5 ιδιοκτήτες καταλυμάτων βραχυχρόνιων μισθώσεων απαντούν στο TornosNews
Συνήθως, η ερώτηση είναι αντίστροφη- τι ζητούν οι πελάτες από τα καταλύματα τύπου Airbnb. ‘Όμως και οι ιδιοκτήτες, που στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν κάνει αρκετά πράγματα για να μείνουν ευχαριστημένοι οι επισκέπτες τους, θίγουν από την πλευρά τους κάποια ζητήματα που είναι ουσιώδη, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους μισθωτές τους.
Το TornosNews ζήτησε από 5 ιδιοκτήτες ισάριθμων καταλυμάτων βραχυχρόνιων μισθώσεων, να αναφέρουν τα ζητήματα που τους απασχολούν και που θα ήθελαν να επικοινωνήσουν με τους μελλοντικούς τους πελάτες.
Καλύτερη επικοινωνία
Πρόκειται για ένα θέμα που φαίνεται να απασχολεί 4 στους 5 ιδιοκτήτες καταλυμάτων βραχυχρόνιων μισθώσεων. Ειδικότερα, οι επισκέπτες τους δεν απαντούν εγκαίρως σε σημαντικά ερωτήματα, όπως για τις αιφνίδιες αλλαγές στις ώρες του check in και πολλές φορές και του check out. Επίσης, οι επισκέπτες δεν επικοινωνούν με τους ιδιοκτήτες όταν έχουν ένα ειδικό αίτημα, ή μία απορία για τη λειτουργία κάποιων συσκευών που παρ’ όλες τις γραπτές οδηγίες δεν φαίνεται να καταφέρνουν να τις χειριστούν, με αποτέλεσμα να μην επιτυγχάνουν τη σωστή χρήση και τελικά να μένουν οι ίδιοι δυσαρεστημένοι.
Επίλυση προβλημάτων
Μία κακή κριτική στις πλατφόρμες βραχυχρόνιων μισθώσεων κατόπιν εορτής, δεν έχει νόημα, σε αυτό συμφωνούν και οι 5 ιδιοκτήτες, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι να επιλύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν προκύψει κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών τους. Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες επισημαίνουν ότι η επίλυση ενός προβλήματος, είναι ουσιαστικά προς όφελος του επισκέπτη, ενώ μία κακή κριτική που θα γίνει μετά, χωρίς να έχει επισημανθεί το πρόβλημα, δεν είναι προς όφελος κανενός, ούτε των επόμενων επισκεπτών, εάν πρόκειται για παράδειγμα για έκτακτη επισκευή κάποιας συσκευής.
Βομβαρδισμένο σπίτι
Σε πολλές περιπτώσεις, οι επισκέπτες αφήνουν πίσω τους το χάος: Οι ιδιοκτήτες δεν έχουν την απαίτηση να βρουν το σπίτι καθαρό, ωστόσο θα ήθελαν τουλάχιστον να μην αντικρίζουν ένα βομβαρδισμένο τοπίο ή τα λευκά είδη αντί της σφουγγαρίστρας στο μπάνιο ή ακόμη και τα λευκά σεντόνια στρωμένα στο γρασίδι. Επιπλέον, θα ήταν ευγνώμονες εάν οι επισκέπτες τους δεν άφηναν σημάδια από ρόδες ποδηλάτων στους τοίχους και πρόσεχαν περισσότερο μην χάσουν τα κλειδιά τους, ιδίως από πόρτες ασφαλείας.
Σπατάλη ενέργειας
Δεν είναι λίγοι οι πελάτες που αφήνουν τα κλειδιά μέσα στο διαμέρισμα κατά την αναχώρησή τους, ή σε κάποιο προσυμφωνημένο safe box, ιδίως όταν αναχωρούν για το αεροδρόμιο ή για το λιμάνι στις 3 τα ξημερώματα. Σε κάποιες από αυτές τις περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες βρίσκουν την επόμενη μέρα όλα τα φώτα του σπιτιού αναμμένα και τα air condition σε πλήρη λειτουργία- ακόμη και την βρύση ανοιχτή. Κάτι τέτοιο δεν βλάπτει μόνο τους λογαριασμούς του ιδιοκτήτη, αλλά και το περιβάλλον.
Ώρες κοινής ησυχίας
Αυτή είναι μία λυπηρή ιστορία-οι επισκέπτες καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, δεν επιδεικνύουν την ίδια συμπεριφορά που θα επιδείκνυαν στο ξενοδοχείο, γεγονός εν μέρει αναμενόμενο λόγω της φύσης της διαμονής. Ωστόσο, η τήρηση των ωρών κοινής ησυχίας, είναι σημαντική όπου και αν βρίσκεται κανείς. Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα ήθελαν να μην έχουν να αντιμετωπίσουν άγρια πάρτι στο κατάλυμά τους, με ότι αυτό συνεπάγεται, ιδίως όταν τα πάρτι απαγορεύονται ρητά εξ’ αρχής.