Η easyJet ανοίγει ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για οικογένειες με μικρά παιδιά

64

Η easyJet εισάγει μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες για να βοηθήσει τους πελάτες που πετούν αυτό το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ειδικής γραμμής εξυπηρέτησης πελατών για νέες οικογένειες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Η αεροπορική εταιρεία αναμένει 6,2 εκατομμύρια επιβάτες σε όλη την Ευρώπη.

Η νέα γραμμή βοήθειας κυκλοφόρησε για οικογένειες με παιδιά κάτω των 12 ετών και θα τους επιτρέψει να επικοινωνούν απευθείας με αφοσιωμένα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία έχουν εξειδίκευση στην παροχή βοήθειας σε οικογένειες.

Ενώ η συντριπτική πλειονότητα των πελατών μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί μέσω του ιστότοπου της easyJet, οι πελάτες που επιθυμούν να μιλήσουν με κάποιον μπορούν να το κάνουν γρήγορα και εύκολα, η easyJet έχει προσλάβει επιπλέον 350 μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών παράλληλα με την επένδυση σε ένα ολοκαίνουργιο κέντρο επικοινωνίας που βρίσκεται στο Μιλάνο, για την παροχή υποστήριξης στους πελάτες.

Το ωράριο εξυπηρέτησης πελατών επεκτάθηκε για την εξυπηρέτηση των επιβατών από νωρίς το πρωί έως αργά το βράδυ, με αντιπροσώπους διαθέσιμους από τις 6 π.μ. έως τις 23:00. Η αεροπορική εταιρεία παρέχει επίσης πρόσθετη υποστήριξη στους πελάτες στο αεροδρόμιο, με μέλη της ομάδας των κεντρικών γραφείων στη θέση τους, που εργάζονται μαζί με το πλήρωμα εδάφους σε βασικά αεροδρόμια σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο για να παρέχουν πρόσθετη βοήθεια στους πελάτες και να διασφαλίζουν ότι έχουν όσο το δυνατόν πιο ομαλή εμπειρία κατά τη διάρκεια των διακοπών . Τα νέα «Helping Hands» παρουσιάστηκαν αρχικά στο Λονδίνο Gatwick, Luton, Manchester, Bristol και Εδιμβούργο μεταξύ Τετάρτης – Κυριακής έως 4 Σεπτεμβρίου.

Ο Johan Lundgren, Διευθύνων Σύμβουλος της easyJet, σχολίασε:

«Παρουσιάζουμε αυτή τη νέα σειρά πρωτοβουλιών για να παρέχουμε πρόσθετη υποστήριξη σε περισσότερους από 6,2 εκατομμύρια πελάτες που πετούν μαζί μας κατά τη διάρκεια των διακοπών, πολλοί από τους οποίους γνωρίζουμε ότι κάνουν το πρώτο πολυαναμενόμενο ταξίδι τους από πριν η πανδημία. Έτσι, εισάγοντας νέες υπηρεσίες, επεκτείνοντας τις ώρες εξυπηρέτησης πελατών και προσθέτοντας περισσότερα άτομα στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας από ποτέ, διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες μας έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται όταν ταξιδεύουν μαζί μας αυτό το καλοκαίρι».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις