Για πάντα νέοι και όμορφοι: Η άνοδος των εικονικών influencers

80

Έχει περισσότερους από 140.000 ακόλουθους στο Instagram, και δημοσιεύει φωτογραφίες από τις περιπέτειές της στον κόσμο. Το μακιγιάζ της είναι πάντα άψογο, τα ρούχα της φαίνονται κατευθείαν από την πασαρέλα. Τραγουδάει, χορεύει και αλληλεπιδρά, αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι αληθινό.

Η Rozy είναι μια Νοτιοκορεάτισσα influencer, ένας ψηφιακός άνθρωπος τόσο ρεαλιστικός που αρκετοί νομίζουν ότι είναι αληθινή.

«Είσαι πραγματικό πρόσωπο;» ρωτάει ένας από τους θαυμαστές της στο Instagram. “Είσαι AI; Ή ρομπότ;”

Σύμφωνα με την εταιρεία Sidus Studio X με έδρα τη Σεούλ που τη δημιούργησε, η Rozy είναι «σε θέση να κάνει ό,τι δεν μπορούν οι άνθρωποι… στην πιο ανθρώπινη μορφή».

Στις «επαγγελματικές υποχρεώσεις» συγκεντρώνει κέρδη για την εταιρεία στον κόσμο της διαφήμισης και της ψυχαγωγίας.

Από το λανσάρισμά της το 2020, η Rozy έχει αποκτήσει συμφωνίες με επωνυμίες και χορηγίες, έχει ξεπεράσει την πασαρέλα σε εικονικές επιδείξεις μόδας και κυκλοφόρησε ακόμη και δύο σινγκλ.

Η βιομηχανία του «εικονικού ανθρώπου» ανθεί, και μαζί της μια εντελώς νέα οικονομία στην οποία οι influencers του μέλλοντος δεν γερνούν ποτέ, χωρίς σκάνδαλα και ψηφιακά άψογοι .

Πώς λειτουργούν οι εικονικοί influencers

Η τεχνολογία CGI (εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή) πίσω από το Rozy δεν είναι καινούργια. Είναι πανταχού παρούσα στη σημερινή βιομηχανία ψυχαγωγίας, όπου οι καλλιτέχνες τη χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν ρεαλιστικούς μη ανθρώπινους χαρακτήρες σε ταινίες, παιχνίδια υπολογιστή και μουσικά βίντεο.

Αλλά μόλις πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε για να κάνει influencers.

Μερικές φορές, το Sidus Studio X δημιουργεί μια εικόνα της Rozy από την κορυφή μέχρι τα νύχια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία, μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά για τις εικόνες της στο Instagram. Άλλες φορές τοποθετεί το κεφάλι της πάνω στο σώμα ενός ανθρώπινου μοντέλου — όταν μοντελοποιεί ρούχα, για παράδειγμα.

Όπως και οι συνάδελφοί τους στην πραγματική ζωή, οι εικονικοί influencers χτίζουν followers μέσω των social media, όπου δημοσιεύουν στιγμιότυπα της «ζωής» τους και αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους. Ο λογαριασμός της Rozy δείχνει να «ταξιδεύει» στη Σιγκαπούρη και να απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί σε μια ταράτσα, ενώ οι θαυμαστές της κάνουν κομπλιμέντα για τα ρούχα της.

Οι παλαιότερες γενιές μπορεί να θεωρούν κάπως περίεργη την αλληλεπίδραση με ένα τεχνητό άτομο. Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι οι εικονικοί influencers έχουν μεγάλη ανταπόκριση στη νέα γενιά, που περνά μεγάλο μέρος της ζωής της στο Διαδίκτυο.

Η Lee Na-kyoung, μια 23χρονη που ζει στο Incheon, άρχισε να ακολουθεί τη Rozy πριν από περίπου δύο χρόνια νομίζοντας ότι ήταν πραγματικό πρόσωπο.

Η Rozy την ακολούθησε, μερικές φορές σχολιάζοντας τις αναρτήσεις της, και μια εικονική φιλία άνθισε — αι που άντεξε ακόμα και όταν ο Lee ανακάλυψε την αλήθεια.
«Επικοινωνούσαμε σαν φίλοι και ένιωθα άνετα μαζί της — έτσι δεν τη θεωρώ τεχνητή νοημοσύνη αλλά πραγματική φίλη», είπε η Λι στο CNN και πρόσθεσε: «Λατρεύω το περιεχόμενο της Rozy.

Είναι τόσο όμορφη που δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι AI».

Μια κερδοφόρα επιχείρηση

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επιτρέπουν απλώς στους εικονικούς influencers να δημιουργήσουν μια βάση θαυμαστών. Το Instagram της Rozy , για παράδειγμα, είναι διάσπαρτο με περιεχόμενο χορηγίας όπου διαφημίζει προϊόντα περιποίησης δέρματος και μόδας.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις