Τα ταξίδια για το μήνα του μέλιτος είναι η επόμενη έντονη τάση μετά την πανδημία όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία από έρευνα της Expedia.
Eιδικότερα, το 86% των σχεδίων για μήνα του μέλιτος επηρεάστηκε από την πανδημία COVID-19, με σχεδόν κάθε ζευγάρι να αναγκάζεται να ακυρώσει, να μειώσει ή να αναβάλει τα ταξίδια του τα τελευταία δύο χρόνια.
Τώρα, με περίπου 4,7 εκατ. γάμους που αναμένεται να πραγματοποιηθούν το 2022-20232, οι νεόνυμφοι βρίσκουν την ευκαιρία να αναπληρώσουν τις χαμένες αποδράσεις τους/
Οι κορυφαίες τάσεις που αποκαλύφθηκαν από την έρευνα της Expedia, η οποία συμμετείχε σε 2.000 ζευγάρια Καναδά, περιλαμβάνουν:
Το 31% είναι πιο πιθανό να κάνει οικονομίες για το ταξίδι του μήνα του μέλιτος δίνοντας προτεραιότητα σε ένα ταξίδι που γίνεται μια φορά στη ζωή.
Πάνω από τους μισούς (66%) θα ήταν πρόθυμο να ξοδέψει περισσότερα για το μήνα του μέλιτος σε σύγκριση με τυπικές διακοπές και το 59% ενδιαφέρεται περισσότερο τώρα να πάει σε έναν προορισμό από την bucket λίστα του.
Το 40% όσων έχουν σχέση σχεδιάζουν πολλαπλούς μήνες του μέλιτος, ή ένα γρήγορο ταξίδι αμέσως μετά το γάμο και ένα εκτεταμένο ταξίδι αργότερα.
Τι σκοπεύουν να κάνουν τα ζευγάρια κατά τη διάρκεια του μήνα του μέλιτος
Η πιο δημοφιλής δραστηριότητα των ζευγαριών περιλαμβάνει τη διαμονή σε ένα all-inclusive θέρετρο (53%), μια ημέρα σπα και περιποίηση (70%) και περιηγήσεις στα αξιοθέατα (62%).
Ποιους προορισμούς προτιμάνε
Όσον αφορά στον τύπο προορισμού που επιθυμούν τα ζευγάρια, το 44% προτιμά παραθαλάσσιους και τροπικούς προορισμούς για τον ιδανικό μήνα του μέλιτος, με τα ταξίδια πολλαπλών προορισμών ως την επόμενη καλύτερη επιλογή στο 22%.