Το 2023 θα είναι ένα μεταμορφωτικό έτος για τα ταξίδια, που θα επηρεάσει και τον τομέα φιλοξενίας, υπογραμμίζει η Infor Hospitality αποκαλύπτοντας τις επτά προβλέψεις για την διαμονή την επόμενη χρονιά.
Οι πτυχές της φιλοξενίας θα καθοριστούν -τόσο στις τοπικές όσο και στις παγκόσμιες αγορές- από τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των ταξιδιωτών, σε ένα ρευστό τοπίο.
Η διαμονή, σύμφωνα με την Infor Hospitality θα συνεχίσει να καθοδηγείται από την καινοτομία για να συναντά τους ταξιδιώτες όπου βρίσκονται, διασφαλίζοντας σταθερότητα και εμπιστοσύνη.
Οι 7 προβλέψεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2023
Εμβαθύνεται η εμπειρία στα ταξίδια
Οι άνθρωποι δεν θέλουν απλώς ένα σπίτι μακριά από το σπίτι τους όταν ταξιδεύουν. Θέλουν να πουν ιστορίες για τον εαυτό τους έξω από το συνηθισμένο τους πλαίσιο.
Θέλουν να δοκιμάσουν νέα πράγματα πηγαίνοντας λίγο περισσότερο από την επιμελημένη πορεία. Μετά από μερικά χρόνια που αισθάνονται περιορισμένοι, οι ταξιδιώτες θέλουν να δώσουν νέα πνοή σε όλες τις δραστηριότητες τους.
Οι τοποθεσίες ξενοδοχείων και εστιατορίων σε κάθε περιοχή θα έχουν την ευκαιρία να αποτελέσουν χώρο για έμπειρους ταξιδιώτες.
Οι ομάδες φιλοξενίας θα τοποθετηθούν για να αυξήσουν τις εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν μια μοναδική και αυθεντική αίσθηση του τόπου.
Οι στρατηγικές για την υποστήριξη θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας.
Όσοι είναι σε θέση να καλλιεργήσουν καλύτερα τις σχέσεις μέσω της λειτουργικότητας του προφίλ επισκεπτών, του προγραμματισμού εκδηλώσεων και όχι μόνο θα είναι μπροστά στο παιχνίδι.
Ουσιαστικές οι επενδύσεις σε ανέπαφες και κινητές συσκευές
Ο σημερινός επισκέπτης φιλοξενίας είναι πολύ ανεξάρτητος, αναζητώντας περισσότερο έλεγχο και προσαρμογή.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας θα συνεχίσει να παίζει κεντρικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο θα τους παραδοθεί.
Η ανάπτυξη έξυπνων τρόπων για την παροχή εύκολης πρόσβασης στην τρέχουσα τιμολόγηση, διαθεσιμότητα, σειρές επιλογών αναβάθμισης, διαδικασίες check-in και πολλά άλλα μέσω πολλαπλών καναλιών, τα οποία θα διαχειρίζονται όλα στα χέρια των επισκεπτών, θα είναι κρίσιμη το 2023 αλλά και τα επόμενα χρόνια.
Στα εστιατόρια, η αυτοεξυπηρέτηση θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό στήριγμα.
Οι σαρώσεις QR σε ιστότοπους, διαφημίσεις και εντός καταστημάτων για να επιτρέψουν την ίδια εύκολη πρόσβαση στα μενού θα αντικατοπτρίζουν τις πιο πρόσφατες τιμές, πληροφορίες ημέρας και εποχιακές προσφορές, ακριβώς όπως εμφανίζονται σε έναν φυσικό πίνακα μενού.
Οι ομάδες φιλοξενίας θα ενισχύσουν τις συνδέσεις με τις κοινότητες
Οι ομάδες φιλοξενίας θα συνεχίσουν να αναγνωρίζουν τη σημασία της επένδυσης σε τοπικά ακίνητα ως κοινοτικούς προορισμούς.
Αυτό σημαίνει ότι η διαχείριση και ο προγραμματισμός εκδηλώσεων δεν θα συνεχίσουν να είναι μόνο ζωτικής σημασίας για την αύξηση του προφίλ των ιδιοκτησιών ξενοδοχείων, αλλά και των εστιατορίων και των καζίνο.
Όλα αυτά μπορούν να είναι κορυφαίες προτεραιότητες για μοναδικές τοπικές εκδηλώσεις και εμπειρίες που θα βοηθήσουν στη δημιουργία συνδέσεων και στη δημιουργία αξίας στις κοινότητες.
Επίσης θα βοηθήσει να αποκτήσουν τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα πιο γόνιμες σχέσεις στις άμεσες περιοχές τους.
Οι επιχειρήσεις φιλοξενίας θα επαναπροσδιορίζουν τους χώρους τους για ευρύτερες χρήσεις
Η δημιουργία διαφορετικών προσφορών είναι αυτό που οι σύγχρονοι επισκέπτες θα βρίσκουν πιο ελκυστικό.
