εμπειρία για τον ταξιδιώτη”, κατέληξε ο κ. Finkelstein.
Φωτογραφία από FelixMittermeier από το Pixabay