Η μέση ταξιδιωτική ιστοσελίδα προβάλλεται για μόλις 21 δευτερόλεπτα, όπως αποκαλύπτει νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής εμπειρίας Contentsquare.
Η μελέτη, η οποία ανέλυσε περισσότερες από 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες σε περισσότερους από 328 ταξιδιωτικούς ιστότοπους από όλο τον κόσμο.
Και διαπίστωσε ότι οι ταξιδιωτικές μάρκες έχουν απίστευτα περιορισμένο χρόνο για να κάνουν εντύπωση στους πελάτες τους.
- 42% των επισκεπτών εγκαταλείπει τους ταξιδιωτικούς ιστότοπους αφού δει μόνο μία σελίδα.
- Η συντριπτική πλειοψηφία του περιεχομένου δεν προβάλλεται ποτέ καθόλου.
- Από τις σελίδες που επισκέπτεται ο μέσος ταξιδιώτης, βλέπει μόλις το 53% που εμφανίζεται στην οθόνη. Συχνά αποχωρεί χωρίς να κάνει κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα.
Με τόσο λίγο χρόνο για να κάνουν εντύπωση, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να κάνουν το περιεχόμενο τους όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό για να προσελκύσουν τους επισκέπτες, σύμφωνα με τη μελέτη.
Οι πληροφορίες για τους ταξιδιώτες πριν από την πανδημία δεν είναι πλέον επίκαιρες σήμερα.
Για παράδειγμα, υπήρξε μια ξαφνική αύξηση της ζήτησης ταξιδιών, αλλά αυτό συνδυάζεται με αυξημένη ζήτηση για ακυρώσεις κρατήσεων πτήσεων, ξενοδοχείων και περιηγήσεων την τελευταία στιγμή, καθώς η αβεβαιότητα παραμένει.
Οι ιστότοποι πρέπει να καθιστούν τις πολιτικές ακύρωσης όσο το δυνατόν πιο σαφείς και να είναι ευέλικτοι με αυτό καθώς επιστρέφουμε στην κανονικότητα.
Η προσβασιμότητα από κινητές συσκευές έχει επίσης γίνει πιο σημαντική από ποτέ, καθώς απομακρυνόμαστε από τις υπηρεσίες που απευθύνονται στους πελάτες και κατευθυνόμαστε προς μια κοινωνία «ανέπαφη» και πιο ανθεκτική σε πανδημίες.
«Οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να επικεντρωθούν στο να βρουν ποια κομμάτια περιεχομένου εκτιμώνται περισσότερο από τους χρήστες και, στη συνέχεια, να το τοποθετήσουν στην πρώτη γραμμή των ιστοτοπών τους για να μεγιστοποιήσουν την αφοσίωση των πελατών, επισημαίνει η η Niki Hall, επικεφαλής marketing στο Contentsquare.
Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από πιο ευέλικτα και λιγότερο δαπανηρά αιτήματα αλλαγής δρομολογίου, υποστήριξη ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού ή σαφώς καθορισμένα πρωτόκολλα COVID ανά χώρα.
Εξετάζοντας το περιεχόμενο με την καλύτερη και τη χειρότερη απόδοση των ιστότοπων και των εφαρμογών τους, οι επωνυμίες μπορούν γρήγορα να προσδιορίσουν τι χρειάζονται και τι θέλουν οι πελάτες, να ενσωματώσουν αυτά τα στοιχεία στο ψηφιακό ταξίδι και να ελαχιστοποιήσουν την εγκατάλειψη τους».
Όπως υπογραμμίζεται στη μελέτη το περιορισμένο εύρος προσοχής μπορεί να είναι αποτέλεσμα της αύξησης των ταξιδιωτών που περιηγούνται εν κινήσει. Το 62% αναζητήσεων για ταξίδια προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές.
Για να επωφεληθούν από αυτήν την αλλαγή, οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο προσβάσιμοι από κινητές συσκευές και να δίνουν προτεραιότητα στην ανάπτυξη λειτουργιών που δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες κράτησης για πελάτες που βρίσκονται εν κινήσει.