Στην αγορά των πολυτελών ταξιδιών, υπήρξε μια εισροή καταναλωτικών ταξιδιωτικών τάσεων ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Αυτό περιλαμβάνει μια έκρηξη στις ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες στο υψηλότερο επίπεδο της αγοράς, την εξ αποστάσεως εργασίας από τοποθεσίες του εξωτερικού και τη ζήτηση για ιδιωτικές αγορές μπουτίκ ξενοδοχείων, διαπιστώνει η GlobalData.
Η τελευταία έκθεση της κορυφαίας εταιρείας δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων, «Τάση της αγοράς πολυτελών ταξιδιών και ανάλυση τύπων ταξιδιωτών, βασικοί προορισμοί, προκλήσεις και ευκαιρίες, ενημέρωση 2022» αποκαλύπτει ότι καθώς οι ταξιδιώτες πολυτελείας συνεχίζουν να ταξιδεύουν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό μετά την πανδημία του COVID-19 , μπορεί να αρχίσουν να αναζητούν εμπειρίες που είναι πιο καθηλωτικές από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.
Παρά τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια, υπάρχει ένα αυξανόμενο δημογραφικό πληθυσμού κοινωνικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών υψηλής καθαρής αξίας που απορρίπτουν τις εμφανείς επιδείξεις πλούτου υπέρ μιας δυσδιάκριτης και υπεύθυνης κατανάλωσης. Η προσέγγισή τους στην πολυτέλεια καθοδηγείται από την ηθική ζωή, τη δεξιοτεχνία, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα.
Η εμπειρία είναι το νέο νόμισμα για αυτούς τους παραθεριστές, που αναζητούν την αυτοεκπλήρωση μέσω πιο πράσινων ταξιδιών και οικολογικών διακοπών, ενώ θέλουν να «κάνουν καλό» για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Εάν οι μάρκες πολυτελών ταξιδιών αγνοήσουν αυτήν την τάση, θα μπορούσε να τις θέσει σε τεράστιο κίνδυνο πλήρους αποσύνδεσης με ένα κοινό που αναζητά βιώσιμες επιλογές.