Εσπασε τη σιωπή του ο ιδιοκτήτης του γνωστού εστιατορίου στη Μύκονο, με τα… χρυσά καβουροπόδαρα. Πρόκειται για τον Δημήτρη Καλαμαρά, ιδιοκτήτης του DK Oyster, ο οποίος τελικά αντέδρασε στις κακές κριτικές των τουριστών, ισχυριζόμενος ότι είναι όλοι επιρροές που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα.
Σύμφωνα με τη New York Post, η βαθμολογία Tripadvisor της DK Oyster είναι μόλις 2,5 αστέρια που συγκεντρώθηκαν από τις 1.455 αξιολογήσεις της. Αντίθετα, πάρα πολλοί λογαριασμοί έχουν δώσει μόλις ένα αστέρι και κατηγορούν το εστιατόριο για κακή εξυπηρέτηση, επιθετικές τακτικές και ύπουλες εξωφρενικές τιμές.
Η Post ανέφερε προηγουμένως μια ιστορία για ένα ζευγάρι από τον Καναδά, τη Lindsay Breen και τον σύζυγό της Alex, και οι δύο 30 ετών, που ισχυρίζονται ότι τους αρνήθηκαν τα μενού, τους πίεσαν να παραγγείλουν φαγητό και ξαφνιάστηκαν με έναν σοκαριστικό λογαριασμό.
“Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους “influencers” που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα”. είπε ο Καλαμαράς στο Kennedy News.
“Στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου”, συνέχισε.
Το εστιατόριο βρίσκεται στις ακτές της Μυκόνου, στην παραλία Πλατύς Γιαλός.
Ο ιδιοκτήτης περιέγραψε το μέρος ως έναν “πολύ δημοφιλή προορισμό” για άτομα με τα οποία ορισμένοι influencers θα ήθελαν να συναναστραφούν.
Αλλά οι Breens η εικόνα ήταν άλλη. Προσπαθούσαν απλώς να απολαύσουν το μήνα του μέλιτος.
Το νεόνυμφο ζευγάρι – που μοιράστηκε την ιστορία του λογαριασμού του 570 δολαρίων για μια μπύρα, ένα Aperol spritz και μια ντουζίνα στρείδια – ισχυρίστηκε ότι εξεπλάγη από την κατηγορία επειδή τους αρνήθηκαν το κατάλληλο μενού, τους πίεσαν να παραγγείλουν φαγητό και τους έδωσε έναν λογαριασμό στα ελληνικά.
Ο Καλαμαράς αρνείται τις κατηγορίες.
“Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα”, είπε για την Breen, η οποία εργάζεται ως recruiter.
“Ισχυρίζεται ότι “ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ” και προσθέτει ότι “ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να θέλει να το προσφέρει”. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει ένα μενού”, επέμεινε ο Καλαμαράς.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου αναγνώρισε τις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor κάνοντας ισχυρισμούς παρόμοιους με αυτούς που έκαναν οι Breens, αλλά ισχυρίστηκε ότι είναι όλες ψευδείς.
“Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους πίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές“, είπε.
Πηγή: nypost.com