Στις 25 Μαΐου ολοκληρώθηκε για το παρόν σχολικό έτος ο κύκλος επιμορφωτικών συναντήσεων των μαθητών/ μαθητριών της Β Τάξης του σχολείου μας με τον κ. Ναπολέοντα Φόρτο, κοινωνιολόγο στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας ” Απόπλους “.
Οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν, να ενημερωθούν, να προβληματιστούν , να εκφράσουν προσωπικές εμπειρίες και να διατυπώσουν κρίσεις σχετικά με ένα θέμα που πρωταγωνιστεί στη ζωή των εφήβων με τρόπο, συχνά, καταλυτικό: το ασφαλές (;) διαδίκτυο. Ο κ. Φόρτος με επιστημοσύνη, ευαισθησία, διακριτικότητα προσέγγισε το θέμα σφαιρικά και οι μαθητές μάς εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από τις επιμορφωτικές αυτές συναντήσεις και την επιθυμία τους να επαναληφθούν κατά το επόμενο σχολικό έτος και μάλιστα να απλωθούν και σε άλλα θέματα που τους απασχολούν . Ευελπιστούμε ότι αυτό θα γίνει, αφού άλλωστε και ο ίδιος ο κ. Φόρτος διαπίστωσε την αναγκαιότητα αυτών των συναντήσεων με τα παιδιά.
Σημειωτέον ότι ,σε όλη τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς , το προσωπικό που στελεχώνει το Κέντρο ” Απόπλους ” στάθηκε δίπλα μας πολύτιμος αρωγός. Μετά τη διετή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που άφησε μικρά και μεγάλα, απλά και σύνθετα ψυχοκοινωνικά- γνωστικά τραύματα και κενά στα παιδιά, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία ποικίλα ζητήματα συμπεριφοράς/ ψυχολογίας/ επίδοσης των μαθητών _τριών . Απευθυνόμενοι στους ειδικούς, προκειμένου η προσέγγιση προβλημάτων και παιδιών να είναι δέουσα και αποτελεσματική, στραφήκαμε πολλές φορές στον κοινωνιολόγο και επιστημονικό υπεύθυνο του Κέντρου ” Απόπλους “, κ. Ανδρέα Μαρούλη. Με υποδειγματικό ενδιαφέρον και απροσποίητη έγνοια για τα παιδαγωγικά ζητήματα, ο κ. Μαρούλης ανταποκρίθηκε άμεσα σε κάθε μας κάλεσμα, σε κάθε απορία- δυσκολία- προβληματισμό. Παρείχε συμβουλευτική υποστήριξη, μας κατηύθυνε σε θέματα που απαιτούσαν ειδικούς χειρισμούς, επικοινωνούσε με γονείς και μαθητές/_ τριες, όταν χρειαζόταν, αξιοποιώντας συγχρόνως και το επιστημονικό δυναμικό του Κέντρου. Επίσης,μαζί με τον κ. Φόρτο, ήρθαν στο σχολείο , προκειμένου να συζητήσουμε και να μας καθοδηγήσουν σε σύνθετα ζητήματα. Αλλά και τα θέματα των επιμορφωτικών σεμιναρίων που διοργανώθηκαν στο Κέντρο ήταν ιδιαίτερα σημαντικά για την ενίσχυση της παιδαγωγικής μας μεθοδολογίας.
Εντέλει, σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που διανύσαμε, ήταν για τη σχολική κοινότητα του 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου εξαιρετικά σημαντική η επιστημονική και ανθρώπινη αρωγή του Κέντρου ” Απόπλους ” .
Η Διευθύντρια – Ο Σύλλογος Διδασκόντων