Οι ξενοδοχειακές ομάδες θα επαναπροσδιορίσουν τους ρόλους των δωματίων και των λειτουργικών χώρων πέρα από τον παραδοσιακό. Θα συνεχίσουν να τους προσαρμόζουν σε ένα ευρύτερο φάσμα χρήσεων, συμπεριλαμβανομένων ιδιωτικών τραπεζαριών μιας νύχτας, προσωρινών χώρων εργασίας, μονών χώρων για μια μεγάλη εκδήλωση χωρισμένους σε τμήματα για μικρότερες και άλλα.
Όλα αυτά αντλούνται από τα μαθήματα του κλάδου σχετικά με τη μόχλευση όσης αξίας από ένα ακίνητο είναι εφικτή.
Η δημιουργία νέων τρόπων συμμετοχής στις αγορές, επανεξετάζοντας τη χρήση του χώρου και μετατρέποντας τους χώρους σε πιο διαφορετικά σύνολα περιουσιακών στοιχείων, θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να καλλιεργήσουν μια σειρά από σχέσεις με τους επισκέπτες.
Οι ισχυρές πλατφόρμες διαχείρισης εσόδων θα μετρήσουν την ανάπτυξη και τις ευκαιρίες για να βοηθήσουν στη διατήρηση της δυναμικής.
Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγγελίας εστιατορίου σε πολλά κανάλια
Η ομάδα εστιατορίων θα κάνει βήματα προόδου το επόμενο έτος, με βάση την ανώτερη αφοσίωση των επισκεπτών σε πολλά κανάλια παραγγελιών.
Από τις παραγγελίες μέσω κινητού μέχρι τα σημεία πρόσβασης σε μενού όπως περίπτερα και παραδοσιακά τερματικά POS, αυτή η εστίαση στη διαφοροποίηση, ενώ παράλληλα θα εξορθολογίσει τις διαδικασίες παραγγελιών εστιατορίων θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ευθυγράμμιση με τις προσδοκίες των επισκεπτών για μεγαλύτερη σαφήνεια, ευκολία, ταχύτητα και ακρίβεια.
Αυτό θα σημάνει μια ανανεωμένη εστίαση στα βασικά, από καλά σχεδιασμένα και επεκτάσιμα ολοκληρωμένα POS εστιατορίων και σχετικές λειτουργικές λύσεις.
Τα αυξημένα οφέλη εμπειρίας χρήστη που θα προκύψουν από αυτά θα βοηθήσουν στην παροχή μεγαλύτερης ενδυνάμωσης τόσο στους επισκέπτες όσο και στους υπαλλήλους.
Αυτό θα τους δώσει τη δυνατότητα να υποβάλλουν και να προσαρμόζουν τις παραγγελίες εύκολα, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση, αυξάνοντας και χτίζοντας την εμπιστοσύνη της επωνυμίας καθώς το κάνουν.
Δέσμευση για εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων
Τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε μια άνευ προηγουμένου αναταραχή στον κλάδο στο εργασιακό μέτωπο.
Οι ομάδες φιλοξενίας θα συνεχίσουν να επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν το εργατικό δυναμικό. Αυτό θα το κάνουν εν μέρει επενδύοντας στην τεχνολογία για να βοηθήσουν στην λειτουργία πιο αδύνατων υπηρεσιών και πιο εξουσιοδοτημένων εργαζομένων στον τομέα της φιλοξενίας.
Ωστόσο, δεν θα αγνοηθεί η μακροπρόθεσμη αξία των ταλαντούχων υπαλλήλων και η σημασία της διατήρησης τους.
Οι ομάδες φιλοξενίας θα επενδύσουν σε προγράμματα κατάρτισης και πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης για να δώσουν τη δυνατότητα στο εργατικό δυναμικό τους να κατανοήσει καλύτερα τις εσωτερικές λειτουργίες της επιχείρησης και του ίδιου του κλάδου.
Η απόκτηση συμμετοχής των εργαζομένων και η επένδυση σε αυτούς σημαίνει μεγαλύτερη διατήρηση και μια πιο ισχυρή βάση ταλέντων που απαιτείται για τις ανάγκες της νέας εποχής.
Οι συνεργασίες με παρόχους τεχνολογίας
Το επόμενο έτος, η σημασία των συνεργατικών μακροπρόθεσμων εταιρικών σχέσεων τεχνολογίας θα αυξηθεί και οι συνεργασίες με παρόχους του είδους θα γίνουν ακόμη πιο σημαντικές.
Καθώς η σχέση μεταξύ της καταναλωτικής κουλτούρας και της ψηφιακής τεχνολογίας βαθαίνει, η επίτευξη αυτής της ουσιαστικής ισορροπίας μεταξύ σταθερότητας και καινοτομίας θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρική αποστολή. Καμία εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να πλοηγηθεί μόνη της.
Οι πάροχοι τεχνολογίας είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με ξενοδοχεία και εστιατόρια για να τους βοηθήσουν να εξελίξουν τις πλατφόρμες τους για να επιτύχουν στόχους και να ξεπεράσουν τις αναδυόμενες προκλήσεις.
Είναι θέμα συνδυασμού δυνατών σημείων με ταυτόχρονο διπλασιασμό της εστίασης σε αυτό που θα φέρει τα μέγιστα υψηλά αποτελέσματα.